Mag ik je marathon schema mischien is zien? Of staat ie ergens online ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:25 schreef FJD het volgende:
Rustdagen er in houden ja. In elke schema, tot aan m'n marathonschema aan toe, loop ik om de dag. Je spieren moeten de kans krijgen om zich te herstellen.
Foto's op nu.nl gezien? Tilburg was een aquarium manquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:38 schreef FJD het volgende:
Dat weeralarm was ook wel belachelijk overtrokken hoorJa er was onweer en ja er was hagel maar een weeralarm...een weeralarm is er wat mij betreft alleen om mensen aan te geven dat ze alleen in hoge nood naar buiten moeten gaan en anders zo snel mogelijk moeten schuilen.
Maar goedMorgenochtend de volgende les lopen
Ben benieuwd, ik loop deze morgen. Gisteren was het wel weer even afzien op de een of andere manier. Misschien verwacht ik teveel dat het nu wel een keer makkelijk zou moeten gaanquote:Op woensdag 13 juni 2007 11:43 schreef MaxPower het volgende:
gisteravond les 24 gedaan... zwaarder wordt het niet, aldus EvyNu nog iets meer op m'n gemak lopen en ik ben tevreden.
Ik gok dat in les 25 nog slechts 1 minuut tussen de 2x 15 zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:06 schreef FJD het volgende:
Die 15-15 is goed te doen vanwege de 2 minuten rust. 1 minuut is te kort om fatsoenlijk op adem te komen maar 2 is wel goed.
toch 2 minuten, wat een rijkdomquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:11 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik gok dat in les 25 nog slechts 1 minuut tussen de 2x 15 zit.
Ik had graag ook meegedaan, maar ik moet keihard leren dat weekend, dus dat wordt volgend jaar hoop ik (en dan meer dan de 3 kmquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:45 schreef Jojogirl het volgende:
Ik heb me trouwens opgegeven voor de 3km van de Ladiesrun in Rotterdam volgende week. M'n eerste wedstrijd dus ik ben erg benieuwd hoe dat is. Ik ben niet van plan hem aan één stuk uit te lopen, dat lijkt me niet realistisch, maar ik moet nog even verzinnen hoe ik het dan wel aan ga pakken.
Tijdens de lessen liep ik altijd 3 minuten 'warm', in een flink tempo (The Fratellis hebben een goede beatquote:Op maandag 18 juni 2007 19:02 schreef vivelafete het volgende:
Ik ben sinds kort ook bezig met de Belgische mp3-tjes! heb zaterdag les 6 gedaan! Vind het leuk om met deze mp3-tjes te lopen, omdat je op lekkere muziek loopt en omdat je aanmoedigingen krijgt! Ook werkt het voor mij goed dat er vaak wordt aangegeven hoe lang je iets nog moet doen. Ik heb ook een tijd zonder deze mp3-tjes gelopen, maar dan was ik maar wat 'doelloos' aan het lopen.
Ik kreeg wel de laatste les wat pijn aan mijn rechter achillespees, een beetje aan de binnenkant ervan. Ik hoop dat dat de volgende keer over is, maar het kan misschien wel komen omdat ik niet echt een goede warming-up doe. Ik doe eigenlijk maar wat. een beetje rustig inlopen en wat kruispassen en dan ga ik al van start. Dus eigenlijk mijn vraag: wat doen jullie voor warming-up en hoe kan ik verder voorkomen dat ik last krijg van mijn achillespees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |