Waar staan jullie foto's dan? Ben pas begonnen in dit topic op pagina 3quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:27 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hey jslavenburg, waar blijft die foto nou?
Bootje en ik gingen je al voor !
dat zeggen ze allemaal...quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:28 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Yep! Gister was ze in Hart van NL Showniews (Normaal kijk ik dat nooit! Echt waar!) en ze zag er wel heel appetijtelijk uit!![]()
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=64824581&media_secret=gdYAquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:29 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Waar staan jullie foto's dan? Ben pas begonnen in dit topic op pagina 3
ik ben lekker vrij... naaanaaanahaaaquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:29 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
kijk als jij om 8 uur moet beginnen kan ik me voorstellen dat je vroeger naar huis mag. ik begin pas om 10 uur. Maar ik moet vrijdag wel werken
De bovenste is bootje..quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:31 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Leuk foto's
Waar staan die van bootje?
Heb ik ja!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Meh, same here.
Hey miss-scofield, heb je nog die msn add gezien?
Eensch.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Teije het volgende:
Hart van Nederland![]()
Shownieuws
Dan schaam ik me wel eens om Hollander te zijn.
Ja eh, van 10 tot 18, ik dacht dat het duitse tijden waren ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ben lekker vrij... naaanaaanahaaa![]()
maar 10 uur? wat is dat nou weer voor tijd..?![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
Jij bent toch degene met al die hartjes en roosjes en zo'n lange naam dat er niets meer bij past?
Ach ja, wat is saai.. Als jij dat niks vindt, doe je t niet. Toch? Waar zit je eigenlijk, appartement ofzo of in een ''huis'' met allemaal mede-studenten?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:28 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nee hoor gister niet, ik ben gelijk na de conferentie naar huis gegaan... saai he?![]()
Hahahahaha mannen die naar ONM kijken, ik wist niet dat die bestonden (en dat ONM nog bestaat)
Hyves doet hier nietquote:
Jaquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heb ik ja!
Jij bent toch degene met al die hartjes en roosjes en zo'n lange naam dat er niets meer bij past?
mwah niet voor mijn bedrijf!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja eh, van 10 tot 18, ik dacht dat het duitse tijden waren ofzo![]()
quote:Access to this site has been denied by SuperScout
Kids Sites Category
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |