Ik zit net te denken die zit alleen maar te lachen ,maar goed straks doet ze dr benen weer voor haar open, Zei ze vanavond niet Amanda hou respect voor jezelf.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Lieke krijgt ook heel veel steun van d'r vriendje.
Huub terroriseert alleen Wifebeater en Natasja, maar dat mag ie niet meer van achter. Dus de mensen die deze zogenaamde terror op kleuter-niveau leuk vinden hebben alleen Jaap nog maar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat gehinnik van Huub zó walgelijk en irritant op de achtergrondMaar vind t'wel goed dat ie nog nr 1 staat hoor
Maar Jaap moet echt opsodemieteren. Ik wil dat Huub weer zgn 'terroriseert', die doet dat veel intelligenter. Dit is niet om aan te zien
![]()
De teef.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Nasty begint ineens weer over Erics moeder
Die komt niet verder dan keihard muziek draaien, met pannen tegen elkaar klappen of fysiek irritant doenquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:32 schreef Taurus het volgende:
Ik vind dat gehinnik van Huub zó walgelijk en irritant op de achtergrondMaar vind t'wel goed dat ie nog nr 1 staat hoor
Maar Jaap moet echt opsodemieteren. Ik wil dat Huub weer zgn 'terroriseert', die doet dat veel intelligenter. Dit is niet om aan te zien
![]()
Huub weet precies hoe het werkt, Lieke naar achter, Lieke ineens een furie, gewoon laten gaan dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef maril het volgende:
[..]
Ik zit net te denken die zit alleen maar te lachen ,maar goed straks doet ze dr benen weer voor haar open, Zei ze vanavond niet Amanda hou respect voor jezelf.
Weet je wat ik nu zo walgelijk vindt , dat vrouwen hier in dat huis met disrespect worden behandeld door hun zogenaamde vriendjes.
ik vond wakker houden s nacht kleuterniveau.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:35 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Huub terroriseert alleen Wifebeater en Natasja, maar dat mag ie niet meer van achter. Dus de mensen die deze zogenaamde terror op kleuter-niveau leuk vinden hebben alleen Jaap nog maar.
Vergeet rietjes op iemands bed gooien nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 01:36 schreef PC eend het volgende:
Die komt niet verder dan keihard muziek draaien, met pannen tegen elkaar klappen of fysiek irritant doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |