Herstel: al ruim 2 weken!quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dit topic is al bijna 2 weken open....gaat heen en verzuip![]()
wat voor figuur ben jij zegquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vrouwen zijn geen wijven!!! dat is onterend en niet respectlooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aah vandaar je naam, krijg vinrot leeghoofdquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vrouwen zijn geen wijven!!! dat is onterend en niet respectlooos!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en dat zeg jijquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:07 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah vandaar je naam, krijg vinrot leeghoofd
hypocriete bellenblazerquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik kies drzelf voor omdat ik t wel grappig VIN (haha das een visgrapje
) maar voor de algemeen mag t echt niet
![]()
Leer schrijvenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
volgens mij staat jouw iq gelijk aan die van bonnie st claire, ookal zo'n schubbekut (hahaha dat is een visgrapje)quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:09 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
whaaha nou moet ik aan de snorkels denken ken je toeter nog??quote:
Echt sterf verdorven vis.quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaaha nou moet ik aan de snorkels denken ken je toeter nog??![]()
haha snorkeREls![]()
![]()
dat zou de parodie zijn dan heee
![]()
ja en ik denk dat het verhaal van kapitein ortega best een waar zou kunnen zijnquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:12 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
whaaha nou moet ik aan de snorkels denken ken je toeter nog??![]()
haha snorkeREls![]()
![]()
dat zou de parodie zijn dan heee
![]()
Goh dat heb je snel doorquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef BitterMoon het volgende:
ik ben relatief nieuw hier, maar ik weet nu al dat die vis echt niet spoort
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:15 schreef BitterMoon het volgende:
ik ben relatief nieuw hier, maar ik weet nu al dat die vis echt niet spoort
een breezer?wat heb je ervoor betaalt gedaan?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vooroordelen noem ik dat!!! en ik heb nou wat gedronken dus morgen moet je opnieuw een oordeel doen !!!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
vooroordelen noem ik dat!!! en ik heb nou wat gedronken dus morgen moet je opnieuw een oordeel doen !!!!
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:17 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
een breezer?wat heb je ervoor betaalt gedaan?
hopelijk word je door je kater die je morgenochtend hebt opgevrotenquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:16 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
thats the spiritquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:19 schreef BitterMoon het volgende:
[..]
hopelijk word je door je kater die je morgenochtend hebt opgevroten
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dokieeeeee
waar was je nou zo lang?
je was op avontuur en dat maakt me zo bang![]()
Gut dacht dat het weer een visgrapje wasquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:23 schreef Viswijfje het volgende:
voordat je denkt dat ik rare rijmpjes bedenk: dat was van een liedje, die laatste zin!!@
neeeee t kwam van de tekst van snuitje, die ken je toch nog wel???quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:25 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Gut dacht dat het weer een visgrapje was![]()
Snuitje het bosuitje?quote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeeee t kwam van de tekst van snuitje, die ken je toch nog wel???
Na mijn tijd waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:27 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
neeeee t kwam van de tekst van snuitje, die ken je toch nog wel???
hee borrelnoot breinquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:29 schreef Viswijfje het volgende:
neeeeheee, snuitje dat liedje van hennie huisman over ze paard!!
uhm jaquote:
quote:
omdat appel en anders bakfietsquote:
sex?quote:
ik snap je niet maar ga nu wel slapen!!! truste meisje!!quote:
*springt in bed en sleurt SOL mee*quote:
hahah haha hah ze zei zee hihihi hohoquote:Op donderdag 31 mei 2007 01:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik snap je niet maar ga nu wel slapen!!! truste meisje!!
ZEE JA!!!
![]()
Je verveelt je ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |