dat dacht ik ook al te zien, die linkerkant van de jurk, moet die niet over de rechterschouder zitten zodat haar borsten allebei tussen dat elastiek zitquote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef ivetje het volgende:
Bij Faith Hill lijkt het net alsof ze d'r jurk verkeerd aan heeftHij zit helemaal scheef...ze is vergeten d'r hoofd er doorheen te doen
Dat dacht ik ook.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:38 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
dat dacht ik ook al te zien, die linkerkant van de jurk, moet die niet over de rechterschouder zitten zodat haar borsten allebei tussen dat elastiek zit![]()
weet het niet hoor, de onderkant van de jurk is wel gewoon recht, dus het lijkt wel zo te horen... neemt niet weg dat het een lelijke jurk isquote:Op maandag 28 mei 2007 16:24 schreef Marty het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.
Best lullig als het echt zo is![]()
foto rechtsquote:
Inderdaad! Net zo'n porceleinen popje!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik vind haar juist geweldigTis net een aankleedpop met mooie kleertjes
quote:
Kelly en er verzorgt uitzien ?? Dat is echt iets van de laatste tijd hoor...vroeger zag ze er echt niet altijd zo verzorgd uit als nu. Denk dat ze ouder en wijzer is gewordenquote:Op woensdag 30 mei 2007 07:30 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik weet niet, ze is niet mooi, maar ik vind 'r lief, cute, ze ziet er bovendien altijd tot op de puntjes verzorgd uit!
Die tattoos vind ik dan weer echt een must als je er zo tuttig uitzietquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:32 schreef ivetje het volgende:
[..]
Kelly en er verzorgt uitzien ?? Dat is echt iets van de laatste tijd hoor...vroeger zag ze er echt niet altijd zo verzorgd uit als nu. Denk dat ze ouder en wijzer is geworden
En de jurk is idd erg leuk!! Staat haar goed en ze ziet er goed uit zo...alleen jammer van die tattoe's op d'r voeten
Ik vind deze stiekem geweldig (afgezien van de ceintuur)! Ze doet me denken aan Sophia Loren in deze outfit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |