quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja en dan stelt ie snel een vraag na 11 minuten als iemand anders aan de beurt is![]()
maar goed dat flitspaal 'em als eerste goed had en niet jij, anders had hij een wyccie moeten zoeken, en nu heb ik geen idee wat dat isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vond 't al relatief lang duren voordat jij het goedkeurde
Ik had 'm eerder goed, maar ik typte het gewoon wat later in.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
maar goed dat flitspaal 'em als eerste goed had en niet jij, anders had hij zij een wyccie moeten zoeken, en nu heb ik geen idee wat dat is
het is een zij. oepsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had 'm eerder goed, maar ik typte het gewoon wat later in.![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
maar goed dat flitspaal 'em als eerste goed had en niet jij, anders had hij een wyccie moeten zoeken, en nu heb ik geen idee wat dat is
Moet ik nu weer een plaatje van een pot en een ketel plaatsen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:35 schreef Plasterk het volgende:
graag een vraag binnen de 10 minuten stellen
Helaas had Homdeck die al gescoord. Ik wist hem namelijk ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:
Deze vraag staat nog open :
Algemene Kennis Quiz Deel 760
Die is al beantwoord hoor...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:39 schreef tong80 het volgende:
Deze vraag staat nog open :
Algemene Kennis Quiz Deel 760
Ok, heb ik gemist wie had het goedf?quote:
t leeft!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:40 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Moet ik nu weer een plaatje van een pot en een ketel plaatsen?
Ik verwachtte je alquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:47 schreef Plasterk het volgende:
Saladin
Schrijf ergens op danquote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:48 schreef wyccie het volgende:
En nu een vraag die ik als enige weet, want ik heb een vraag bedacht. Snel! Voordat ik 'm weer vergeet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |