Had het ook gelezen, kan me niet voorstellen dat Ajax echt een bod heeft uitgebracht aangezien hij nog geen 1 wedstrijd gespeeld voor Feyenoord heeft en pas net gekocht isquote:
Ik vind het ook een heel raar verhaal.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:57 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had het ook gelezen, kan me niet voorstellen dat Ajax echt een bod heeft uitgebracht aangezien hij nog geen 1 wedstrijd gespeeld voor Feyenoord heeft en pas net gekocht is![]()
Dat vind ik niet. Het zijn spelers met allebei verschillende kwaliteiten. Bovendien zit er een aardig verschil in leeftijd en in het aantal speelminuten op hoog niveau.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Slory is niets minder dan b.v. Babel. Maar iedereen vindt het normaal dat Babel af en toe zelfs in de basis staat, terwijl bij Slory iedereen opeens geschokt is
Babel is jongerquote:Op zondag 17 juni 2007 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat vind ik niet. Het zijn spelers met allebei verschillende kwaliteiten. Bovendien zit er een aardig verschil in leeftijd en in het aantal speelminuten op hoog niveau.
Ja, dus is het met het oog op de toekomst logischer dat Babel speelt. En Babel heeft wel degelijk meer minuten op Eredivisieniveau. Dus is dat ook logischer.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Babel is jongerEn heeft minder speelminuten. Op eredivisieniveau wel inderdaad.
quote:Feyenoord moet Slory drie maanden missen
Datum: 19-aug-2007 21:18
Andwelé Slory staat drie maanden aan de kant. Onderzoek in het ziekenhuis bevestigde zondagavond de eerste diagnose: een gebroken middenvoetsbeentje. De aanvaller van Feyenoord liep de blessure op bij een botsing met keeper Franck Grandel in het Eredivisieduel met FC Utrecht (0-3). Zijn voet werd in het gips gezet.
Vanwege een hamstringblessure was Slory deze week een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Utrecht. Zaterdag verklaarde Feyenoord de tweevoudig international op de afsluitende training fit.
Ik had heel dit topic nog niet gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:15 schreef DutchGooner het volgende:
Nou Mindlight, een topic over je favoriete speler!
quote:Slory: "Feyenoord rekent niet meer op mij"
04 juli 2008
Andwélé Slory vertrekt na één jaar mogelijk alweer bij Feyenoord. De aanvaller heeft nog een contract tot 2010, maar zag woensdag hoe aanwinst Jon Dahl Tomasson 'zijn' rugnummer elf toebedeeld kreeg. En dat zegt genoeg, denkt de snelle vleugelaanvaller. "Feyenoord rekent niet meer op mij", zegt hij zelfs in AD Sportwereld.
Slory kwam vorig seizoen over van Excelsior en kende een moeizaam eerste seizoen in de Kuip. Mede door blessures kwam hij weinig aan spelen toe en áls hij speelde, was de topvorm vaak ver te zoeken. Voor komend seizoen ziet hij weinig perspectief, laat zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht weten. "Feyenoord gaat waarschijnlijk 4-4-2 spelen. Dat zie je ook aan de komst van Tomasson. Als je kijkt naar het spelersmateriaal is dat niet de ideale situatie voor een buitenspeler. Ook Feyenoord begrijpt dat Andy het beste rendeert in een systeem dat de club niet gaat spelen."
Om deze reden kijkt Haatrecht rond in Engeland, om te kijken of er daar clubs zijn die de aanvaller over willen nemen. Bij Feyenoord ontkent men echter dat Slory weg mag. "Hij komt wel degelijk in onze plannen voor. Ik vind Slory een goede voetballer. Hij heeft alleen een ongelukkig seizoen achter de rug. Hij raakte snel geblesseerd en toen hij revalideerde, begon het elftal te draaien", aldus directeur Peter Bosz.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |