quote:Op woensdag 27 juni 2007 12:41 schreef Bura het volgende:
Film 2 gezien.
The last name:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook zon mooie scene in afl 37 vond ikquote:1. Death Image
2. L
3. L no Kako
4. Near no Theme
5. Mello
6. Mello 2
7. Action
8. L no Shisou
9. Mello no Theme
10. Taiji
11. Near
12. Misa
13. Misa no Video
14. Misa no Kodoku
15. Modotta Light
16. Gishin
17. Saiku
18. Near 2
19. Light no Engi
20. Misa no Kimochi
21. Chichi no Shi
22. Misa no Uta (orchestra version)
23. Mikami Concertino
24. Trifling Stuff
25. Toward the Climax
26. Misa no Uta (Piano solo)
27. Misa no Uta
28. Coda ~ Death Note
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt de beste anime die ik ooit heb gezien, imho ^^ Binnekort maar eens de laatste paar volumes van de Manga kopen die ik nog niet heb.
De films heb ik al gezien. Ze vielen wel wat tegen maar slecht vond ik ze ook beslist niet.L です
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Lawliet het volgende:Ik had eigenlijk verwacht dat Aizawa degene zou zijn die Light zou arresteren/neer schieten.Dat was toch degene die Light het meest verdachte en het minst vertrouwde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt de beste anime die ik ooit heb gezien, imho ^^ Binnekort maar eens de laatste paar volumes van de Manga kopen die ik nog niet heb.
De films heb ik al gezien. Ze vielen wel wat tegen maar slecht vond ik ze ook beslist niet.
Maar dat het juist Matsuda was, vond ik extra mooi. Hij was altijd degene die het meest in Light geloofde. En dus zich het meest veraden voelde.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Lawliet het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:43 schreef Bura het volgende:
[..]
[/spoiler]
Dat wordt misschien een OVA. Er is ook een manga deel 13 waar de echte naam van L in voor komt en een soort resumé is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manga gaat ook ietsje verder volgens mij...quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:43 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat wordt misschien een OVA. Er is ook een manga deel 13 waar de echte naam van L in voor komt en een soort resumé is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag net even een paar pagina's, dat is alles. Ik volg de engelse versie niet, maar de nederlandse en die is nog lang niet afgelopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:39 schreef rakotto het volgende:
Dat heb ik dus niet gezien O_o Chapter 108 gezien verder niets? PM maybe? =o
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:58 schreef Bura het volgende:
[..]
Manga gaat ook ietsje verder volgens mij...Ik lees geen manga's maar wist wel dat er een extra deel was, nummertje 13 dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aah okay. Naja, ik heb de engels gevolgd. Hehe, ben er beniewd naar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Bura het volgende:
[..]
Ik zag net even een paar pagina's, dat is alles. Ik volg de engelse versie niet, maar de nederlandse en die is nog lang niet afgelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |