quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
B: Blijf wijs praten.
A: Niks wijs praten, ik zeg het in je focking face.
Zijn taktieken krijgen geen poot aan de grond.... voorlopig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
B: Blijf wijs praten.
A: Niks wijs praten, ik zeg het in je focking face.
Die kwam hard aan. Maar dank!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef shmoopy het volgende:
*slaat Copycat*
Get a hold of yourself, woemun!
Hoewel ik wel bewondering heb voor de pittbulltactiek waarmee ze Brian weer nergens mee weg laat komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Amanda je 'jongen' begint te noemen zijn de rapen gaar
Ik dacht al, hoor ik dit nou goed??!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef kybe het volgende:
B:jij hebt fout verdrag getoond!
Wat heeft Eric dan gedaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn taktieken krijgen geen poot aan de grond.... voorlopig.
Dat hoop ik dan weer niet, want ik wil de uitslag van de poll.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Want als Amanda boos is, is ze echt boos, en dan zitten we uren aan de buis gekluisterd naar haar wraak te kijken. (Eric, Lieke)
Dank!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik ben niet degene die ik me in mijn kont hebt laten neuken.
dit is toch geweldig om te zien en te horen voor de ouders van Amanda!! whaaaha te erughh gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch ook te bespottelijk gewoon?
Te absurd. Te Brianiaans.
tieten en anale seks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
Wat is eigenlijk de oorzaak van deze ruzie?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik ben niet degene die ik me in mijn kont hebt laten neuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |