Brian de anaalneuker, die liefst zo weinig mogelijk van een vrouw ziet een aanraakt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben geen expert in nepboobs, maar voelt een vent dat niet dat ze nep zijn?![]()
Je weet dat dat binnen een paar dagen weer een feit is, hè?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:26 schreef beequeen het volgende:
GO Amanda, fuck that wifebeater
Brianquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik ben geen expert in nepboobs, maar voelt een vent dat niet dat ze nep zijn?![]()
Ik ken iemand die het ook heeft en er zijn er weinig die het echt hebben gevoeld maar één of twee.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Tsja, maar dan nogquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Brian de anaalneuker, die liefst zo weinig mogelijk van een vrouw ziet een aanraakt?
Jep... en Eric en Huub hebben beide mogen voelen en Huub heeft ze ook langdurig gezien. Beide zijn overtuigd dat ze echt zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:30 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Lieke ook wel aardig.Een heleboel mensen denken dat zij Huub zwak maakt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik had ook een mening tot Palma tekeer ging. Toen was ik opeens voor Lieke. Ik kwam terug van vakantie en stond weer op nul maar als ik de streams aan heb dan vind ik haar eigenlijk gewoon aardig. Ook niet bijzonder maar wel aardig.
Amanda is boos op Brian?
Oh Thanks bij mij sinds de brief van Brians moeder (het zwarte gat) Sindsdien staat dat bekkie niet meer stilquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:32 schreef Copycat het volgende:
"Ik heb een probleem met jou, niet met mijn borsten!
Qua discussie voeren is Amanda écht gegroeid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |