quote:
Op vrijdag 15 juni 2007 14:14 schreef Lawliet het volgende:Bah, VIZ moet het weer verpesten >.<; Valt me tegen.
Wel cool dat er een L movie komt =D Het is mijn favo character dus dat is echt tof <3 Is er hier misschien iemand die een beetje Japans kan lezen en op die L-movie site de tekst kort kan samenvatten die in de pop-up staat als je op de rechterknop drukt (naast de trailer)? ^^
er staat er naast news (op zijn japans geschreven lmao, nyuus)
zomer 2007 begint de maak van de film (als ik beetje op me kennis van de intro kan vertrouwen)
ondertitel onder het plaatje zegt:
jij kent L niet. (letterlijk staat er iets als jij kent 'enkel' deathnote's L niet.)
eerste hoofdtitel staat iets over een amerikaanse bedrijf heeft besloten, zeg maar persoon genaamd 中田秀夫 (weet niet preciese lezing) (van 'the ring 2) een spinoff L te regisseren (of iig te supervisen/coachen).
In tekst staat iets over dat na de sequel van death note een nieuwe blik werd geworpen.. om een L's film idee te schetsen
augustus 2007 begint maak film, nieuwjaars 2008 is het idee om het te publiceren aan de menigte.
2e titel
中田秀夫 de regisseur zijn comment
over dat hij de offer heeft geaccepteerd en dat hij het een leuk idee vindt en daarbij wat meer vertelt over dat ie in amerika is geweest, het een mooie taak vindt om zeg maar de manier waarop L is te showen, gevecht met Light enzo..
3e titel:
Japanse televisie, 佐藤貴博 (naam) producer comment.
ook wat geblaat zeg maar...
![]()
er staan nog niet egt veel spoilers...beetje doorheen gescand