abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51655365
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:38 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Sticker van de bloedbank naast de deur
Helpt dat?
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:52:23 #77
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51655683
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Helpt dat? [afbeelding]
Nou ja, of ze rennen keihard weg, of ze gaan NOG harder proberen je te bekeren
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51655762
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

[..]
quote:
Sja, jammer dan
[..]

Lijkt mij toch overduidelijk? Als ik een helpdesk bel, is dat omdat ik iemand WIL spreken. Op telefonische 'aanbiedingen' onder etenstijd zit ik niet te wachten (en velen met mij)
[..]
Dat onder etenstijd is puur toeval. Zo word het ook in het nieuws weergeven, alsof we hier zegmaar om 5 uur beginnen en om 7 uur weer ophouden.
Er word van 9 tot 9 gebeld (hier)
quote:
Oke, dan is het misschien ook vooral een gevoelskwestie. Ik vind het in ieder geval 10x leuker om te geven aan een vriendelijke vrijwilliger die met een collectebus bij mij aan de deur komt dan om gebeld te worden door een callcenterfiguur met verkooptraining en bonusregeling die mij een long-term commitment wil aftroggelen.
Je geld komt infeite bij hetzelfde doel terecht. Tuurlijk de mensen die hier werken krijgen loon. Maar geen dikke bonussen e.d. want het gaat uiteindelijk om het doel.
Ik vind dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over "nobele" telefoontjes.

Edit: Ik doe hier overigens niet bellen
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:01:10 #79
109065 sungaMsunitraM
pi_51655997
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:54 schreef McKillem het volgende:
quote:
Dat onder etenstijd is puur toeval. Zo word het ook in het nieuws weergeven, alsof we hier zegmaar om 5 uur beginnen en om 7 uur weer ophouden.
Er word van 9 tot 9 gebeld (hier)
Maar wordt er dan ook de hele dag naar particulieren gebeld? t Lijk mij toch voor de hand liggend dat er overdag meer naar bedrijven en 's avonds meer naar particulieren wordt gebeld (dat is ook wat ik van mn vriendin heb gehoord, die heeft ook een tijdje als telefonische stalkster gewerkt)
quote:
Je geld komt infeite bij hetzelfde doel terecht. Tuurlijk de mensen die hier werken krijgen loon. Maar geen dikke bonussen e.d. want het gaat uiteindelijk om het doel.
Ik vind dat er niet zo moeilijk gedaan moet worden over "nobele" telefoontjes.
Bij telefonische fondsenwerving of op straat word je onder druk gezet om in heel korte tijd te beslissen om een verbintenis voor een lange tijd aan te gaan. De keren dat ik me daartoe heb laten verleiden voelde ik me daar achteraf gewoon niet 100% prettig bij.
pi_51656493
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

[..]
quote:
Maar wordt er dan ook de hele dag naar particulieren gebeld? t Lijk mij toch voor de hand liggend dat er overdag meer naar bedrijven en 's avonds meer naar particulieren wordt gebeld (dat is ook wat ik van mn vriendin heb gehoord, die heeft ook een tijdje als telefonische stalkster gewerkt)
[..]
Bedrijven doen wij niet aan voor zover ik weet. (ben voornamelijk voor IT en Projectmanagement hier momentel)
quote:
Bij telefonische fondsenwerving of op straat word je onder druk gezet om in heel korte tijd te beslissen om een verbintenis voor een lange tijd aan te gaan. De keren dat ik me daartoe heb laten verleiden voelde ik me daar achteraf gewoon niet 100% prettig bij.
Wij zetten mensen geenzins onder druk. Mensen waar jij dan mee te maken krijgen doen dan toch echt iets fout.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:18:15 #81
109065 sungaMsunitraM
pi_51656583
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:15 schreef McKillem het volgende:
Wij zetten mensen geenzins onder druk.
Anders geformuleerd: Je zet iemand voor het blok om binnen enkele seconden te beslissen.
Zie je echt niet in dat daar bezwaren tegen zouden kunnen zijn?
pi_51656724
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Anders geformuleerd: Je zet iemand voor het blok om binnen enkele seconden te beslissen.
Zie je echt niet in dat daar bezwaren tegen zouden kunnen zijn?
Je kan toch ook zeggen dat je er nog even over na wil denken? Is geen probleem hoor.
Als je jezelf er niet goed bij voelt kan je ook gewoon nee zeggen.

Dat mensen dingen hinderlijk vinden kunnen we natuurlijk nog wel even op doorbrijen, want iets dat hinderlijk is is voor iedereen individueel. Dat gaat te offtopic.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 12:40:40 #83
109065 sungaMsunitraM
pi_51657374
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef McKillem het volgende:
Je kan toch ook zeggen dat je er nog even over na wil denken? Is geen probleem hoor.
Als je jezelf er niet goed bij voelt kan je ook gewoon nee zeggen.
Tuurlijk. Maar de bedoeling van dat bellen is toch dat er mensen direct 'ja' zeggen...
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:22 schreef McKillem het volgende:
Dat mensen dingen hinderlijk vinden kunnen we natuurlijk nog wel even op doorbrijen, want iets dat hinderlijk is is voor iedereen individueel. Dat gaat te offtopic.
Nou, de algemene mening is toch wel dat het irritant is...
pi_51659802
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 12:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar de bedoeling van dat bellen is toch dat er mensen direct 'ja' zeggen...
[..]
Zelfs dan, je zit nergens aan vast.
Zou je er akkoord mee gaan zet je het 5 minutel later weer stop.
Ik zie het probleem dus echt niet ;p.
quote:
Nou, de algemene mening is toch wel dat het irritant is...
Tjah, goed. Kan me iig wel irritantere dingen voorstellen om heel eerlijk te zijn.
Zoals die massa mensen die in de trein al naar de deur toe rennen beuken en schreeuwen terwijl die hele trein nog aan moet komen in het station.

[ Bericht 1% gewijzigd door McKillem op 20-07-2007 13:56:28 ]
pi_51660372
Ik zeg altijd in de stad dat ik 15 ben, dan gaan ze wel weg... (Ik heb al een baard en ze geloven het nog )
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_51660670
Callcenters
Labiele mensen zooi proberen aan te smeren
  vrijdag 20 juli 2007 @ 17:25:08 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51667785
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 09:19 schreef Mardoek50 het volgende:
Goed nieuws, er komt een "Bel Me Niet" register. Eindelijk wordt er eens wat aan de telefoon terreur gedaan.
Toch is het toffer om een "Bel Me Wel" register te hebben. Nu moet je alsnog actie ondernemen om die ongevraagde troep niet meer aan te hoeven hoeren.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_51687252
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Toch is het toffer om een "Bel Me Wel" register te hebben. Nu moet je alsnog actie ondernemen om die ongevraagde troep niet meer aan te hoeven hoeren.
Dat zou idd nog beter zijn. Maar ik ben al blij met deze regeling.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:55:47 #89
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_51700722
Typisch Nederland
Als je niet wil worden leeggeroofd na je dood moet je dat opgeven.
Als je niet tijdens eten wil worden gebeld moet je dat opgeven.
Ik ben GEEN orgaandonor en ik wil door NIEMAND* worden gebeld.
* uitzonderingen voorbehouden
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:50:48 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51703962
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 10:49 schreef ANWB het volgende:
En in de stad de mensen heel vuil aankijken.
Ja maar dat is zielig. Die mensen doen ook alleen maar hun werk....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:57:34 #91
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_51704185
Heb ik mazzel dat ik niet vaak gebeld wordt mbt telemarketing ben zelf telemarketeer geweest dus ik weet hoe vervelend ik was Alleen ik word wel kenker vaak aangesproken in het centrum of ik ff tijd heb om lid te worden van wnf etc. Gewoon altijd zeggen dat je het product of de dienst al hebt
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 22 juli 2007 @ 09:23:28 #92
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_51711802
Nou ik had er ook eentje aan de deur op zondagochtend, iets met geloof ofzo. Ik stond in badjas notabene, trancemuziek sijpelde door de kamerdeur naar buiten, die vent vraagt na 2 minuten 'komt het gelegen', ik zeg 'nee eigenlijk niet'. Maar die vent ging gewoon door met zijn betoog. Dus luisteren doen ze niet eens.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
  zondag 22 juli 2007 @ 10:34:36 #93
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_51712382
Of hier in groningen van die pauperkutmongolen die voor 1 x per maand 6 euro vragen voor het SOS kinderdorpen.

WTF man, ik doe niet aan die shit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')