doe je mail adres maar pm'en, dan doe ik de passmailer welquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef Maeksy het volgende:
Ik, gek!
Ik sta in je Sig, dus ik heb voorrang!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Straatneger het volgende:
voordelen van dit account:
mensen zijn voor bang voor je
je kunt vechten...anytime
chimeids diggen je
nadelen:
geen
een nadeel:quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Straatneger het volgende:
chimeids diggen je
nadelen:
geen
Je wil er wel erg resoluut van afquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Straatneger het volgende:
[..]
doe je mail adres maar pm'en, dan doe ik de passmailer wel
Hahaha je kan het niet meer aan nu het allemaal te dichtbij komt of niet...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef Straatneger het volgende:
ik doe mijn account weg, wie wilt hem hebben?
ahhh jij bent van de frontpagequote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Wie wil", zonder "t", aap.
Godverquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef Viswijfje het volgende:
gewoon je wachtwoord op fok zettem deed ik ook!!
maar dan wel uitkijken want t is heel lastig om m weer terug te krijgen later!!
Voordelen van dit account..quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Straatneger het volgende:
chimeids diggen je
nadelen:
geen
jij bent echt mijn grootste hater, zo erg dat je gewoon jaloers bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Voordelen van dit account..
- Je hebt een extra account erbij
Nadelen:
- hij is totaal vervuild
- iedereen lacht je per direct uit als je iets onder dat account post
- niemand neemt je serieus
- iedereen kotst op je
- pas maar op voor de emmer met sop
Ik denk best dat een creatief persoon met wat straatkennis, een alom gerespecteerde doch controversiele user van Straatneger kan maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Voordelen van dit account..
- Je hebt een extra account erbij
Nadelen:
- hij is totaal vervuild
- iedereen lacht je per direct uit als je iets onder dat account post
- niemand neemt je serieus
- iedereen kotst op je
- pas maar op voor de emmer met sop
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef Straatneger het volgende:
[..]
jij bent echt mijn grootste hater, klopt
zo erg dat je gewoon jaloers bent Ja, ik wou dat ik een glazenwasser was..
yep.. maar dat gaat hem zelf nooit lukken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Ik denk best dat een creatief persoon met wat straatkennis, een alom gerespecteerde doch controversiele user van Straatneger kan maken.
Mijn sociale vaardigheden zijn exceptioneel, maar zo'n treinwrak ga zelfs ik niet aan staanquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:46 schreef BereNDD het volgende:
[..]
yep.. maar dat gaat hem zelf nooit lukken...
heb jij geen intresse?
hahah.. had je dat echt verwacht?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef Straatneger het volgende:
ik had wel meer animo verwacht
Ik schop het tenminste zo ver dat mensen dit account willen hebben, op jou zit niemand te wachtenquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahah.. had je dat echt verwacht?
Ik had je toch hoger ingeschat (en dat was al niet echt hoog)
Ik heb mijn account niet zo verneukt dat ik een ander moet nemen omdat niemand me meer serieus neemt.. jammer he dat dit je vierde account al is en dat je geen nieuwe kan aanmaken..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik schop het tenminste zo ver dat mensen dit account willen hebben, op jou zit niemand te wachten
Kijk straatneger, dat is al 1, en ik heb er nog niet eens een topic over geopend..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:16 schreef Viswijfje het volgende:
jawel hoor, ik wil acuut ruilen met Berenddd!!!
Ik weet niet precies hoe het allemaal zit.. maar volgens mij zijn straatneger en Viswijfje niet dezelfde persoon hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:19 schreef tlepel het volgende:
mijn menig is dat viswijffie en straatneger 1 persoon zijn. Volgens mijn zijn jullie Kelly
gefeliciteerd, krijg je van mij een mooie sticker op je computerquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:18 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Kijk straatneger, dat is al 1, en ik heb er nog niet eens een topic over geopend..
Wat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:17 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ik heb mijn account niet zo verneukt dat ik een ander moet nemen omdat niemand me meer serieus neemt.. jammer he dat dit je vierde account al is en dat je geen nieuwe kan aanmaken..
Maar goed.. je plan is om fok! nu serieus te benaderen??
Ja, jij schopt het echt ver...![]()
quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:53 schreef Straatneger het volgende:
wo 16 mei 2007 00:44u door nikkyJe hebt genoeg klonen nu.
Nokken ermee
==============
ja maar ik wil dus een serieuze user worden zonder gekkigheid, nu neemt niemand me meer serieus. Ik wou al die users die ik had niet meer gebruiken.
inspecteur vlijmscherp, meld zich voor dienstquote:
Had ik al gezegd dat er echt veel mensen je account willen hebben??quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:14 schreef Straatneger het volgende:
[..]
Ik schop het tenminste zo ver dat mensen dit account willen hebben, op jou zit niemand te wachten
Hou je bekquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
inspecteur vlijmscherp, meld zich voor dienst_!
quote:
was toch wel een grappige opmerking van hem?quote:
Ja echt funnyquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:45 schreef BereNDD het volgende:
[..]
was toch wel een grappige opmerking van hem?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Straatneger het volgende:
chimeids diggen je
nadelen:
geen
ik moest lachenquote:
hey ik sta in je signature....quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef LijpeTurk het volgende:
gangster homeboy
jaja Gquote:
straatneger is mijn huisgenootquote:
Dat is een goede reden om mij wack te vinden....quote:
Grafmongool alsof het niet overduidelijk is dat hij een kloon is, scherpe opmerking van je man, echtquote:
Je bent nu een straatberenddquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:32 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Dat is een goede reden om mij wack te vinden....![]()
Heel even offtopic: Ik weet het zeker na je FoBo bekeken je hebben, jij bent de prins op het witte paard. Zeker de lovesong voor Maisnon,quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:59 schreef LijpeTurk het volgende:
gangster homeboy
#carequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:48 schreef FFnog het volgende:
Wie is de ongelukkige geworden nu...???
En welke heb jij nu in gebruik...???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |