Jongequote:
D'r staan alleen verzamelde NFO's op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
JongeHet ging niet om die NFO's, maar om je link. Die website is speciaal ontworpen voor mensen die een gemodde Wii hebben, en het is heel simpel: Daar doen wij op Fok! niet aan mee. Het mag gewoon niet, dus daarom heb ik je link verwijderd
![]()
Het gaat er om waar de website voor gemaakt is, niet wat tie nou uiteindelijk doet. Je postte die website voor mensen met een gemodde Wii. En dat mag gewoon nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
D'r staan alleen verzamelde NFO's op.
Als ik nu een legale Wii heb en die NFO's gebruik om te kijken wanneer de games uitkomen?
sorry, negeer maar, ik probeerde mijn ongenoegen over het beleid van fok!GAM uit te spreken... maar die discussie is al vaak genoeg besproken....quote:
Het is ongewenst op FOK!, huisregels enzo. Dat je het doet prima, maar we willen dat hier gewoon niet zien. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Een console modden is niks mis mee (behalve dat je de garantie verliest).
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is ongewenst op FOK!, huisregels enzo. Dat je het doet prima, maar we willen dat hier gewoon niet zien. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
De man die op zondag altijd het vlees snijdt.quote:
Hoe dik is die plaat eigenlijk voor je kop?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef DarkShine het volgende:
[..]
![]()
Ik vraag alleen waar ik over illegale dingen praat. Is dat zo moeilijk te begrijpen?
dit vond ik op brein erover:quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:39 schreef DarkShine het volgende:
Een console modden is niks mis mee (behalve dat je de garantie verliest).
quote:Mag ik mijn Playstation spelcomputer om laten bouwen met een zogenaamde modchip?
Indien u een modchip in laat bouwen in uw PlayStation spelcomputer geeft u opdracht tot het verrichten van een strafbare handeling. De modchip wordt namelijk ingebouwd om daarmee de beveiliging van PlayStationspellen te omzeilen. Het verspreiden van dit soort middelen is strafbaar gesteld in art. 32a van de auteurswet. Dit geldt overigens niet alleen voor PlayStation maar ook voor andere beveiligde spelcomputers.
Dat het modden zelf misschien wel legaal is maakt niet uit.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:56 schreef DarkShine het volgende:
Zinloze discussie tegen het kliekje dus.
Er werd dus gepraat over NFO'squote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je over je modchip wil praten zoek je maar een ander forum, er zijn er zat waar het wel mag.
Ik zou brein niet echt als een betrouwbare bron nemen.quote:
mwoah als je op welke manier dan ook beveilingscodes, die om bepaalde redenen in consoles zitten, probeert te omzeilen ben je sowieso al niet op zo'n legale manier bezig denk ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik zou brein niet echt als een betrouwbare bron nemen.
Er staat in je quote ook niet dat je geen modchip in je console mag hebben. Alleen dat je geen modchips mag versprijden.
Dus als jij een printplaatje koopt en daar zelf alle chips op gaat solderen en die vervolgens in je console soldeerd heb je niks strafbaars gedaan.
laat is het code woord, je mag het niet in laten bouwen... .wat je je zelf doet, mag je nog altijd zelf weten...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dit vond ik op brein erover:
Mag ik mijn Playstation spelcomputer om laten bouwen met een zogenaamde modchip?
Indien u een modchip in laat bouwen in uw PlayStation spelcomputer geeft u opdracht tot het verrichten van een strafbare handeling. De modchip wordt namelijk ingebouwd om daarmee de beveiliging van PlayStationspellen te omzeilen. Het verspreiden van dit soort middelen is strafbaar gesteld in art. 32a van de auteurswet. Dit geldt overigens niet alleen voor PlayStation maar ook voor andere beveiligde spelcomputers.
MAME -> ROMS -> ROMS mogen hier niet toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:15 schreef DarkShine het volgende:
Ogja, ik zal het wel niet meer over een NFO of modchip hebben
MAME zal hier ook wel niet toegestaan zijn dan?
volgensmij werkt zowat ieder console/arcade emulator mer cas/dsk/rom images,sterker nog een groot deel van die emulatoren worden vaak zelfs aangeboden met system/diskroms. dus dat hebben idd liever niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:19 schreef Bambitch het volgende:
[..]
MAME -> ROMS -> ROMS mogen hier niet toch?
Of werkt MAME niet met ROMS?
Ik ben het er ook niet mee eens, en ik vind ook dat het niet mag.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah als je op welke manier dan ook beveilingscodes, die om bepaalde redenen in consoles zitten, probeert te omzeilen ben je sowieso al niet op zo'n legale manier bezig denk ik.
en tsja, ik was ff snel aan het zoeken en kwam toen op brein uit
Lijer of leier!quote:
Emulators voor spellen die al meer dan 10 jaar uit zijn vind ik niet zo ergen moet ook gewoon kunnen. Maar het is lastig een grens trekken daarmee..quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
volgensmij werkt zowat ieder console/arcade emulator mer cas/dsk/rom images,sterker nog een groot deel van die emulatoren worden vaak zelfs aangeboden met system/diskroms. dus dat hebben idd liever niet.
Spellen meer dan tien jaar oud kun je vast, als je heel goed zoekt, nog steeds legaal krijgen. Tweedehands, dat wel. Maar wel legaal als een.. een.. dinges.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Emulators voor spellen die al meer dan 10 jaar uit zijn vind ik niet zo ergen moet ook gewoon kunnen. Maar het is lastig een grens trekken daarmee..
er valt geen grens te trekken, daarnaast is het kopieren van gelicenseerde software altijd illegaal, tenzij dat deze vrijgegeven word, en zijn rom files dat dus ook. Een grens trekken op leeftijd van de games is ook niet te doen, zeker met alle ports/remakes van de desbetreffende games die in collectievorm danwel via downloadservices aangeboden worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Heintje het volgende:
[..]
Emulators voor spellen die al meer dan 10 jaar uit zijn vind ik niet zo ergen moet ook gewoon kunnen. Maar het is lastig een grens trekken daarmee..
Daarom moet dat soort software ook gewoon vrijgegeven worden, na een bepaalde tijd kun je toch niks meer aan een spel verdienen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
er valt geen grens te trekken, daarnaast is het kopieren van gelicenseerde software altijd illegaal, tenzij dat deze vrijgegeven word, en zijn rom files dat dus ook. Een grens trekken op leeftijd van de games is ook niet te doen, zeker met alle ports/remakes van de desbetreffende games die in collectievorm danwel via downloadservices aangeboden worden.
Open er een topic over.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarom moet dat soort software ook gewoon vrijgegeven worden, na een bepaalde tijd kun je toch niks meer aan een spel verdienen.
En ik heb het idee dat als een ROM van Mario 1 nou legaal te downloaden zou zijn dat dat de verkopen van Mario op de Wii niet eens in de weg zit.
Maar het is hier dat ik het niet eens ben met de uitgevers en niet zozeer met de wet.
Heb je wel gelijk in ja, Rockstar die heeft ook gewoon GTA 1 en geloof ook 2 en nog wat spellen gratis downloadbaar op de site staan. Dat is alleen maar mooi en op die spellen valt toch niets meer te verdienen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:43 schreef Heintje het volgende:
[..]
Daarom moet dat soort software ook gewoon vrijgegeven worden, na een bepaalde tijd kun je toch niks meer aan een spel verdienen.
En ik heb het idee dat als een ROM van Mario 1 nou legaal te downloaden zou zijn dat dat de verkopen van Mario op de Wii niet eens in de weg zit.
Maar het is hier dat ik het niet eens ben met de uitgevers en niet zozeer met de wet.
Donequote:Op zaterdag 7 juli 2007 09:27 schreef Bambitch het volgende:
Deze kan dicht: De Wii vandaag op iBOOD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |