Je schema komt aardig overeen met die van ons.quote:Op maandag 21 mei 2007 22:13 schreef drGoeroe het volgende:
Ben ik even blij dat ik vrij ben morgenEerst de 24 finale kijken na het wakker worden, en in de namiddag Heroes!
Aan de hand van setfoto's vermoed ik dat hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happy season finale
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Dat mensen een paar uur eer het uitgezonden wordt nog spoilers wil weten/discussiëren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:40 schreef Merkie het volgende:
Wonderbaarlijk hoe netjes iedereen hier altijd is met de spoilertags. Propssss.
Kijk je nu rechtstreeks van Fox af of hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 03:08 schreef glannie het volgende:
daar gaan we!!... wens me sterkte allemaal, mss straks nog wel ff een kort verslagje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Preciesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:00 schreef Richardfun het volgende:
Best een mooie finale, ben blij dat er niet weer een gigantische cliffhanger was zoals vorig jaar. Vooral het gesprek met Heller op het einde vond ik top. Geen wereldfinale, maar het was dan ook geen wereldseizoen.
Ja idd, ik denk dat de chinezen nog wel een staartje krijgen in S7.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Precies
ik verwachte steeds dat er nog wat ging gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb even gekeken bij Seizoen 4 was er gewoon normale klok...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:53 schreef superhaagie het volgende:
Die stille klok is toch aan elk einde van een seizoen?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:35 schreef CloudStrife het volgende:
Er doen heel veel geruchten de ronde over de laatste 7 minuten van 24!! Kort de opties (1 van de drie wordt het!), maar ikzelf denk dat het een mix wordt van alle drie en dat de poster ons loopt te fucken!.
1 -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 -Het werd dus optie 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke wordt hetSPANNEND!!!!
.
Had 3 leuker gevonden
Amen.![]()
Goede finale. Laatste 10 minuten waren de beste van het seizoen.
Stom:
- Chloe zwanger, manier om Chloe eruit te schrijven zonder dood te maken?
- Die Stewart, broer van Milo. What's that all about?
2000 light years from home![]()
Waarom zag ik zonlicht naar binnen komen in The White House? Het was daar 2 uur 's nachts.2000 light years from home![]()
Misschien is de broer van Milo de echte vader van Chloe's babyquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef Merkie het volgende:
Goede finale. Laatste 10 minuten waren de beste van het seizoen.
Stom:
- Chloe zwanger, manier om Chloe eruit te schrijven zonder dood te maken?
- Die Stewart, broer van Milo. What's that all about?
Computer, technologie en games nieuws - RSS feed :)![]()
Nee toch? East coast wordt toch gewoon eerder licht dan west coast
Verder een prima einde, de laatste tien minuten waren erg mooi![]()
![]()
Ohja, east coast is het later ja. Okee, dan kan het wel.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:54 schreef kreischer2000 het volgende:
Nee toch? East coast wordt toch gewoon eerder licht dan west coast
Verder een prima einde, de laatste tien minuten waren erg mooi2000 light years from home![]()
Inderdaad, 23 was echt slecht, het is dat het deel was van een dubbele episode, maar anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:28 schreef Xrenity het volgende:
ep 23 zoog best hard, 24 was goed.
Gaaf einde en nu kunnen ze een frisse start maken
Precies, alles is nog open voor seizoen 7. Het is te hopen dat er een bad-ass Jack is in seizoen 7, die niet meer iets voor de regering doet.
Dingen die ik in seizoen 7 niet meer willen zien:
- CTU?
- En if wel: geen mollen of invallen/aanvallen in/op CTU
- Het 25ste amendement en/of een aanslag op de president
- Familie van Jack
Ben ook al erg benieuwd wie de president gaat worden, vond Wayne Palmer niet zo sterk als president en Noah Daniels was ook al erg aan het twijfelen.![]()
Tjuuu, en maar wachten op die cliffhanger... Hier had ik echt niet op gehoopt! Leuk zo'n aflevering voor tussendoor, prima dialogen en acteerwerk, maar verveel me er niet mee tijdens aflevering 24 van 't seizoen!
Ik hou niet van gesloten eindes!![]()
![]()
Mooi einde. Maareeeeeh hoe gaat 't nou met onze oude president die neergestoken was? Of heb ik wat gemist?![]()
Neergestoken? Dan heb ik wat gemist!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mooi einde. Maareeeeeh hoe gaat 't nou met onze oude president die neergestoken was? Of heb ik wat gemist?![]()
Hé wat grappig, volgens het commentaar gaat het om 6 korte episodes, genaamd 24:Debrief.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:07 schreef Symer het volgende:
Weet iemand wat dit is?
Komt er nu elke week zoiets ofzo?
Begint op 4 juni volgens het laatste frame.![]()
Die is dood.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:58 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Mooi einde. Maareeeeeh hoe gaat 't nou met onze oude president die neergestoken was? Of heb ik wat gemist?
@Commentaar eronder: Charles Logan.![]()
Wel een aardige afsluiter, maar niet extreem bijzonder. Ik zat maar te wachten op die enorm grote cliffhanger. Die kwam dus niet.
Ten tweede: speciaal voor CloudStrife. Jij zei dat we de schrijvers na de season finale op hun blote knieën zouden danken. Explain?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Die scène met Heller was wel goed trouwens. De schrijvers hebben dus toch wel kaas gegeten van dialogen. Misschien moeten ze even schrijvers aanstellen die iets kritischer zijn. De eerste scène (met Wayne, Karen en Tom) was ook al een aardige scène, net zoals de laatste. Lijkt wel alsof ze voor 'standaard' dialogen geen tijd/zin hebben.
Ik had trouwens wel een cliffhanger gewild.
"A character that has been thought to be dead for a long time will come back (with a vengeance)."
[ Bericht 34% gewijzigd door TC03 op 22-05-2007 20:39:28 ]Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ja da's Jack natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef TC03 het volgende:
"A character that has been thought to be dead for a long time will come back (with a vengeance)."![]()
Ze hebben op briljante wijze een matig seizoen in Jacks schoenen geschoven, hij had gewoon z'n dag niet
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Hoe zat dat nou eigenlijk met die man in die auto die veel te bespreken zou hebben met Jack
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!![]()
Daar dacht ik ook de hele tijd aan komt dat nou komt dat nou...stomme nep spoilers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Seizoen 6 had de de meest clifferige cliffhanger van allemaal juist.quote:2000 light years from home![]()
Ze hebben duidelijk de laatste week zelfs nog veel zitten sleutelen aan de laatste episode, het zou mij niets verbazen als zo'n scene ook opgenomen zou zijn. Of wellicht zijn ze van dat idee afgestapt, maar helemaal nep zijn die spoilers nooit geweest denk ik, zal wel een kern van waarheid in hebben gezeten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:11 schreef Dos37 het volgende:
Daar dacht ik ook de hele tijd aan komt dat nou komt dat nou...stomme nep spoilers
Daarbij stond het zelfs op een kopie van een deel van het script.![]()
Ep 23 was echt een opvulling, gebeurde niks. Platformsequensie werd afgeraffeld maar laatste 10 min met Heller waren idd de beste 10 min van t hele seizoen. En dat Karen werd vrijgelaten door Tom.![]()
Ik geloof er niks van anders.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:16 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Ze hebben duidelijk de laatste week zelfs nog veel zitten sleutelen aan de laatste episode, het zou mij niets verbazen als zo'n scene ook opgenomen zou zijn. Of wellicht zijn ze van dat idee afgestapt, maar helemaal nep zijn die spoilers nooit geweest denk ik, zal wel een kern van waarheid in hebben gezeten.
Daarbij stond het zelfs op een kopie van een deel van het script.2000 light years from home![]()
We'll never know.quote:
Of misschien komt het op DVD
Dat vond ik wel grappig van de DVD's van seizoen 1, dat daar een alternatief einde op stond.![]()
En dan die climax van de lovestory tussen Morris en Chloe! Ik had het echt niet verwacht
!
HET IS HET BESTE MOMENT VAN HEEL 24![]()
![]()
IK MOEST GEWOON HUILEN TOEN IK HET ZAG
![]()
![]()
![]()
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!![]()
Naar seizoen 7 mogen mee: Jack, Bill, Karen, Tom, Mike, Logan, Heller en Daniels. De rest mag wieberen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Hoe zit het eigenlijk met de broer van Milo?
Hij knuffelt Chloe, die vervolgens zwak wordt, bewusteloos neervalt en als ze wakker wordt ineens zwanger is![]()
Die komt ook vast wel terug.![]()
Mag toch hopen van niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Symer het volgende:
Hij knuffelt Chloe, die vervolgens zwak wordt, bewusteloos neervalt en als ze wakker wordt ineens zwanger is![]()
Die komt ook vast wel terug.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mischien ligt het wel aan mij ;P maar Jack zei toch tegen Heller dat zijn vader voor hem al jaren dood is mischien bedoelen ze dat er wel meequote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:23 schreef TC03 het volgende:
"A character that has been thought to be dead for a long time will come back (with a vengeance)."![]()
![]()
Hij heeft Chloe gelijk bezwangerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:33 schreef Symer het volgende:
Die komt ook vast wel terug.![]()
Props voor de afronding van het seizoen.
De schijvers namen met iedereen netjes eventje de tijd.
Laatste 10 minuten waren kippenvel!
Nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten :/
Klein tipje van de sluiter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOUNDS FUCKING GREAT!!![]()
![]()
Pfff, achteraf gezien ben ik blij dat spoilereinde 1 was. De rest was te lame voor woorden geweest.
Wel mooi einde, laatste paar seconden schreeuwde ik nog "niet doen Jack!" naar het scherm.Gelukkig is ie nog heel in de debriefing ep! Hij eet daar trouwens!
Niet echt een retespannende afsluiter maar wel een goede manier om bepaalde verhaallijnen van eerdere seizoenen af te sluiten. Alle reden om met een frisse start aan seizoen 7 te beginnen....war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
Waar heb ik dat gezegd?quote:Ten tweede: speciaal voor CloudStrife. Jij zei dat we de schrijvers na de season finale op hun blote knieën zouden danken. Explain?
Mocht ik het gezegd hebben dan weet ik een passend antwoord "Ja, dit mindere seizoen is nu eindelijk over en je hoeft niet meer wekelijks schuldig te voelen bij het kijken naar 24"![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:08 schreef CloudStrife het volgende:
Props voor de afronding van het seizoen.
De schijvers namen met iedereen netjes eventje de tijd.
Laatste 10 minuten waren kippenvel!
Nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten :/
Klein tipje van de sluiter:Waar komt dat vandaan? Klinkt inderdaad erg goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOUNDS FUCKING GREAT!!![]()
![]()
Uit TVguide, interview met Manny Coto.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:18 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan? Klinkt inderdaad erg goed!![]()
Ik zat te denken, Jacks vader had nog in zee kunnen duiken en met de sub mee kunnen varen. Hij had ook nog t kastje wat ze zo graag wilden hebben.![]()
Dat klinkt inderdaad fantastisch, mag hopen dat het waar is!Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Dat zat jij wel te denken, maar hij was neergeschoten. Dat zwemt vrij lastig. Luikje open en dan hoppa erin?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Ik zat te denken, Jacks vader had nog in zee kunnen duiken en met de sub mee kunnen varen. Hij had ook nog t kastje wat ze zo graag wilden hebben.![]()
Heb vreemdere dingen gezien in 6 seizoenen 24.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dat zat jij wel te denken, maar hij was neergeschoten. Dat zwemt vrij lastig. Luikje open en dan hoppa erin?
Hoe kwam Milo's broer trouwens zomaar op de CTU werkvloer? Nadia is hoofd CTU en wist niet eens wie hij was, lijkt me dat ze op zn minst toestemming moet geven iemand op de werkvloer te laten. Het is er ook net een zoete inval![]()
![]()
debriefing ep? waar haal ik die?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:09 schreef Un4 het volgende:
Pfff, achteraf gezien ben ik blij dat spoilereinde 1 was. De rest was te lame voor woorden geweest.
Wel mooi einde, laatste paar seconden schreeuwde ik nog "niet doen Jack!" naar het scherm.Gelukkig is ie nog heel in de debriefing ep! Hij eet daar trouwens!
Niet echt een retespannende afsluiter maar wel een goede manier om bepaalde verhaallijnen van eerdere seizoenen af te sluiten. Alle reden om met een frisse start aan seizoen 7 te beginnen.ff wachten nog![]()
Ik ga het opzoeken.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:16 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd?
Mocht ik het gezegd hebben dan weet ik een passend antwoord "Ja, dit mindere seizoen is nu eindelijk over en je hoeft niet meer wekelijks schuldig te voelen bij het kijken naar 24"![]()
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Jack's kill count is dit seizoen trouwens uitermate hoog, de laatste episode heeft daar behoorlijk aan bijgedragen met al die doden door het schieten op olievaten.![]()
Hij heeft toestemming gehad, hij had een bordje op met "Visitor".quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb vreemdere dingen gezien in 6 seizoenen 24.
Hoe kwam Milo's broer trouwens zomaar op de CTU werkvloer? Nadia is hoofd CTU en wist niet eens wie hij was, lijkt me dat ze op zn minst toestemming moet geven iemand op de werkvloer te laten. Het is er ook net een zoete inval![]()
\quote:
ik denk niet dat logan dood is, anders wasdat wel naar buiten gebracht. heb net ng ff die episode gezien en hij leefde nog![]()
Als je naar de WC moet moet je ook toestemming vragen aan haar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:30 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb vreemdere dingen gezien in 6 seizoenen 24.
Gelukkig hoeven ze in 24 nooit te plassenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:04 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Als je naar de WC moet moet je ook toestemming vragen aan haar.
Wel grappig dat ze Chloës flauwvallen weten aan uitdroging. Je ziet ze idd ook nooit drinken.![]()
Haha wtf!
http://www.youtube.com/watch?v=ypclgbVKk-w&NR=1Tony dronk bier uit een mok!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze in 24 nooit te plassen
Wel grappig dat ze Chloës flauwvallen weten aan uitdroging. Je ziet ze idd ook nooit drinken.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef Un4 het volgende:
Haha wtf!
http://www.youtube.com/watch?v=ypclgbVKk-w&NR=1![]()
![]()
Als we zeker weten dat Jack terug komt voor seizoen 7 is het geen cliffhanger nee. Want de cliffhanger was natuurlijk dat Jack daar staat om zelfmoord te plegen. Vandaar ook de stille klok natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:00 schreef Richardfun het volgende:
Best een mooie finale, ben blij dat er niet weer een gigantische cliffhanger was zoals vorig jaar. Vooral het gesprek met Heller op het einde vond ik top. Geen wereldfinale, maar het was dan ook geen wereldseizoen.
De laatste twee afleveringen waren wel goed. Ook aflevering 23 vond ik zeer de moeite waard. Dat Josh zijn opa overmeesterde vond ik ook een leuke verrassing. Het lag meer voor de hand dat jack daar weer voor zou opdraaien.
We zaten dus allemaal gelukkig mis dat Josh de zoon van Jack zou blijken te zijn. In principe kan dat ook niet omdat Josh jonger is dan Kim. Dan zou Jack dus vreemd zijn gegaan tijdens zijn huwelijk met Teri. Maar goed, dat zou ook best kunnen natuurlijk. Gelukkig hebben ze die verrassing achterwege gelaten. Chloe's zwangerschap was al erg genoeg.My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Jawel hoor. Als we Jack in beeld zien dan gaan Morris enzo naar de WC. Zien we Morris en Chloe in beeld dan gaan Jack en Doyle tegen een boom pissen. Hetzelfde geldt voor eten enzo, alleen dan niet tegen een boom natuurlijkquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven ze in 24 nooit te plassen
Wel grappig dat ze Chloës flauwvallen weten aan uitdroging. Je ziet ze idd ook nooit drinken.
[ Bericht 3% gewijzigd door scanman01 op 22-05-2007 23:27:01 ]My soul is painted like the wings of butterflies![]()
Nee joh, FOX gaat OH NOEX TEH STORY WILL BE MUCH TO UNPREDICTABLE!!!1111 zeggen en hun ideetjes pwnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:23 schreef Richardfun het volgende:
Dat klinkt inderdaad fantastisch, mag hopen dat het waar is!
Ja of niet.. Tevens excuus voor het zojuist gebruikte armzalige taalgebruik
.
Puike finale hoor, goed einde. Van mij mag seizoen 7 inderdaad precies gaan worden wat er omschreven wordt in die spoiler
lekker faxen heel de dag echt genot![]()
Ja erg leuk gevonden. Dat heb je nu al 838823 gezegd SUNCHASERquote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:23 schreef SunChaser het volgende:
Josh lijkt meer op een zoon van Doyle.
[afbeelding]
Amen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: