Laten we dan de discussie hier verder zetten zodat het toernooi topic er zo min mogelijk last van heeft. Ik gun de overgebleven teams wel een goed einde. Daar hoeft het conflict tussen het hoerenteam en de organisatie niet tussen te staan.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Het toernooi is gewoon slecht georganiseerd, punt. Dat er users offtopic in reageren valt op te lossen met opschoning/verwijderen, maar er word nu in twee topics discussie gevoerd over het zelfde onderwerp, dat heeft nog minder zin lijkt mij.
Om eerlijk te zeggen was dit topic mij tot gisteren avond niet onder ogen gekomen, omdat ik dacht dat het dat toernooi was dat ijs georganiseerd had, das dan weer een zwaktebod van mij en ik heb ook nergens in die reeks een reactie geplaatst ofzo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:34 schreef Heintje het volgende:
[..]
Tuurlijk mag er wel over doorgegeaan worden.
Maar als julie de topics zelf juist schoon willen houden moet je na de waarschuwing alle posts werweideren die op de waarschuwing ingaan en door verwijzen naar het feedback topic.
Als julie ook in een topic door gaan met zo'n discussie zal het er niet schoner en overzichtelijker op worden en zou het uiteindelijk zelfs beter zijn als er niet gemod wordt dan dat er op deze manier gemod wordt.
Bovenstaande nog los van de discussie of mijn posts nou wel oftopic en rellend waren.
is goed en ik heb het topic opgeschoond btwquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:37 schreef Heintje het volgende:
[..]
Laten we dan de discussie hier verder zetten zodat het toernooi topic er zo min mogelijk last van heeft. Ik gun de overgebleven teams wel een goed einde. Daar hoeft het conflict tussen het hoerenteam en de organisatie niet tussen te staan.
Ik ben niet de enige twi, buffelmaster vat hem bijvoorbeeld ook zo op.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef twi het volgende:
Het doet er verder niet toe. Straks gaan we op elke slak zout leggen. De discussie was dat iedereen overal mag posten zolang de post de policy niet overschrijdt. Dat jij in 't geval van Heintje z'n post:
[..]
er zo over denkt:
[..]
Dat ligt mijns inziens toch echt aan jou en iets wat jij blijkbaar persoonlijk op vat. Ik zie er namelijk verder helemaal niemand op reageren, en ook geen enkel kwaad in. Zoals gezegd, het is een constatering en er staat geen enkele smiley bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de posts van Dancin_Rhino die 100% als flame bedoeld zijn.
Mja, niet echt heel erg handig aangezien er nu een hoop posts foetsie zijn die wel relevant waren in de discussie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is goed en ik heb het topic opgeschoond btw
En waarom word dat dan weer als gebruikelijk niet buiten het topic gemeld?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:22 schreef twi het volgende:
Dat ligt mijns inziens toch echt aan jou en iets wat jij blijkbaar persoonlijk op vat. Ik zie er namelijk verder helemaal niemand op reageren, en ook geen enkel kwaad in. Zoals gezegd, het is een constatering en er staat geen enkele smiley bij. In tegenstelling tot bijvoorbeeld de posts van Dancin_Rhino die 100% als flame bedoeld zijn.
In principe zou het voldoende moeten zijn als 1 mod, in dit geval dus ijsmeis, het topic volgt. Reageren puur omdat je mod bent is mijn inziens ook helemaal niet vereist.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen was dit topic mij tot gisteren avond niet onder ogen gekomen, omdat ik dacht dat het dat toernooi was dat ijs georganiseerd had, das dan weer een zwaktebod van mij en ik heb ook nergens in die reeks een reactie geplaatst ofzo.
Goed bezig. is dat probleem iig opgelost.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
is goed en ik heb het topic opgeschoond btw
En was dat wel het geval geweest als ik ze gisteren weggehaald had?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, niet echt heel erg handig aangezien er nu een hoop posts foetsie zijn die wel relevant waren in de discussie.
Toen was er nog geen discussie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En was dat wel het geval geweest als ik ze gisteren weggehaald had?
ik denk meer dat het aan de manier waarop ligt dan aan de ingreep zelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef Heintje het volgende:
[..]
In principe zou het voldoende moeten zijn als 1 mod, in dit geval dus ijsmeis, het topic volgt. Reageren puur omdat je mod bent is mijn inziens ook helemaal niet vereist.
Het gaat er nou alleen om dat volgens mij ijsmeis in het topic even niet goed gehandeld heeft.
Dat was omdat er op dat moment al een mod had gereageerd dus het niet echt meer nodig is om het nog naar dit topic te brengen. Dan wel een topic report te doen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En waarom word dat dan weer als gebruikelijk niet buiten het topic gemeld?
ja, maar op het moment dat er een mod 'naar jouw opvatting' een foutje maakt heb je er denk ik weinig aan om daar een ander topic mee te belasten en zou je die discussie zoals nou gevoerd idd in FB kunnen gooien, of een TR/PM naar alledrie de mods kunnen doen, zodat ze ook meteen kunnen zien wat er speelt.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:58 schreef Heintje het volgende:
Dat was omdat er op dat moment al een mod had gereageerd dus het niet echt meer nodig is om het nog naar dit topic te brengen. Dan wel een topic report te doen.
Dat is alsof je de politie belt voor een winkeldief, terwijl er een agent naast je staat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
En waarom word dat dan weer als gebruikelijk niet buiten het topic gemeld?
Dankjewelquote:Op maandag 2 juli 2007 22:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sure.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |