Kun je een screenshotje maken van het poppenhuis?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:35 schreef Logician het volgende:
Ik denk dat de tekeningen wat duidelijker zijn geworden?
ook is deze cam een stuk helderderderder natuurlijk
De wit en zwartharige krijgen echt lang ala mainecoon haar en de 2 streepjes zitten er een beetje tussen in lijkt het?
Wacht maar tot ze uitgedronken zijn, niet te filmen zo snel hahaha
En de hele tijd in en op het poppenhuis, zo ontzettend koddig om te zien![]()
![]()
thanksquote:Op maandag 4 juni 2007 16:44 schreef Logician het volgende:
ik zal zodra ze er weer inzetten eens een screenshot proberen te maken
hihihi, nope srryquote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef senesta het volgende:
Oh boy oh boy oh boy, ik vind ze echt zooo leuk, wat een hoopies.
Heb je al afzeggers Logician?![]()
Kunnen ze een beetje winnen?quote:Op maandag 4 juni 2007 16:47 schreef Logician het volgende:
nope na het eten is het standaart poppenhuistijd
Ze vallen de draken en de andere poppetjes telkens aan, hahaha
Dat moet je vragen??quote:Op maandag 4 juni 2007 19:08 schreef Daria het volgende:
Zal ik morgenochtend anders ff langskomen om wat mooie plaatjes te schieten van onze kasteelmonsters voor op de website en forums?
Wat voor weegschaal heb je ? Ze lijken me een beetje licht. (ze zijn 37 dagen ofzo, toch ? Standaard is dan 37x 10 gram + hun geboortegewicht, en als het volbloed Coons geweest waren zou dat nog wel wat meer mogen zijn) Zijn ze al eens ontwormd ?quote:Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Logician het volgende:
Opnieuw gewogen (was leuk)
Loki: 295 gram
Djoanie: 290 gram
Pomba: 305 gram
Ferghus: 310gram
De beestjes niet meteen een complex aan gaan praten hequote:Op maandag 4 juni 2007 20:17 schreef LadyLovelyLocks het volgende:
[..]
Wat voor weegschaal heb je ? Ze lijken me een beetje licht. (ze zijn 37 dagen ofzo, toch ? Standaard is dan 37x 10 gram + hun geboortegewicht, en als het volbloed Coons geweest waren zou dat nog wel wat meer mogen zijn) Zijn ze al eens ontwormd ?
Ik vraag niet voor niets naar haar weegschaalquote:Op maandag 4 juni 2007 20:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
De beestjes niet meteen een complex aan gaan praten heHet kan ook zijn dat ze iets minder melk krijgen waardoor ze minder hard gegroeid zijn. Zolang ze nog vrolijk ronddartelen is er niks aan de hand hoor
wat een leuk filmpjequote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Daria het volgende:
Filmpje dat ik gisteren maakte van Ferghus en Pomba in het kasteeltje is inmiddels te zien op Ferghus website. (Klik op het huisje hier rechtsboven de tekst).
hoi,ben even naar de website van ferghus geweest.schitterend om te zien ,mooie foto's ook trouwens.quote:Op woensdag 6 juni 2007 07:54 schreef Daria het volgende:
Filmpje dat ik gisteren maakte van Ferghus en Pomba in het kasteeltje is inmiddels te zien op Ferghus website. (Klik op het huisje hier rechtsboven de tekst).
Dan heb je iets om naar uit te kijken als je thuiskomtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |