Hoe kun je dat in godsnaam zeggen?quote:
Kallem anquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:34 schreef pekel het volgende:
Mensen de groeten, prettig weekend. Wellicht tot een volgende dag..
Ik weet dat de selectie van Emmen AV, waar ik dit seizoen deel van heb uit gemaakt naar Ameland gaat voor een weekend, zal misschien daarom wel zijnquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:55 schreef don-diablo het volgende:
Pffff dat was eem gezellig in de sportschool, ben echt kapot zegmaar wel op een positieve manier.
Ik weet eig ook niet waarom pekel naar Ameland gaat. Iemand?
Pijn is fijn bij sportenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:13 schreef don-diablo het volgende:
Das ook relaxt ff lekker relaxen
Ik heb op het moment gewoon wat spierpijn van de sportschool gistergoed getraind dus
Had je skopje beilen moeten zijnquote:
kankahh druk op gegeven moment had ik t ook wel gehad met die shcuimn rommel in mn ogenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:18 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Had je skopje beilen moeten zijn![]()
Daar waren ze niet alleen vrijgezel,
maar ook nog lekker, moeder en heerlijk geil![]()
![]()
ik was aaanwazig op de zaterdag, had graag op zondag ook nog gewilt, maar toen werd het Zak!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:12 schreef jovink het volgende:
[..]
kankahh druk op gegeven moment had ik t ook wel gehad met die shcuimn rommel in mn ogen
He mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:58 schreef Rekkie het volgende:
Wat ik van Pekel nog wel zou willen weten is.... hoe was Ameland?
Was je overigens met de Emmen AV mee????
denk ook wel dat dat leuker wasquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:15 schreef VlaDje het volgende:
[..]
ik was aaanwazig op de zaterdag, had graag op zondag ook nog gewilt, maar toen werd het Zak!![]()
E-fect on tour, vorig jaar in hengelo gehouden. Toen was ik er niet, nu wel en het was super =]quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:28 schreef jovink het volgende:
wat was dr in zak?
alleen wel TE drukquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
denk ook wel dat dat leuker was
[..]
E-fect on tour, vorig jaar in hengelo gehouden. Toen was ik er niet, nu wel en het was super =]
Moah vond het nog wel meevallen (alleen mensen die niet dansen moeten eens optyfen van de dansvloer), het is wel vaker zo druk geweest. Het was wel tering warm.quote:
Jep klopt.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:22 schreef erwinstr het volgende:
[..]
En de oudjes naar het tweede heb ik gehoord (of stoppen)
Wie wordt de nieuwe keepert?
Ken ik niet.... daarentegen ken ik ook niet zo heel veel van Emmen...quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:23 schreef pekel het volgende:
[..]
Jep klopt.
Wolters van WKE 2 (?). Jaren geleden nog met 'm getraind.
Ede en Emmen.... beide met 2 E'squote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:25 schreef erwinstr het volgende:
[..]
Ken ik niet.... daarentegen ken ik ook niet zo heel veel van Emmen...
Ik ben zelf meer een Drenthina mens.... maar ons kent ons en die jongens kennen die van Emmen weer.
Ach ja je hoort wel eens wat.
Sinds ik (nu 2 jaar) in Ede woon, krijg ik helaas niet meer zoveel mee van het Emmense voetbal (amateur)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |