Overlopertquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het echt heel warm word, schakel ik over op thee. Maar verder ben ik een echte koffie junk en ik ben blij dat de thee uit de Koffie SC gedondert is! Maar veel succes met je Thee kransje.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
Wat een kuttopic
Je wordt versnipperd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als het echt heel warm word, schakel ik over op thee. Maar verder ben ik een echte koffie junk en ik ben blij dat de thee uit de Koffie SC gedondert is! Maar veel succes met je Thee kransje.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar verder ben ik een echte koffie junk en ik ben blij dat de thee uit de Koffie SC gedondert is! Maar veel succes met je Thee kransje.
om en om super sloom super sloom enz als in: dit is een SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSC.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
dit is wel een erge langzame SC zeg_O-
"Kan de titel even aangepast worden"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
om en om super sloom super sloom enz als in: dit is een SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSC.
Goeie schupquote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
Wat te denken van de nieuwe witte thee?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
Wat een kuttopic
Welke nieuwe witte thee? Witte thee bestaat al eeuwen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
Wat te denken van de nieuwe witte thee?
Maar niet de pickwick in pyramidetheezakjes.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Welke nieuwe witte thee? Witte thee bestaat al eeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |