Ik meen me te herinneren dat ze een paar maanden geleden iets anders verteldequote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:37 schreef scanman01 het volgende:
Amanda schiijnt voor het eerst anale seks te hebben gedaan, in de kooi.
I know my dear, ik ben zo nerveus.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:41 schreef FdW het volgende:
[..]
DE issue misschien, voormalig ( sinds jouw oordeel over Lieke ) lief?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef kybe het volgende:
Oh, shit mijn pilletje is bijna uitgewerkt!
[afbeelding]
Nasatsja heeft het dus in brieven te horen gekregen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
En wat maakt het uit dat Amanda tegen Eric vertelt dat ze anale seks hebben?
Alsof dat zo'n issue is.
Dat mag niemand weten.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef Copycat het volgende:
En wat maakt het uit dat Amanda tegen Eric vertelt dat ze anale seks hebben?
Alsof dat zo'n issue is.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik meen me te herinneren dat ze een paar maanden geleden iets anders vertelde
Cc is het daar helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Hij verzint zijn eigen realiteit".
Die is wel ijzersterk....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:43 schreef schatje het volgende:
Amanda: "Hij verzint zijn eigen realiteit".
Amanda en ik zitten op één lijnquote:
En dan Brian die heel verrast gaat kijken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
"Je bent niet naar mij gekomen!".
Hoe zie je dat voor je: "Brian, ik moet je wat vertellen, ik heb anale seks met je gehad!"![]()
Jemig, voor welke stream moet ik kiezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef FdW het volgende:
Goed zo Lieke, even Huubjelief terug op aarde zetten.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:45 schreef Copycat het volgende:
"Je bent niet naar mij gekomen!".
Hoe zie je dat voor je: "Brian, ik moet je wat vertellen, ik heb anale seks met je gehad!"![]()
Dát is het!! Hij wist het niet!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef akveor het volgende:
Ik krijg bijna het idee dat Brian niet eens wist dat ie Amanda in d'r reet heeft geneukt. Of zie ik dat verkeerd.
Het is toch ook te bespottelijk gewoon?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:46 schreef shmoopy het volgende:
En dan Brian die heel verrast gaat kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |