Die zouden ze er wel vast in mogen houden inderdaad!quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind die Zaanse salade zo lekker, als het kan eet ik die iedere vrijdag.

Wat zit daarin?quote:Op vrijdag 21 september 2012 19:38 schreef Curiosity het volgende:
Ik vind die Zaanse salade zo lekker, als het kan eet ik die iedere vrijdag.

Blokjes aardappel, bacon, komkommer, appel (die haal ik er uit), radijs, sla, wat reepjes kool en wortel, blokjes kaas en romige dressing.quote:

Nou zijn het wellicht geen hoogstandjes, ik vind ze smakelijk genoeg voor een snelle en makkelijke hap.quote:

Allerlei verschillende half-vergane danwel kunstmatige etenswaren door elkaar gegooid maakt mijns inziens nog steeds een hoop troep. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 30 september 2012 16:02 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Nou zijn het wellicht geen hoogstandjes, ik vind ze smakelijk genoeg voor een snelle en makkelijke hap.
Wat mij wel opvalt is hoe ze een salade beoordelen, stukje voor stukje terwijl het de bedoeling is dat je het even allemaal mengt.
Maar goed, zij zullen het wel weten, de experts.

Kunstmatige etenswaren?, noem eens wat op, wat er zoal in een AH salade zit volgens jou.quote:Op zondag 30 september 2012 16:14 schreef citywok het volgende:
[..]
Allerlei verschillende half-vergane danwel kunstmatige etenswaren door elkaar gegooid maakt mijns inziens nog steeds een hoop troep. Of zie ik dat verkeerd?

Naar wat ik in dat filmpje gezien heb: E-nummers en suiker, en met die geitenkaas was ook gerotzooid. Waarschijnlijk zit een groot deel van het kunstmatige in het sausje, ik mag hopen dat een slablaadje gewoon een slablaadje isquote:Op zondag 30 september 2012 16:43 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Kunstmatige etenswaren?, noem eens wat op, wat er zoal in een AH salade zit volgens jou.

My point exactlyquote:Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef Curiosity het volgende:
Waar zitten tegenwoordig geen E-nummers in?
Niet 'zou', dat ís gezond. Althans, je kan tenminste zelf bepalen hoe gezond je iets maakt. Da's puur een kwestie van nooit hebben leren koken, daar is alles aan te doen natuurlijk.quote:Alleen als je zelf alles kookt zou het gezond zijn?, nou sommige weten een spruitje nog te verkloten.

Als je bietjes eet krijg je een enorme hoeveelheid E-nummer binnen. E-nummers zijn niet per definitie kunstmatig of ongezond.quote:Op zondag 30 september 2012 16:53 schreef Curiosity het volgende:
Waar zitten tegenwoordig geen E-nummers in?

quote:BELANGRIJKE MEDEDELING
Albert Heijn heeft besloten een groot deel van de gerookte zalm van het eigen merk uit de winkels terug te halen. Het gaat hierbij om de volgende producten:
AH gerookte zalmblokjes
AH gerookte zalmfilet
AH gerookte zalmsnippers
AH sandwich zalmplakken
AH warmgerookte zalm
AH warmgerookte zalmstukken
AH zalmsalade
Euro Shopper gerookte zalmfilet
AH Excellent schotse zalmfilet
AH Excellent seizoenszalm
AH Excellent zalmhaasje gerookt
AH puur&eerlijk Sockey zalm
Reden voor deze maatregel is de constatering van salmonellabacteriebesmetting bij visfabrikant Foppen. Consumptie van met salmonellabacterie besmette gerookte zalm kan schadelijk zijn voor de gezondheid.
Mocht u één van de bovenstaande producten gekocht hebben, dan verzoeken wij u dringend deze gerookte zalm niet te consumeren en terug te brengen naar een Albert Heijn winkel. Hier ontvangt u bij inlevering van het product het aankoopbedrag retour. Dit geldt ook voor producten die u nog in de vriezer heeft liggen.
Een aantal varianten gerookte zalm is nog wel beschikbaar in de winkel. Deze zalm is afkomstig van een andere fabrikant en de kwaliteit hiervan is in orde. Hierbij gaat het om de volgende producten:
AH Excellent carpaccio zalm
AH puur&eerlijk biologische Ierse gerookte zalm
AH Excellent sashimi zalm en tonijn
AH gerookte zalm 2 plakken
AH gerookte zalm 4 plakken
Wij bieden onze verontschuldigingen aan voor dit ongemak.
Update 2 oktober:
Albert Heijn heeft ook besloten de gerookte zalmsalade van het eigen merk uit de winkels terug te halen. De zalm in deze salade is afkomstig van visfabrikant Foppen waar 28 september een salmonellabacteriebesmetting geconstateerd werd. Consumptie van met salmonellabacterie besmette gerookte zalm kan schadelijk zijn voor de gezondheid.

Je moet wel oppassen. Want je verhaal is niet helemaal compleet. Het is namelijk niet alleen een probleem van AH, maar van álle supermarkten die hun vis van die fabriek (Foppen o.i.d.) halen. En daarnaast zijn alle mogelijk besmettelijke producten uit de winkel gehaald.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:41 schreef VeX- het volgende:
Ah, dat zou natuurlijk ook kunnen.
Ik zou in elk geval even oppassen als je iets met AH zalm haalt.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |