Als ik ook weer lees wat er afgelopen nacht is gebeurd. . .heb ik nog niet eens de filmpjes gezien -is het veel te druk voor nuquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het wel een paar dagen zou duren, maar dit is wel erg snel.
Nee en jaquote:
Precies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap echt niet dat Palma daar nog loopt. Die had op staande voet ontslagen moeten worden na die klap.
Als DGK ervoor kiest om personeel een grote rol te geven om de boel een beetje 'interessant' te houden zullen er ook regels voor dat personeel moeten zijn.quote:
AAn gezien Huub dat ook bij Lieke doet , zal hij het er wel mee eens zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet dat Huub het zwijgzaam aanhoort wat bv Herma allemaal voor scheldwoorden naar Lieke's hoofd slingert.
De kans is groot dat Huub weet dat de huishoudsters een 'beschermde status' hebben. Dus is het zinloos daar iets tegen te doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap ook niet dat Huub het zwijgzaam aanhoort wat bv Herma allemaal voor scheldwoorden naar Lieke's hoofd slingert.
Daar hebben Lieke en Huub het gisterenavond samen nog over gehad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:10 schreef scanman01 het volgende:
Net zoals die huishoudsters duidelijk weten dat ze niet weggestuurd worden al zitten ze daar de hele week te roken, te roddelen, te schelden en geven ze af en toe een mepje.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De kans is groot dat Huub weet dat de huishoudsters een 'beschermde status' hebben. Dus is het zinloos daar iets tegen te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |