Elke zondag hele wedstrijden en elke andere speeldag een samenvatting.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:15 schreef popolon het volgende:
Hoe kan zoiets 'leven' als er geen bestaansrecht (lees: media-aandacht) voor is.
Ja achter de decoder. Dat heeft 95% van Nederland niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Elke zondag hele wedstrijden en elke andere speeldag een samenvatting.
Ja net zoals het altijd was dus.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Elke zondag hele wedstrijden en elke andere speeldag een samenvatting.
Lang zijn zegt niet alles in basketball, eigenlijk zegt 't vrij weinig tegenwoordig.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
Maar iemand een idee dat we geen basketballand zijn ondanks dat we het langste volk ter wereld zijn ?
't Blijft een leuk fenomeen ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:27 schreef tong80 het volgende:
Maar wel Amerikaanse negers tegenwoordig die kunnen schaatsen
behalve als je spleetogen hebt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:26 schreef popolon het volgende:
[..]
Lang zijn zegt niet alles in basketball, eigenlijk zegt 't vrij weinig tegenwoordig.
Niemand staat te wachten op wat stijve blanke planken.
Het krijgt gewoon niet genoeg media aandacht en als gevolg daarvan komen er ook geen grote geldschieters. De concurrentie van andere sporten, met name voetbal, doet de rest. Zelfde geld eigenlijk voor ijshockey, het is toch te gek voor woorden dat ijshockey geen reet voostelt bij een volk dat met schaatsen aan geboren word?quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:24 schreef tong80 het volgende:
Maar iemand een idee dat we geen basketballand zijn ondanks dat we het langste volk ter wereld zijn ?
Dat komt omdat die ook eigenlijk niet bestaan, het zijn gewoon voetbalhooligans die hun grenzen aan het verleggen zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:41 schreef jmac het volgende:
Basketbal hooligans? Wist niet dat die bestonden.
Ik had meer van Nijmegen verwacht. Eiffeltowers vond ik in de laatste fase van de competitie wat uitgeblust spelen, maar het zal ook zijn geweest dat ze een lang seizoen zonder spanning hebben gehad. Nijmegen was juist in de laatste fase goed. Ze speelden slim en georganiseerd. De play-off tegen Bergen op Zoom was de beste wedstrijd die ik dit seizoen in Bergen op Zoom heb gezien. Had echt verwacht dat het heel spannend zou worden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 01:41 schreef Hathor het volgende:
De finale dan....ik had ook niks anders verwacht dan een kampioenschap van Den Bosch, het hele jaar zijn ze al ongenaakbaar. Dat er een sweep aan zit te komen van Nijmegen had ik toch echt niet aan zien komen, een beetje meer tegengas had ik toch wel van ze verwacht.
Eigenlijk is het ook gewoon jammer dat het niet zo is, het gaat wel allemaal met een sisser aflopen als het straks gewoon 4-0 word. Dan heb ik 10x liever zo'n finale als vorig jaar tegen Groningen, dat bleef spannend van het begin tot het eind van de serie. Als Bosschenaar ben ik natuurlijk blij met een titel, maar als basketballiefhebber is het allemaal wat flauwtjes op deze manier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:23 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik had meer van Nijmegen verwacht. Eiffeltowers vond ik in de laatste fase van de competitie wat uitgeblust spelen, maar het zal ook zijn geweest dat ze een lang seizoen zonder spanning hebben gehad. Nijmegen was juist in de laatste fase goed. Ze speelden slim en georganiseerd. De play-off tegen Bergen op Zoom was de beste wedstrijd die ik dit seizoen in Bergen op Zoom heb gezien. Had echt verwacht dat het heel spannend zou worden.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Hathor het volgende:
Game over....Den Bosch prolongeert de titel.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop het. Gezien het vorige/afgelopen seizoen kan het in mijn ogen alleen maar beter. Ondanks een 3e plek in de reguliere competitie (en dus 1e ronde play-offs) en de finale van de beker.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:14 schreef masterforlive het volgende:
volgend jaar gewoon donar weer kampioen met claros
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |