Ik denk eerder begin 2008, vrindquote:Op maandag 21 mei 2007 13:38 schreef Scofield het volgende:
Augustus toch?, zelfde week als Prison Break.
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog. Dus van 20 maanden in een cel, ondervoed en gemarteld, heeft hij 20 uur later weer alle kracht die hij nodig heeft.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:10 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat Jack 20 maanden in een kleine cel heeft gezeten heeft niks te maken met die aflevering
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog. Dus van 20 maanden in een cel, ondervoed en gemarteld, heeft hij 20 uur later weer alle kracht die hij nodig heeft.
Net zo vreemd als een papzakkerige Tony die vanaf de bank met bier en chips en een buikje er 4 uur later weer afgetraind uitziet.
Ga eens dood met je eeuwige real-time gezeik. Volgens mij kijk je alleen maar 24 zodat je weer wat TOTAAL ONBOEIENDE NIET TER ZAKE DOENDE onrealistische details kan vinden en hier kan plaatsen.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog. Dus van 20 maanden in een cel, ondervoed en gemarteld, heeft hij 20 uur later weer alle kracht die hij nodig heeft.
Net zo vreemd als een papzakkerige Tony die vanaf de bank met bier en chips en een buikje er 4 uur later weer afgetraind uitziet.
Zucht. Als ze 17 afleveringen eerder voor die verhaallijn hebben gekozen, kan een aflevering alleen maar goed zijn als Jack zonder wat te praten heen en weer waggelt? Wat een idiote opvatting. Maarja, niet echt verrassend natuurlijk, jou kennende.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Echt waarquote:Op maandag 21 mei 2007 13:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het is realtime weet je nog.
Lees anders de Varagids van deze week eens, daar staan de 10 wetten van 24 inquote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zucht. Als ze 17 afleveringen eerder voor die verhaallijn hebben gekozen, kan een aflevering alleen maar goed zijn als Jack zonder wat te praten heen en weer waggelt? Wat een idiote opvatting.
Boeiend. Het gaat erom dat aflevering 17 gewoon een goede aflevering was, als je dat niet inziet omdat je je liever druk maakt over het real-time aspect, dan ben je behoorlijk raar.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lees anders de Varagids van deze week eens, daar staan de 10 wetten van 24 in
Het is een serie, waar maak jij je druk om?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is dat raar? Het format van 24 is realtime, en ze zijn daar meer dan anders behoorlijk vanaf gestapt. Iedereen klaagt over Dag 6. Maar goed, hopelijk maken ze t in Dag 7 weer goed.
Ik geloof dat ik niet de gene ben die zich hier druk maaktquote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is een serie, waar maak jij je druk om?
Het real-time concept is een soort rode draad die de serie volgt. Het is geenzins ooit de bedoeling geweest om 24 een realistische real-time serie te maken. Je spoort gewoon niet als je daar zoveel waarde aan hecht. Soms sjoemelen ze een beetje, is dat zo erg? Erger dan de vele slecht geschreven afleveringen, met daarbijbehorende ridicule plottwists? Oh wacht, dat komt allemaal goed als je het real-time concept realistischer toepast, is waar ook.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Waarom is dat raar? Het format van 24 is realtime, en ze zijn daar meer dan anders behoorlijk vanaf gestapt. Iedereen klaagt over Dag 6. Maar goed, hopelijk maken ze t in Dag 7 weer goed.
Jawel, las laatst het allereerste topic over 24 en je eerste post daar bevatte al gezeik op/over het real-time principe. Dus jij maakt je er al 6 jaar druk omquote:Op maandag 21 mei 2007 14:12 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik niet de gene ben die zich hier druk maakt
Ten eerste, enkele feiten.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:06 schreef SunChaser het volgende:
Het zijn geen 10 wetten, maar 10 dingen die je geleerd hebt van 24.quote:Op maandag 21 mei 2007 14:55 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zijn die 10 wetten van 24 volgens de VARA gids?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |