Hij zit op z'n werk, waar hij niet mag internetten.quote:
Maar niemand kan tippen aan die van Whoops!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whoops' extensie werd gejat en vervolgens uitgebuit door een ander die er allemaal rare frummels heeft ingebouwd ook..
Hij speelt met z'n (professionele) leven dus? Litsing on the edge!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij zit op z'n werk, waar hij niet mag internetten.
Ergens verbaast het me niet dat hij daar iets op gevonden heeft though.
Dat vind ik ook. Nadat ik een tijdje 'die andere' heb gebruikt, ben ik weer terug op het oude nest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar niemand kan tippen aan die van Whoops!
Dan heb ik jou lekker ook in Delft gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dúde!
Ja! Je had moeten roepen of zwaaien of bellen of iets in de fik steken ofzo!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb ik jou lekker ook in Delft gezien
oquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! Je had moeten roepen of zwaaien of bellen of iets in de fik steken ofzo!
Jullie stalken me gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
We zijn er morgen misschien weer [afbeelding].
Pff, ik heb pas 1 keer op je balkon gestaan om foto's te maken terwijl je douchet en hup, ik krijg het label van een stalkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie stalken me gewoon
maar morgen ben ik in schiedam
komt omdat je een neger bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pff, ik heb pas 1 keer op je balkon gestaan om foto's te maken terwijl je douchet en hup, ik krijg het label van een stalker.
DISKRIEMIENAZIE!
Ik werd al bijna bang dat we overeenkomsten haddenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou niet van een moslima verwachten dat ze bier voor me in huis haalt, nee..
Het blijft beperkt tot [die ene dag].quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik werd al bijna bang dat we overeenkomsten hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |