Maar je hebt ook echt van die honden..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan me niet echt bekoren
Ze zien toch dat ik er langs wil, of zij dan naar rechts gaan of ik, dat maakt ook niet uit
moeten ze maar oprotten, ik geef ze er lang genoeg de tijd voor
Hahaha, zo'n actie haal ik ook geregeld uit, wat jij deed dan hè lmd!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je hebt ook echt van die honden..
Zoals ik vanavond had onderweg naar Ikea
Er komen 2 wegen bij ekaar. Van links 1 baan en van rechts 2 banen. Ik kom van rechts op de linkerbaan, wat dus het midden wordt... Rijdt er een klojo uiterst links, veels te hard... gaat ie vol in de ankers en terwijl ik nog iemand inhaal dik bumperkleven en alvast seinen met z'n lichten...![]()
Nou dan ga ik dus echt niet opzij...en zodra hij er rechts voorbij wilt (terwijl er links zat ruimte is) ga ik ook naar rechts...
![]()
nee, dan ga ik ook niet hoor..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:04 schreef OA het volgende:
[..]
Maar je hebt ook echt van die honden..
Zoals ik vanavond had onderweg naar Ikea
Er komen 2 wegen bij ekaar. Van links 1 baan en van rechts 2 banen. Ik kom van rechts op de linkerbaan, wat dus het midden wordt... Rijdt er een klojo uiterst links, veels te hard... gaat ie vol in de ankers en terwijl ik nog iemand inhaal dik bumperkleven en alvast seinen met z'n lichten...![]()
Nou dan ga ik dus echt niet opzij...en zodra hij er rechts voorbij wilt (terwijl er links zat ruimte is) ga ik ook naar rechts...
![]()
En mij, net ge-pm'dquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:14 schreef eer-ik het volgende:
ik heb nu MPG, OA, BrandX, Frits, en mijzelf erin staan
goed bezigquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef BrandX het volgende:
heb de volgende mensen reeds een PM gestuurd:
MPG
Vrolijke frits
OA
Vdvorst
Eer ik
Kuukske
Pheno
Papierversnipperaar
Juon Jacket
frutsel
Crossover
Muck
Sebasser
Sander
Indah
Houniet
Buzzer
Speedy
Lenny Leonard
Mc david
Beer ik
Jo0lz
Ik neem aan dat dit Bierik moet zijn. Hehe maar ik denk dat eer-ik het wel ff doorgeeft aan Bierik tochquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef BrandX het volgende:
MPG
Vrolijke frits
OA
Vdvorst
Eer ik
Kuukske
Pheno
Papierversnipperaar
Juon Jacket
frutsel
Crossover
Muck
Sebasser
Sander
Indah
Houniet
Buzzer
Speedy
Lenny Leonard
Mc david
Beer ik
Jo0lz
Das ook altijd wel een mooie actie!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hahaha, zo'n actie haal ik ook geregeld uit, wat jij deed dan hè lmd!Of als je dan wel een keer naar rechts gaat, uiterst langzaam van baan verwisselen en dan heel gedecideerd naar links kijken als die gast langs je rijdt!
eh ja, moet bier ik zijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit Bierik moet zijn. Hehe maar ik denk dat eer-ik het wel ff doorgeeft aan Bierik toch;)
whehequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:17 schreef BrandX het volgende:
MPG
Vrolijke frits
OA
Vdvorst
Eer ik
Kuukske
Pheno
Papierversnipperaar
Juon Jacket
frutsel
Crossover
Muck
Sebasser
Sander
Indah
Houniet
Buzzer
Speedy
Lenny Leonard
Mc david
Beer ik
Jo0lz
Hahaha, ja zeker. Maar ik krijg 9/10 keer een middelvinger! Ik lach dan meestal terug, of geef dat 'sorry' handje wat 3VO wildequote:Op dinsdag 15 mei 2007 23:18 schreef OA het volgende:
[..]
Das ook altijd wel een mooie actie!
Andersom trouwens ook! Als iemand heel lang links blijft hangen er uiteindelijk niet al te snel voorbij rijden en dan net zo naar rechts kijken...
hé lijen dat 'ie komt uit indo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |