abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:29:54 #52
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_51653151
Enschede, onze stad! ons domein!
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:39:58 #53
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_51653434
Bestaan er eigenlijk NEE/NEE T-shirts met 'NEE geen fondsenwervers, geen bedelaars, geen straatverkopers' oid?

Lijkt mij wel cool voor in de stad op zaterdagmiddag
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_51653642
Ik vind dat belmeniet register wat er gaat komen wel een beetje generaliserend weer.
Niet iedereen die je belt belt je om je wat aan te smeren.
Ons callcenter belt bijvoorbeeld uit voor UPC, het gros vd mensen die we bellen zijn te spreken over het feit dat we bellen (zijn dan ook wel non-commercieel gesprekken grotendeels), ook bellen we mensen op voor goede doelen.
Dat word er allemaal maar gewoon bij elkaar geveegd.

Daar geheel naast zegt dit wel weer voldoende over het nederlandse volk.
Blijkbaar zijn er veel mensen die gewoon geen nee kunnen zeggen of de hoorn er op flikkeren.
Iedereen heeft er een hekel aan, maar intussen heeft die branche wel een omzet van een miljard of 5.
Snap jij het snap ik het.

Dan heb je nog iets van 500.000 mensen die je gewoon potentieel op straat flikkert als gevolg van deze regel.

Daar heeft die pvdapauper niet over na zitten denken.
Sterf heel gouw af.

Bovendien, mensen die meer dan 2x per maand gebeld worden voor iets doen zelf toch echt iets niet goed. Ik ben nog nooit gebeld...
pi_51653773
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:45 schreef McKillem het volgende:
Ik vind dat belmeniet register wat er gaat komen wel een beetje generaliserend weer.
Niet iedereen die je belt belt je om je wat aan te smeren.
Ons callcenter belt bijvoorbeeld uit voor UPC, het gros vd mensen die we bellen zijn te spreken over het feit dat we bellen (zijn dan ook wel non-commercieel gesprekken grotendeels), ook bellen we mensen op voor goede doelen.
Dat word er allemaal maar gewoon bij elkaar geveegd.

Daar geheel naast zegt dit wel weer voldoende over het nederlandse volk.
Blijkbaar zijn er veel mensen die gewoon geen nee kunnen zeggen of de hoorn er op flikkeren.
Iedereen heeft er een hekel aan, maar intussen heeft die branche wel een omzet van een miljard of 5.
Snap jij het snap ik het.

Dan heb je nog iets van 500.000 mensen die je gewoon op straat flikkerd als gevolg van deze regel.

Daar heeft die pvdapauper niet over na zitten denken.
Sterf heel gouw af.
Leuk betoog, maar je vergeet dat je zelf kunt kiezen of je in dat register wordt opgenomen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 10:51:28 #56
109065 sungaMsunitraM
pi_51653798
quote:
Dan heb je nog iets van 500.000 mensen die je gewoon potentieel op straat flikkert als gevolg van deze regel.
Hadden ze maar een vak moeten leren
pi_51653952
quote:
ook bellen we mensen op voor goede doelen.
nee, dan is het echt minder erg hoor
pi_51654079
Het zou een goed idee zijn collectantes en andere minderwaardige mensen vogelvrij te verklaren zodat er een risico zit aan het continu voorliegen van het volk.
pi_51654216
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Hadden ze maar een vak moeten leren
Die mensen zijn doorgaans bezig met het leren van een vak smartass.
En zonder die mensen heb jij ook geen helpdesk als bijv je internet niet werkt, dus je kan wel interresant gaan lopen doen maar het werkt niet echt.
pi_51654305
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:56 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

nee, dan is het echt minder erg hoor
Ik zie een duiderlijk contrast tussen mensen helpen voor een euro, dan iedere maand de kas van bijvoorbeeld kpn te spekken.

Goede doel bellers hebben aan 1 hooguit 2 duiderlijke nee's voldoende. Commerciele bellers kennen geen nee als antwoord.
pi_51654328
Hier in de stad lopen van die goed uitziende dames ook je dingen aan te smeren. Dan hebben ze vaak ook amper kleren aan zodat je wel bijna moet kijken.

En als je kijt, is het te laat...
Have fun...
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:11:14 #62
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51654416
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef McKillem het volgende:

[..]

En zonder die mensen heb jij ook geen helpdesk als bijv je internet niet werkt, dus je kan wel interresant gaan lopen doen maar het werkt niet echt.
dat bel mij niet registergaat toch om outbound calls? een helpdesk is inbound en het lijkt mij niet erg logisch dat die verdwijen als er een bel mij niet register komt
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:11:28 #63
109065 sungaMsunitraM
pi_51654425
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef McKillem het volgende:
Precies, het zijn gewoon werkstudenten, dus zoooo extreem dramatisch is het nou ook weer niet als er wat banen verdwijnen in de belbranche
quote:
Veeg jij hier nou telefonische verkoop-stalkers en helpdeskers op 1 hoop? Meen je dat echt? Nee toch?
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:07 schreef McKillem het volgende:
Ik zie een duiderlijk contrast tussen mensen helpen voor een euro, dan iedere maand de kas van bijvoorbeeld kpn te spekken.

Goede doel bellers hebben aan 1 hooguit 2 duiderlijke nee's voldoende. Commerciele bellers kennen geen nee als antwoord.
Goede doelen schakelen tcoh gewoon commerciele fondenswervingsbedrijven in? Die bedrijven werken toch ook gewoon met targets en evt bonusregelingen, en hebben dus toch ook gewoon belang om te 'scoren' ?
pi_51654512
Ohjee, quote splitsers.
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Precies, het zijn gewoon werkstudenten, dus zoooo extreem dramatisch is het nou ook weer niet als er wat banen verdwijnen in de belbranche
[..]
En al die managers, iters e.d. die werken bij dergelijke centera?
Banen liggen nogsteeds niet voor het oprapen.
quote:
Veeg jij hier nou telefonische verkoop-stalkers en helpdeskers op 1 hoop? Meen je dat echt? Nee toch?
[..]
Maak je punt duiderlijk svp
quote:
Goededoelen-bellers werken toch ook bij commerciele bedrijven, en hebben toch ook targets en bonusregelingen, en dus evenveel belang om te 'scoren' ?
Aanzienlijk minder dan commercie. Er bestaat wel een bonus, maar dit stelt niet zo denderend veel voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door McKillem op 20-07-2007 11:18:00 (typo) ]
pi_51654556
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef Lemmiwinks het volgende:
Het zou een goed idee zijn collectantes en andere minderwaardige mensen vogelvrij te verklaren zodat er een risico zit aan het continu voorliegen van het volk.
Met dat "Bel Me Niet" register komen er ook sancties voor overtredingen, waarschijnlijk hoge boetes. Dan laten ze het wel uit hun hoofd om toch nog te bellen.

En ik hoop ook echt dat er zulke dingen komen voor andere zaken, zoals het ongevraagd sturen van reclame via de post e.d. Dan kun je tenminste zelf beslissen of je dat soort rommel nog wil ontvangen.
pi_51654578
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef PeZu het volgende:

[..]

dat bel mij niet registergaat toch om outbound calls? een helpdesk is inbound en het lijkt mij niet erg logisch dat die verdwijen als er een bel mij niet register komt
Het gaat hier om het feit dat meneer/mevrouw callcenter medewerkers kleineert. Daar reageer ik op.
Heeft verder weinig uit te staan met inbound/outbound.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:20:23 #67
109065 sungaMsunitraM
pi_51654692
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:14 schreef McKillem het volgende:
Ohjee, quote splitsers.
quote:
En al die managers, iters e.d. die werken bij dergelijke centera?
Banen liggen nogsteeds niet voor het oprapen.
Sja, jammer dan
quote:
Maar je punt duiderlijk svp
Lijkt mij toch overduidelijk? Als ik een helpdesk bel, is dat omdat ik iemand WIL spreken. Op telefonische 'aanbiedingen' onder etenstijd zit ik niet te wachten (en velen met mij)
quote:
Aanzienlijk minder dan commercie. Er bestaat wel een bonus, maar dit stelt niet zo denderend veel voor.
Oke, dan is het misschien ook vooral een gevoelskwestie. Ik vind het in ieder geval 10x leuker om te geven aan een vriendelijke vrijwilliger die met een collectebus bij mij aan de deur komt dan om gebeld te worden door een callcenterfiguur met verkooptraining en bonusregeling die mij een long-term commitment wil aftroggelen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:22:07 #68
10616 werkeend
is een lief konijntje
pi_51654747
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het gaat hier om het feit dat meneer/mevrouw callcenter medewerkers kleineert. Daar reageer ik op.
wat valt er te kleineren aan kakkerlakken en bloedzuigers? vrij weinig hoor..
#things i do to people i love shouldn't be allowed#
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:24:04 #69
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51654796
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:16 schreef McKillem het volgende:

[..]

jij stelt dat als dat bel mij niet register er komt, alle call center medewerkers hun baan verliezen (heb je al lang zo'n glazen bol?)

daar wordt op gereageerd, met het alom gerespecteeerde garpje, dan had je maar een vak moeten leren

jij stelt dan dat er ook plots geen helpdesken zullen zijn, ik dacht wtf vanwege dat register

daar reageer ik weer op
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_51654839
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:20 schreef sungaMsunitraM het volgende:

.. een vriendelijke vrijwilliger die met een collectebus bij mij aan de deur komt ...
Dat mag wat mij betreft ook afgelopen zijn.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:27:15 #71
109065 sungaMsunitraM
pi_51654887
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:25 schreef Mardoek50 het volgende:

[..]

Dat mag wat mij betreft ook afgelopen zijn.
Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee.
Eurootje of 2 in die bus, ik blij, collectant blij, goede doel blij, zielige mensen/kindertjes/panda's/zeehondjes blij, iedereen blij.
pi_51654917
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:22 schreef werkeend het volgende:

[..]

wat valt er te kleineren aan kakkerlakken en bloedzuigers? vrij weinig hoor..
je moeder
pi_51655028
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:27 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Oh, daar heb ik dan weer geen moeite mee.
Eurootje of 2 in die bus, ik blij, collectant blij, goede doel blij, zielige mensen/kindertjes/panda's/zeehondjes blij, iedereen blij.
Tja, dat zal voor iedereen anders zijn, denk ik. Maar mij gaat het erom dat ik zelf de keuze kan maken waar ik wel of niet aan mee wil doen, dat is het belangrijkste.
pi_51655151
Oh, en er moet ook zeker een "Geen jehova's meer aan de deur" register komen.
  vrijdag 20 juli 2007 @ 11:38:28 #75
109065 sungaMsunitraM
pi_51655233
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 11:36 schreef Mardoek50 het volgende:
Oh, en er moet ook zeker een "Geen jehova's meer aan de deur" register komen.
Sticker van de bloedbank naast de deur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')