Dan hoop ik echt dat Huub flink op zn muil gaat vanavond! Laat hem maar ff flink zweten en met beide voeten op de grond komen te staan. Hij is er echt op achteruit gegaan. Ook dat Brain op de laatste plaats komt met 1%.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was de vorige keer wel op dinsdagavond na de sluiting.
Eensquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat Huub flink op zn muil gaat vanavond! Laat hem maar ff flink zweten en met beide voeten op de grond komen te staan. Hij is er echt op achteruit gegaan. Ook dat Brain op de laatste plaats komt met 1%.
Wat bij mij Huub deed kelderen is pas sinds gisteren op tv geweest. En de popoll is sinds zondag al gesloten. Komt nog bij dat het op tv lang niet zo overduidelijk was wat hij allemaal flikte. Dus ik denk dat dat kelderen erg mee zal vallen. Ik verwacht dat hij nog steeds eerste staat, maar wel dat jaap nu tweede is.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dan hoop ik echt dat Huub flink op zn muil gaat vanavond! Laat hem maar ff flink zweten en met beide voeten op de grond komen te staan. Hij is er echt op achteruit gegaan. Ook dat Brain op de laatste plaats komt met 1%.
Dacht je dat Huub niet weet dat hij achteruit is gegaan. Natuurlijk wel, denk maar is aan het log van Jaap en het bezoekersaantallen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Met stip op 1quote:
Dankquote:
Je moet de vorige pakken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Als het aan FOK ligt wordt het spannend.
Op maandag 14 mei 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
1. Jaap--------34 <---
2. Huub --------32
3. Eric -----------3
4. Amanda-----3
5. Nicolaas-----2
6. Brian----------2
7. Lieke----------2
8. Natasia-------1
Zijn dat stemmen? Percentages kunnen het niet zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
Als het aan FOK ligt wordt het spannend.
Op maandag 14 mei 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
1. Jaap--------34 <---
2. Huub --------32
3. Eric -----------3
4. Amanda-----3
5. Nicolaas-----2
6. Brian----------2
7. Lieke----------2
8. Natasia-------1
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je moet de vorige pakken.
Deze is pas begonnen dus kan je niet meetellen.
Poll hier op FOKquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn dat stemmen? Percentages kunnen het niet zijn.
De poll bij talpa liep tot zondag.quote:
Ik dacht dat Scan die wel zou cappen. Hij isquote:
Over een minuut of 20quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:06 schreef rooie3 het volgende:
Meestal komt de redactie het even melden als de popo komt.
Ik was te laatquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik dacht dat Scan die wel zou cappen. Hij is![]()
De poll van Tien staat los van de FOKpoll.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De poll bij talpa liep tot zondag.
De poll hier liep vanaf zondag.
Dit is de oude.
Heeee, bedankt voor de info.quote:
Losbolquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
De poll van Tien staat los van de FOKpoll.
Klopt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
De poll van Tien staat los van de FOKpoll.
quote:
Dat is voor haar die we hier niet meer noemen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:22 schreef schatje het volgende:
Ruim die dode vliegen dan ook meteen op Eric.
Het schort regelmatig aan mijn spellingquote:
Jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Nu heb ik Lieke de laatste tijd helemaal niet veel gezien want ik volg het niet meer zo maar ze lijkt me wel aardig eigenlijk. Wat ik van haar zie is dat ze echt aardig is of ligt dat aan mij?
Veel fokkers hadden al een mening klaar en die veranderen ze niet snel meer.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Nu heb ik Lieke de laatste tijd helemaal niet veel gezien want ik volg het niet meer zo maar ze lijkt me wel aardig eigenlijk. Wat ik van haar zie is dat ze echt aardig is of ligt dat aan mij?
Ze is ook wel aardig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Judge for yourself. Ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Judge for yourself. Ikop dat snolletje.
Wat mij betreft ligt dat aan jou. Ik mag haar niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Ik had ook een mening tot Palma tekeer ging. Toen was ik opeens voor Lieke. Ik kwam terug van vakantie en stond weer op nul maar als ik de streams aan heb dan vind ik haar eigenlijk gewoon aardig. Ook niet bijzonder maar wel aardig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel fokkers hadden al een mening klaar en die veranderen ze niet snel meer.
Lieke is een toppertje.
Liekje is gewoon een leuke jonge meid. Goed gezien noekje!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:23 schreef noekje het volgende:
Brian de anaalneuker, die liefst zo weinig mogelijk van een vrouw ziet een aanraakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben geen expert in nepboobs, maar voelt een vent dat niet dat ze nep zijn?![]()
Je weet dat dat binnen een paar dagen weer een feit is, hè?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
GO Amanda, fuck that wifebeater
Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben geen expert in nepboobs, maar voelt een vent dat niet dat ze nep zijn?![]()
Ik ken iemand die het ook heeft en er zijn er weinig die het echt hebben gevoeld maar één of twee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Tsja, maar dan nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian de anaalneuker, die liefst zo weinig mogelijk van een vrouw ziet een aanraakt?
Jep... en Eric en Huub hebben beide mogen voelen en Huub heeft ze ook langdurig gezien. Beide zijn overtuigd dat ze echt zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Lieke ook wel aardig.Een heleboel mensen denken dat zij Huub zwak maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had ook een mening tot Palma tekeer ging. Toen was ik opeens voor Lieke. Ik kwam terug van vakantie en stond weer op nul maar als ik de streams aan heb dan vind ik haar eigenlijk gewoon aardig. Ook niet bijzonder maar wel aardig.
Amanda is boos op Brian?
Oh Thanks bij mij sinds de brief van Brians moeder (het zwarte gat) Sindsdien staat dat bekkie niet meer stilquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb een probleem met jou, niet met mijn borsten!
Qua discussie voeren is Amanda écht gegroeid.
Daar heeft ze dan ook groot gelijk inquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:34 schreef Nostalgist het volgende:
Een Hypocriete Klootzak is Brian !!!!
Hij is dan ook best gevaarlijk met die roze vliegenmepperquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Eric komt binnen. Amanda kalmeert een beetje.
Doet Eric toch iets goed.
Gelukkig maar voordat ze gaat schoppen. Zou dat niet weer willen zien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Eric komt binnen. Amanda kalmeert een beetje.
Doet Eric toch iets goed.
I second that.quote:
Een vieze luis is het, daarom zegt die dat.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Copycat het volgende:
Waarom betrekt Brian nu de anale seks erbij? Dat is toch een totaal ander issue?
Prachtige foto van Jaap die in een stuip ligt.....quote:
Jaap ontwikkeld zich tot een briljante stokerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:38 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Prachtige foto van Jaap die in een stuip ligt.....![]()
Absoluut niet, daar ging het dus over.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:36 schreef Copycat het volgende:
Waarom betrekt Brian nu de anale seks erbij? Dat is toch een totaal ander issue?
Ik heb het onderwerp nog niet kunnen ontdekken. Brian staat er relaxt bij en Amanda schreeuwt erop los.quote:
In de tent misschienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda schiijnt voor het eerst anale seks te hebben gedaan, in de kooi.
Ik dacht dat het over de tieten ging.quote:
Ik dacht dat het ging om Brian die Amanda niet gelooft als ze zegt dat haar borsten echt zijn.quote:
DE issue misschien, voormalig ( sinds jouw oordeel over Lieke ) lief?quote:
En nu gaan ze weer één op één verder.. wedden dat Brian gaat zuigen in de hoop dat Amanda uithaalt!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Gelukkig maar voordat ze gaat schoppen. Zou dat niet weer willen zien.
Dat ga ik dus niet aanhorenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef Soury het volgende:
Ze gaan apart praten Zucht. Weer oeverloos gezeik van Brain![]()
Als die rat het voor elkaar krijgt dat Amanda hem schopt, dan heeft-ie het tóch weer geflikt om iemand het huis uit te krijgen.quote:
Ik meen me te herinneren dat ze een paar maanden geleden iets anders verteldequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda schiijnt voor het eerst anale seks te hebben gedaan, in de kooi.
I know my dear, ik ben zo nerveus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef FdW het volgende:
[..]
DE issue misschien, voormalig ( sinds jouw oordeel over Lieke ) lief?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef kybe het volgende:
Oh, shit mijn pilletje is bijna uitgewerkt!
[afbeelding]
Nasatsja heeft het dus in brieven te horen gekregen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
En wat maakt het uit dat Amanda tegen Eric vertelt dat ze anale seks hebben?
Alsof dat zo'n issue is.
Dat mag niemand weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
En wat maakt het uit dat Amanda tegen Eric vertelt dat ze anale seks hebben?
Alsof dat zo'n issue is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze een paar maanden geleden iets anders vertelde
Cc is het daar helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Hij verzint zijn eigen realiteit".
Die is wel ijzersterk....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Hij verzint zijn eigen realiteit".
Amanda en ik zitten op één lijnquote:
En dan Brian die heel verrast gaat kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
"Je bent niet naar mij gekomen!".
Hoe zie je dat voor je: "Brian, ik moet je wat vertellen, ik heb anale seks met je gehad!"![]()
Jemig, voor welke stream moet ik kiezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Goed zo Lieke, even Huubjelief terug op aarde zetten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
"Je bent niet naar mij gekomen!".
Hoe zie je dat voor je: "Brian, ik moet je wat vertellen, ik heb anale seks met je gehad!"![]()
Dát is het!! Hij wist het niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat Brian niet eens wist dat ie Amanda in d'r reet heeft geneukt. Of zie ik dat verkeerd.
Het is toch ook te bespottelijk gewoon?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef shmoopy het volgende:
En dan Brian die heel verrast gaat kijken.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:48 schreef Copycat het volgende:
Fouten maken mensen!
Die gaat in de analen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:48 schreef Soury het volgende:
Nou het volgende COS onderwerp is al in de maak![]()
Niet in het geval van Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef yellowfirst het volgende:
Brian:fouten maken mensenAndersom lijkt me logischer
Yep. dat is altijd Brian's tactiek. Hopelijk blijft Amanda dat nu doorzien.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:49 schreef avonne het volgende:
Dat anale sex gedoe is een afleidingsmanoeuvre van Brian.
Waar het om ging is dat Amanda baalde dat Brian in haar gezicht zegt dat hij gelooft dat haar tieten echt zijn, maar als die Noorse "zangeres" op bezoek komt zegt hij publiekelijk dat die van Amanda nep zijn.
Amanda dus boos dat hij in haar gezicht iets anders zegt, dan tegen andere mensen.
Brian doet een tegenaanval en verwijt dat Amanda doorvertelt dat ze anale sex hebben gehad.
Ze doen nu net alsof Eric dat tegen Natasia heeft gezegd, maar volgens mij heeft Natasia het van de Febo gehoord vanmorgen.
Dat is dan wel weer een compliment voor Amanda. Óf ze heeft al veel te vaak anale seks gehadquote:
Nou zeikt ie Netty af.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:48 schreef Copycat het volgende:
Fouten maken mensen!
*slaat Copycat*quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:51 schreef Copycat het volgende:
Amanda zegt interpretatie. Ik ga nog van dat kind houden.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
B: Blijf wijs praten.
A: Niks wijs praten, ik zeg het in je focking face.
Zijn taktieken krijgen geen poot aan de grond.... voorlopig.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef beequeen het volgende:
B: Blijf wijs praten.
A: Niks wijs praten, ik zeg het in je focking face.
Die kwam hard aan. Maar dank!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef shmoopy het volgende:
*slaat Copycat*
Get a hold of yourself, woemun!
Hoewel ik wel bewondering heb voor de pittbulltactiek waarmee ze Brian weer nergens mee weg laat komen.
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Zodra Amanda je 'jongen' begint te noemen zijn de rapen gaar
Ik dacht al, hoor ik dit nou goed??!!!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:53 schreef kybe het volgende:
B:jij hebt fout verdrag getoond!
Wat heeft Eric dan gedaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn taktieken krijgen geen poot aan de grond.... voorlopig.
Dat hoop ik dan weer niet, want ik wil de uitslag van de poll.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Want als Amanda boos is, is ze echt boos, en dan zitten we uren aan de buis gekluisterd naar haar wraak te kijken. (Eric, Lieke)
Dank!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik ben niet degene die ik me in mijn kont hebt laten neuken.
dit is toch geweldig om te zien en te horen voor de ouders van Amanda!! whaaaha te erughh gewoon.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is toch ook te bespottelijk gewoon?
Te absurd. Te Brianiaans.
tieten en anale seks.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
Wat is eigenlijk de oorzaak van deze ruzie?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Ik ben niet degene die ik me in mijn kont hebt laten neuken.
Anale sexquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:55 schreef Taurus het volgende:
Wat is eigenlijk de oorzaak van deze ruzie?
alweerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Ga naar de andere streams, jongens, Natasia gaat weer flippen!
Ik begrijp ook niet dat dat niet wordt gecensureerd door de redactie.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:56 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat deze info via brieven binnenkomt bij Natasja.
nee tuurlijk niet joh,quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef Copycat het volgende:
Natasia liegt?
Lieke ook hoor. Maar ze zitten beide ook nog niet zo heel erg lang in die kooi. Geef zen og een paar maandquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef FdW het volgende:
Jaap is sinds enige tijd de enige die verstandig en normaal is.![]()
Het wordt steeds gekker wat allemaal wordt toegestaan in de brieven. Gewoon gekkenwerk. Zo kun je toch geen spel spelen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
Natasia: In de brief stond dat jij het tegen Eric verteld hebt.
Och, om mij had dat ook niet weggehaald hoeven worden, wat maakt het nou helemala uit?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker wat allemaal wordt toegestaan in de brieven. Gewoon gekkenwerk. Zo kun je toch geen spel spelen.
Tis wat...!!!!quote:
Zie je wel, dus toch in de tent. Jaap vond het al naar poep stinken die tentquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:00 schreef avonne het volgende:
Ik snap er geen fuck van.
Jaap had het toch vrijdag al luidkeels over de camping geschreeuwd
nou nergens..1800 hr tieten uit noorwegen 2100 hr anale sex, wat een LEVEL TIENquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
Dit gaat weer nergens over dit....
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Kinga het volgende:
[..]
Zie je wel, dus toch in de tent. Jaap vond het al naar poep stinken die tent![]()
Dit is info wat Natasia gewoon niet aan gaat. In dit geval maakt het misschien niet echt veel uit, maar toch vind ik dat ze een grens moeten stellen. Geen info over anderen in de brieven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, om mij had dat ook niet weggehaald hoeven worden, wat maakt het nou helemala uit?
Natasia heeft gewoon geprobeerd Eric en Amanda te laten hangen voor informatie die zij nooit van achter had mogen krijgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga helemaal niet meer proberen te volgen wie er nou gelijk heeft, ik ga gewoon genieten van het gespartel.![]()
Volgens mij heeft er zelfs niemand gelijk. Ze mogen nu wel kappen trouwens. Kom op met die poll.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga helemaal niet meer proberen te volgen wie er nou gelijk heeft, ik ga gewoon genieten van het gespartel.![]()
zij heeft het inderdaad niet van wilgo en van achterquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
Brian: Zij heeft het ergens van waar wij het niet over kunnen hebben.
Toen Natasia er vanmiddag over begon op de slaapkamer terwijl Brian een broek aantrok, maakte ze met haar duim een gebaar naar achter.
Me tooquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:04 schreef shmoopy het volgende:
Waarschijnlijk omdat Amanda het tegen Eric heeft gezegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe de fuck weet de redactie dan dat ze het anaal gedaan hebben? Ze deden het net buiten beeld van de tentcamera...
Popo Liebhaber, was?quote:
Ach, er komt zoveel info binnen, dit vind ik nog wel een van de minste dingen. Heeft tenminste niks met tactiek te maken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dit is info wat Natasia gewoon niet aan gaat. In dit geval maakt het misschien niet echt veel uit, maar toch vind ik dat ze een grens moeten stellen. Geen info over anderen in de brieven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |