Carnivoor als hobbyquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:56 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Take your pick
[afbeelding]
Oh enne, je bent een omnivoor
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dusch.
Hedde gij geen lief voor dit zulks speels?
Lijkt is the key-wordquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:03 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Carnivoor als hobby
Die lapjes rechtsonderin zien er smakelijk uit. Maar jij lijkt me ook erg smakelijk
That's the spirit! Nog meer reden om geen foto te plaatsenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:06 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tot het tegendeel fotografisch bewezen is blijf ik in je geloven![]()
Die kersenbonbon blijft niet eeuwig goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:09 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
That's the spirit! Nog meer reden om geen foto te plaatsenGoeie!
![]()
Ja zeg, blijf je zeuren? Wel aanbieden, niet aanbieden, wel langskomen, niet langskomen... Make up your mind!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:13 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die kersenbonbon blijft niet eeuwig goed
(glas wijn kun je altijd krijgen)
Je moet niet alles zo zwart-wit zien.quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:15 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja zeg, blijf je zeuren? Wel aanbieden, niet aanbieden, wel langskomen, niet langskomen... Make up your mind!
quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Je moet niet alles zo zwart-wit zien.![]()
Zie het als een voorstel... waarop niet direct ingegaan hoeft te worden![]()
Is goed, ga ik lekker met mezelf spelen ook slapenquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik ook eens doen.
Veel plezier ermee!quote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is goed, ga ik lekker met mezelf spelen ook slapen
Lekker, doe datquote:Op woensdag 16 mei 2007 23:25 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Is goed, ga ik lekker met mezelf spelen ook slapen
Ik vind half 1 's middags nou niet echt het moment om te gaan slapen...quote:
Oh, je ging slapenquote:Op donderdag 17 mei 2007 12:38 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ik vind half 1 's middags nou niet echt het moment om te gaan slapen...
Nou dat is dus wat ik niet snap.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:49 schreef webspider het volgende:
Pfoe, wat ben ik blij dat ik, die ene keer dat ik met jeuk te maken kreeg, ik het er met vooral veel water binnen 2 dagen vanaf was.
Jeuk is niet fijn..
Je ziet niet dat het bericht eerst een andere inhoud had?quote:
Jawel, en dat die tekst er precies 6 minuten heeft gestaan. Vraag me af wat die tekst wasquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Je ziet niet dat het bericht eerst een andere inhoud had?
Het was geen tekstquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:14 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Jawel, en dat die tekst er precies 6 minuten heeft gestaan. Vraag me af wat die tekst was
kan je niet lezen wat er nu staat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Die mag alsnog best getoond worden
Geld dat ook voor mij dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:24 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
kan je niet lezen wat er nu staat?
Waarom?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:26 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik voel me enigzins in de maling genomen hierzo...![]()
Vertel het eens aan Sexy_Sadie? Voel je je tekort gedaan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:28 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, hoe zou het toch komen?![]()
Ik heb het idee niet serieus genomen te wordenquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:29 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Vertel het eens aan Sexy_Sadie? Voel je je tekort gedaan?
Niet serieus genomen worden? In een SC??quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:31 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb het idee niet serieus genomen te worden![]()
Ja, wat doe ik hier ook?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:31 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Niet serieus genomen worden? In een SC??![]()
Ja, wat doe je hier?quote:
Maarre, een kans dat we die foto nog eens te zien krijgen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Ja, wat doe je hier?![]()
Ok ok, ik zal niet meer plagen...
Neh, niet hierquote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Maarre, een kans dat we die foto nog eens te zien krijgen?
Hangt er vanaf hoe lief je het vraagt, hoe wanhopig je bent, hoe goed je er mee om kan gaan en hoe goed je bent in beloven dat je er verder niks mee doetquote:
Hahaha, ik ben niet van het type lekken. En wanhopig zou ik het niet willen noemen, ik ben gewoon benieuwd naar hoe je er uit ziet. Geen puberaal obsessief gedrag, maar eerlijke interesse.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:42 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lief je het vraagt, hoe wanhopig je bent, hoe goed je er mee om kan gaan en hoe goed je bent in beloven dat je er verder niks mee doet
(Je kan natuurlijk ook even rondbrowsen naar iemand die in die 6 minuten wel de foto heeft gezien en/of heeft opgeslagen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |