weliswaar zelfs via de media (die vermoordt werd) heeft hij zijn keuze gemaakt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Die Near is echt cool.Bijna nog cooler dan L.
Maar ik vond de twist met het opeens uit de lucht vallen van een nieuw personage eigenlijk maar erg matig. Light zit in het nauw, en dan doet die opeens iets wat hij eerder echt nooit zou hebben gedaan. Hij staat zijn notebook af aan een onbekende derde.
quote:"I would search te TV for people speaking about Kira, someone who worhsips Kira from the bottom of their heart, someone who would understand they have been chosen when sent the note"
Hmm okay dan zal het welquote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:58 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Op het einde vertelt Light toch echt duidelijk dat hij hem heeft uitgepikt aan de hand van de tv.
[..]
Vergeten we Yotsuba nu?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:43 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Maar ik vond de twist met het opeens uit de lucht vallen van een nieuw personage eigenlijk maar erg matig. Light zit in het nauw, en dan doet die opeens iets wat hij eerder echt nooit zou hebben gedaan. Hij staat zijn notebook af aan een onbekende derde.
daar had light een deathnote bij over en was het de bedoeling aan ryuk om de meeste erge slechterik te pakken bij een bedrijf(lijkt me), zodat zijn onschuld bewezen zou worden en daarbij mee kan helpen om de nieuwe kira te vangen.quote:
Inderdaad x3quote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:09 schreef meekybaby het volgende:
<33 Death Note. Een van de beste anime ooit :3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |