Gozer...quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:38 schreef Tyler..Durden het volgende:
Smegma.
stoer manquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:41 schreef Tezz het volgende:
een beetje vrede, een beetje liefde, op deze aarde waarop we wonen...........
Nicole?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
danku danku
Pak jij je gitaar, dan doe ik Nicole na.
Hehe.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:53 schreef PeZu het volgende:
elek keer als je een fipo maakt moet je een sepo maken met de tekst:
hee weer een fipo_!
het valt me gewoon op
Ver voor jouw tijd. Ze zong dit liedje. In het duits en nederlands, compleet met gitaar.quote:
op pc!!!quote:
Klinkt als een leven vol glamour, geld, drugs en seks.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:40 schreef Broekpaling het volgende:
Zometeen nog ff naar die heilige serie Married with children kijken en dan weer tot 3 uur MiddenInDeNachtRick luisteren.![]()
Dat 1na laatste zal mij een worst wezen en dat laatste is er nog niet van gekomen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:49 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Klinkt als een leven vol glamour, geld, drugs en seks.![]()
Met z'n opgelifte reet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat 1na laatste zal mij een worst wezen en dat laatste is er nog niet van gekomen.
Maar tering, Mr Bundy is heilig.![]()
Stomme verplichtingen altijd.quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet zaterdag naar een verjaardag waar ik niet heen wil [afbeelding]
teh best 80ties moviequote:
Zo'n familiefeestquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:01 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik moet zaterdag naar een verjaardag waar ik niet heen wil [afbeelding]
meld je ziekquote:
en de goudvis wordt gecremeerdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Mijn oma overlijdt zaterdag, sorry"
Al een tijdje geen Amy geluisterdquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en de goudvis wordt gecremeerd
fuck me pumps
Ja, en haar vrienden/familie/kennissen isquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:07 schreef LudoSanders het volgende:
Maarehm, je hebt niets tussen dat volk te zoeken maar het is wel een vriendin van je?
ik nu dusquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Al een tijdje geen Amy geluisterd
pwndquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:09 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, en haar vrienden/familie/kennissen isEn de rest ken ik dan niet, maar dat is vast ook zo
.
kom op hee dat zijn geen grappen meerquote:Op donderdag 17 mei 2007 01:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
pwnd
Misschien komt Piovan ook wel.
oooow dát volk!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb echt niks tussen dat volk te zoeken
goeie smoes!quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:06 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
"Mijn oma overlijdt zaterdag, sorry"
quote:Op donderdag 17 mei 2007 01:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom op hee dat zijn geen grappen meer
qubebe zo de stuipen op het begeerlijke lijf jagen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |