Hmmm beerquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Feestje gehad?
K gisteren ook verjaardag, paar biertjes gedronken![]()
Aan het aftellen tot 2 uur zodat ik naar huis kan, jij?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
echt he?
Maja, wat zijn jullie aan het doen naast Fuk!ken?
Ze is er nog wel hoorquote:
Ik geef me niet af op PB, Iquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:18 schreef Leinonlein het volgende:
Ik snap niet dat jullie zo afgeven op PB, bij een serie hoef je toch niet iets realistisch te verwachten? Ok, dat het langdradig is kan ik wel bij inkomen, maar vooralsnog, zeer prettig om naar te kijken. Of is het echt zo dat wij, als vrouwen, ons blind staren op de mannen? Heheheheh
Heroes vind ik pas stom (daar schaam ik me voor want ik lijk de enige te zijn haha)
Jij doet er vrolijk aan mee?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Haha, die duitsers kunnen ook zuipen als mallen (ook op conferenties kan ik je vertellen)
niks eigenlijk. ben net weer terug.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:22 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
echt he?
Maja, wat zijn jullie aan het doen naast Fuk!ken?
Meh, same here.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef Teije het volgende:
[..]
Aan het aftellen tot 2 uur zodat ik naar huis kan, jij?
Ik volg die shizzle ook wel hoor. Wel leuk om te kijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik geef me niet af op PB, Iit!!
Alleen begrijp wel waarom sommige het niet zo leuk vinden! Elke keer komt alles toch nog goed, net op het nippertje. Kan wel inzien dat ze dat na een tijdje hebben gehad
En idd, dat de mannen zo lekker zijn is een fijn extraatje!!![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:23 schreef Teije het volgende:
ONM is wel leuk, ik denk dat iedereen wel weet waarom. (de mannen in ieder geval).
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Meh, same here.
Hey miss-scofield, heb je nog die msn add gezien?
dat heb je mooi voor elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:24 schreef Teije het volgende:
Aan het aftellen tot 2 uur zodat ik naar huis kan
iddquote:
Hey jslavenburg, waar blijft die foto nou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:25 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Meh, same here.
Hey miss-scofield, heb je nog die msn add gezien?
Nee hoor gister niet, ik ben gelijk na de conferentie naar huis gegaan... saai he?quote:
Yep! Gister was ze in Hart van NL Showniews (Normaal kijk ik dat nooit! Echt waar!) en ze zag er wel heel appetijtelijk uit!quote:
kijk als jij om 8 uur moet beginnen kan ik me voorstellen dat je vroeger naar huis mag. ik begin pas om 10 uurquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
feestje gehad inderdaad... en ik moest om 8 uur weer beginnen, gelukkig werd ik om kwart over 9 wakker, dus precies op tijd om te laat te komen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |