Hier staat een site van iemand die ook traint met zo'n ding met ervaringen enzo...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel ook snel beginnen wil.
Iemand ervaring met dat Nike+ (en dan met name de juistheid van de info die wordt weergegeven)?
Thanxquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:51 schreef Babbel1 het volgende:
[..]
Hier staat een site van iemand die ook traint met zo'n ding met ervaringen enzo...
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:12 schreef Niek. het volgende:
tvpIs het nou zo dat je bij elke keer dat je gaat lopen een volgende les neemt?
jaja, moet eerst nog loopschoenen kopen. En de zon moet weer even tevoorschijn komenquote:
Dat hangt uiteraard af van hoe snel je rent.quote:Op donderdag 17 mei 2007 10:17 schreef Babbel1 het volgende:
Weet iemand misschien of het schema van 5-10km ook ergens op papier te vinden is? Ik heb alleen een schema gevonden voor een training van 5-15km, maar daar wordt het aangegeven in km en ik heb geen mogelijkheid om te meten hoeveel km ik gelopen heb.
Je moet niet gaan nadenken tijdens het rennen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:56 schreef FJD het volgende:
Eet je niet teveel? Dat breekt je namelijk echt opIk eet bij thuiskomst eigenlijk alleen maar wat fruit oid.
@neee; blijft de muziek zo irritant? Net een 6 minuut durende versie van Love Genaration, van de Groovewatchers (denk ik) en nog een of ander irritant nummerSnappen ze niet dat het best mogelijk is om twee nummers in zes minuten te stoppen. Je hoort zo ongeveer letterlijk drie minuten lang precies hetzelfde melodietje alleen maar om tijd te rekken
baby in de wandelwagen, en zelf erachteraan rennen geen optie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:10 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou vanochtend gaan lopen, maar toen onze baby weer in slaap viel om half 8 ben ik ook weer in slaap gevallen en heb dus heerlijk uitgeslapen. Toen we weer wakker werden moest m'n man weg dus lopen zat er niet meer in. Dan dus vanavond maar. Hopelijk is het dan ergens een half uurtje droog.
In de regen lopen heeft ook wel iets.quote:Op donderdag 17 mei 2007 11:10 schreef Jojogirl het volgende:Hopelijk is het dan ergens een half uurtje droog.
Ik vind dat juist extra lekkerquote:
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:16 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat juist extra lekkerGeen keiharde stortregen, maar dat het een beetje miezert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |