Boh gek, komen al die paupers hier nou naar de campus.quote:Op donderdag 17 mei 2007 15:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neenee, TH Rijswijk is inmiddels ook al Haagse Hogeschool.
En InHolland Delft gaat ook naar de TU Campus ergens. Werd eens tijd, enorm gebrek aan faciliteiten.
Wow, waarom heb jij nog geen PhD? PhD's zijn zeer gewild in het bedrijfsleven, je komt veel makkelijker in aanmerking voor hogere functies.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
Kutorganisatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:39 schreef Hi_flyer het volgende:
Mooie topic-kick.
Hoe dan ook: TH Rijswijk ftwDat iswas een benchmark voor alle techniekopleidingen
HBO is gewoon baasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
Goed punt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:53 schreef Sirtalis het volgende:
Ik dacht dat je op een HBO geacht werd redelijk normaal Nederlands te kunnen schrijven?
Liever dat dan een zoveelste pretstudie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:16 schreef Mendeljev het volgende:
Studeer je en in Delft én ook nog eens aan het HBO. Hopeloos.
Wijdtquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:06 schreef Jimmie het volgende:
Inmiddels staan die 2 hoge scholen er... en er staan meer brommertjes daar voor de deur dan heel TU wijdt
HvA?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, en helaas is dat de enige HBO school dat Luchtvaarttechnologie aanbiedt in Nederland. We zitten trouwens ook opgescheept met 16 opleidingen voor boomknuffelaars en scheepsbouwkunde ().
Ik ben een HTS' er die op een uni werkt. Theoretisch zijn die AIO's best sterk, maar een beetje praktisch denken is vaak lastig, voorbeelden te over helaas.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:41 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
HBO is gewoon baas, tenminste bezig met de werkelijkheid en zich niet verschuil houden achter een suf theoretisch wereldje (WO).
quote:
Geef 's wat voorbeelden, ben benieuwd wat je ziet als docentquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:37 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ik ben een HTS' er die op een uni werkt. Theoretisch zijn die AIO's best sterk, maar een beetje praktisch denken is vaak lastig, voorbeelden te over helaas.
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
Tuurlijk jongen. Alsof je op de TU alleen maar sommetjes zit te makenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:27 schreef Razha het volgende:
hah! wat een simpele lieden...
ik heb net luchtvaarttechnologie afgerond en ik geef toe, sinds inholland het heeft overgenomen is de studie administratief achteruit gegaan. veel mensen die er zitten maken daar misbruik van en studeren af met minimale moeite. maar wat je aan de studie hebt is wat je er zelf van maakt, dat snapt iedereen.
ik ben afgestudeerd met 3 stages op m'n CV. heb onderdelen mogen ontwerpen voor de volgende airbus en heb materiaalonderzoek gedaan naar de modernste composiet toepassingen (ik zal maar niet in detail gaan). ook heb ik meegewerkt aan de nuna 4 wagen en de SIMONA simulator voor de TU Delft. daarnaast nog enkele delen van de JSF voorbij zien komen.
wie denken jullie nou dat ze aannemen bij operator of design toko's? iemand die meteen in het bedrijfsleven aan de slag kan, die rapporten kan schrijven en met zijn handen kan werken? of iemand die goed is in sommetjes maken?!
de afzeikers op deze draad weten wrsch ook niet dat 70% van de WO'ers OMGESCHOOLD moeten worden voordat ze hetzelfde werk mogen doen als een bachelor of engineering. de overige 30% doen waar ze werkelijk voor opgeleid worden: onderzoek!
oh en mcdavid, constructies die je in de werktuigbouw leert hebben weinig met luchtvaart te maken. er is een groot verschil tussen nulstaven en een LC. denk niet dat je snel aan een straaljager mee mag werken zonder een beetje aerodynamica, laminaattheorie of vliegdynamica. sterker nog, dat kan je wel vergeten. ik spreek ook uit ervaring...
toch, de organisatie inholland blijft beetje jammer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |