quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef murp het volgende:
[..]
maar ik vind ijmuidenaren maar een raar volkje hoor
Ken je Ronald Blaas? Da's een oud-klasgenoot en tevens mijn zwager.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 17:23 schreef murp het volgende:
ik heb trouwens in de ahornstraat gewoond, iemand bekend?
Lijst 7 plaats 5quote:Op woensdag 24 februari 2010 16:04 schreef borisz het volgende:
Lijst 7 plaats 16 stemt u allen op mij.
neuh, die naam komt me niet echt bekend voorquote:Op woensdag 24 februari 2010 16:16 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ken je Ronald Blaas? Da's een oud-klasgenoot en tevens mijn zwager.
Ik kom uit Velsen-Zuid, mijn zus zong ook bij de Jonge Stemquote:Op vrijdag 4 januari 2008 09:56 schreef Frollo het volgende:
Oud-IJmuidenaar meldt zich.
Fact sheet
In 1971 geboren in het toen gloednieuwe Zeewegziekenhuis.
Tot 1975 gewoond op de Groeneweg, daarna Saturnusstraat.
Grootouders van moederskant woonden in de Meidoornstraat, van vaderskant in de Frans Halsstraat.
M'n vader werkt al jaren bij Zeehaven IJmuiden (de goedemoggel-spot is in zijn kantoor opgenomen![]()
), m'n moeder heeft jarenlang gewerkt bij modehuis Nederland op Plein 45.
Zelf heb ik werkervaring bij o.a. Zeehaven, Hoogovens en rederij Cor Vrolijk.
Ik heb als kind gezongen bij de Jonge Stem en ik kwam heel graag in het Pieter Vermeulenmuseum.
Nou, een IJmuidensere achtergrond kun je haast niet hebben denk ik. Al woon ik sinds 1991 alweer tot volle tevredenheid in Nijmegen.
quote:In de Lange Nieuwstraat en de Schiplaan in IJmuiden zijn vanavond twee doden aangetroffen. De dode aan de Lange Nieuwstraat werd in een flatwoning aangetroffen. Dit slachtoffer, een jonge vrouw, is door een misdrijf om het leven gekomen. Terwijl de politie de plek onderzocht, werd even verderop een tweede dode op straat aangetroffen. Of de twee incidenten met elkaar hebben te maken, is nog niet duidelijk.
Meer details zoals de indentiteit van de overledene wilde de politie vrijdagavond niet prijsgeven. Eerst moest de familie worden ingelicht.
Het gaat om een man van 21 en een vrouw van 19.quote:
Niemand wil daar toch wonen? Het is net een 2e berlijn zo grauwquote:Op woensdag 10 april 2013 09:09 schreef borisz het volgende:
Stormlooptopic. Nog nieuwe IJmuienaren bijgekomen de laatste tijd?
Ik moet bekennen dat de kans aanwezig is dat ik volgend jaar weg ben ja.quote:Op woensdag 10 april 2013 09:55 schreef murp het volgende:
[..]
Niemand wil daar toch wonen? Het is net een 2e berlijn zo grauw
Inmiddels is deze mug al twee jaar terug in Haarlem.quote:Op donderdag 17 mei 2007 14:27 schreef borisz het volgende:
[..]
klopt zeker raar volk, ik zal hier waarschijnlijk ook niet de rest van mijn leven blijven wonen![]()
het meeste doe ik in Haarlem![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |