abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50475947
Vanavond te zien in Na De Wedstrijden.
Hoi.
pi_50476551
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:05 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Had het ook gelezen, kan me niet voorstellen dat Ajax echt een bod heeft uitgebracht aangezien hij nog geen 1 wedstrijd gespeeld voor Feyenoord heeft en pas net gekocht is
pi_50477274
quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 08:57 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Had het ook gelezen, kan me niet voorstellen dat Ajax echt een bod heeft uitgebracht aangezien hij nog geen 1 wedstrijd gespeeld voor Feyenoord heeft en pas net gekocht is
Ik vind het ook een heel raar verhaal.
pi_50524267
Erg benieuwd hoe hij (en Bruins) het bij Feyenoord gaan doen.
Hij komt iig binnen als 'international'.
pi_50548492
Nu Castelen lijkt te vertrekken zal Feyenoord hem wel als rechtsbuiten gaan gebruiken ook. Anders had hij wellicht van links kunnen komen, Castelen van rechts. Dan zou Feyenoord op de counter razend gevaarlijk zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 17 juni 2007 @ 16:44:53 #56
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_50548680
Slory is niets minder dan b.v. Babel. Maar iedereen vindt het normaal dat Babel af en toe zelfs in de basis staat, terwijl bij Slory iedereen opeens geschokt is
pi_50548702
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:44 schreef Malibu-06 het volgende:
Slory is niets minder dan b.v. Babel. Maar iedereen vindt het normaal dat Babel af en toe zelfs in de basis staat, terwijl bij Slory iedereen opeens geschokt is
Dat vind ik niet. Het zijn spelers met allebei verschillende kwaliteiten. Bovendien zit er een aardig verschil in leeftijd en in het aantal speelminuten op hoog niveau.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50551644
quote:
Op zondag 17 juni 2007 16:46 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat vind ik niet. Het zijn spelers met allebei verschillende kwaliteiten. Bovendien zit er een aardig verschil in leeftijd en in het aantal speelminuten op hoog niveau.
Babel is jonger En heeft minder speelminuten. Op eredivisieniveau wel inderdaad.
Vroeger dacht ik dat ik mijn vijanden het vuur aan de schenen moest leggen. Een misvatting, want dat doen ze zelf wel. Ik hoef enkel mijn vergrootglas maar op ze te richten en het begint te smeulen.
pi_50551773
quote:
Op zondag 17 juni 2007 18:52 schreef Zwaardvisch het volgende:

[..]

Babel is jonger En heeft minder speelminuten. Op eredivisieniveau wel inderdaad.
Ja, dus is het met het oog op de toekomst logischer dat Babel speelt. En Babel heeft wel degelijk meer minuten op Eredivisieniveau. Dus is dat ook logischer.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52064361
Nog geen enkele officiele wedstrijd voor Feyenoord en nu al praten over contractverlenging.
pi_52065387
Blijkbaar maakt hij indruk op trainingen en oefenwedstrijden. Bij Oranje deed hij het ook niet slecht natuurlijk. Begrijpelijk dus wel van Feyenoord.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52514830
quote:
Feyenoord moet Slory drie maanden missen
Datum: 19-aug-2007 21:18

Andwelé Slory staat drie maanden aan de kant. Onderzoek in het ziekenhuis bevestigde zondagavond de eerste diagnose: een gebroken middenvoetsbeentje. De aanvaller van Feyenoord liep de blessure op bij een botsing met keeper Franck Grandel in het Eredivisieduel met FC Utrecht (0-3). Zijn voet werd in het gips gezet.

Vanwege een hamstringblessure was Slory deze week een twijfelgeval voor de wedstrijd tegen Utrecht. Zaterdag verklaarde Feyenoord de tweevoudig international op de afsluitende training fit.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:07:39 #63
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52514950
lullig voor hem
pi_52515593
idd , nu net een basisplaats afgedwongen, een nieuw seizoen etc.

Nu moet er haast nog wel wat bij bij Feyenoord.
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:41:54 #66
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_52515849
Jammer, zal hem meteen moeten missen bij Coach van het Jaar
pi_54537607
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 12:15 schreef DutchGooner het volgende:
Nou Mindlight, een topic over je favoriete speler!
Ik had heel dit topic nog niet gezien

Maar het is absoluut mijn favo dus niet, voor alle duidelijkheid.
De arrogantie druipt ervan af, en zoveel kwaliteit heeft hij nou ook weer niet.

Voor het eerst sinds lange tijd was ik het weer eens met Derksen eens
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  zondag 11 november 2007 @ 22:13:47 #68
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
  zondag 11 november 2007 @ 22:28:47 #69
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54538196
Ajoh het was nieteens een kans
pi_54538262
Is ie nu bedreigd omdat ie kansen miste?

En diegene die dat doen, hebben die de afgelopen anderhalve jaar in een como gelegen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_59639502
Hij wordt nu genoemd bij NEC. Been zou hem er erg graag bij willen.
pi_59647525
Leuke club voor hem.
pi_59649095
Als vervanger voor Lens?

Zijn allebei aardig rap. Stak er bij Excelsior toch wel bovenuit, maar kon het bij Feyenoord mede door blessures niet maken. Dan is NEC een mooie club
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_59882153
quote:
Slory: "Feyenoord rekent niet meer op mij"
04 juli 2008

Andwélé Slory vertrekt na één jaar mogelijk alweer bij Feyenoord. De aanvaller heeft nog een contract tot 2010, maar zag woensdag hoe aanwinst Jon Dahl Tomasson 'zijn' rugnummer elf toebedeeld kreeg. En dat zegt genoeg, denkt de snelle vleugelaanvaller. "Feyenoord rekent niet meer op mij", zegt hij zelfs in AD Sportwereld.

Slory kwam vorig seizoen over van Excelsior en kende een moeizaam eerste seizoen in de Kuip. Mede door blessures kwam hij weinig aan spelen toe en áls hij speelde, was de topvorm vaak ver te zoeken. Voor komend seizoen ziet hij weinig perspectief, laat zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht weten. "Feyenoord gaat waarschijnlijk 4-4-2 spelen. Dat zie je ook aan de komst van Tomasson. Als je kijkt naar het spelersmateriaal is dat niet de ideale situatie voor een buitenspeler. Ook Feyenoord begrijpt dat Andy het beste rendeert in een systeem dat de club niet gaat spelen."

Om deze reden kijkt Haatrecht rond in Engeland, om te kijken of er daar clubs zijn die de aanvaller over willen nemen. Bij Feyenoord ontkent men echter dat Slory weg mag. "Hij komt wel degelijk in onze plannen voor. Ik vind Slory een goede voetballer. Hij heeft alleen een ongelukkig seizoen achter de rug. Hij raakte snel geblesseerd en toen hij revalideerde, begon het elftal te draaien", aldus directeur Peter Bosz.
pi_59893083
En dan te bedenken dat Ajax hem ook wilde kopen, voor ie zijn debuut bij Feyenoord had gemaakt. Kan snel gaan dus, kreeg ook al direct een opgewaardeerd contract in Rotterdam. Misschien wil Marco hem nu wel weer halen, als Sulejmani niet lukt.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')