alsof het zo lastig is om 2.5 uur je zeik op te houdenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef DahaKa het volgende:
-gemeentewerkers naast je gymzaal
-verkouden mensen
- iets van 7 toiletbezoeken van mensen
Hebben jullie geen personen in het lokaal zitten die in de gaten houden of jullie niet bij elkaar afkijken?quote:Op maandag 21 mei 2007 18:31 schreef Ewaldus het volgende:
Leuk is al zo'n persoon naar de wc is zijn blikje cola keihard te schudden
had ik het over afkijkenquote:Op maandag 21 mei 2007 18:38 schreef MASD het volgende:
[..]
Hebben jullie geen personen in het lokaal zitten die in de gaten houden of jullie niet bij elkaar afkijken?
Neuroot, daar ga je toch niet op lettenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef ejvdb het volgende:
meisje naast me, wat met dr poten niet bij de grond komt, om vervolgens hele tijd met dr benen heen en en weer te gaan...
zoefzoefzoefzoef
Ja joh, dat is superirritant.quote:Op maandag 21 mei 2007 20:26 schreef ejvdb het volgende:
meisje naast me, wat met dr poten niet bij de grond komt, om vervolgens hele tijd met dr benen heen en en weer te gaan...
zoefzoefzoefzoef
Als je je eraan irriteert en je wilt er niet op letten, ga je automatisch op lettenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:35 schreef Timooon het volgende:
[..]
Neuroot, daar ga je toch niet op letten![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |