andersom?? dat ze t niet vragen? of ben je een jongen en vraag je t steeds??quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:10 schreef .punt. het volgende:
ik heb dat altijd andersom, k snap je helemaal Viswijfje.. erg vervelend
Nu zou een zuchtsmilie goed van pas komen...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
andersom?? dat ze t niet vragen? of ben je een jongen en vraag je t steeds??![]()
dat vrouwen het de hele tijd aan mij vragen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:11 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
andersom?? dat ze t niet vragen? of ben je een jongen en vraag je t steeds??![]()
tuurlijk vind je t kansloos jij bent een jongenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef Camplo het volgende:
Goh even is het leuk maar die kansloze teringtopics die nu als paddo's uit de grond schieten in KLB is gewoon suckage.
Bok eens op.
Net als jij, dus er zit iets behoorlijk scheef in jouw uitgewoonde huurflat genaamd hersenen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
tuurlijk vind je t kansloos jij bent een jongen![]()
Ik had de OP nog niet eens gelezen maar nu je het zegt.quote:
Is het toch ook niet? Seks is de hoogste vorm van liefkozing die er bestaat.quote:
Dat vraag jij ook letterlijk aan iedereen die "v" invult bij "geslacht", hmm? Hoeveel vrouwen heb je intussen op MSN?quote:
je reageert zonder een OP te lezen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik had de OP nog niet eens gelezen maar nu je het zegt.![]()
![]()
Wouw. Braveaux. Huldigingen, standbeelden en een naar jou vernoemde straat in Lutjebroek.quote:
waar?..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:17 schreef L-IS het volgende:
echt zo'n opmerking van 'kijk mij stoer praten tegen een lekker wijf'
niet vragen, gewoon doen.
k hala dr soms entje weg as t niet so wil klikkequote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:18 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat vraag jij ook letterlijk aan iedereen die "v" invult bij "geslacht", hmm? Hoeveel vrouwen heb je intussen op MSN?.
+3 scherp!quote:
Wie wil er nou een vis neukenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
dat niet respectloos was een typfout ga liever in op me inhoud!!!
Je wáttes? Kind, je bent één en al vetkwab, je hébt geen inhoud. Je hebt een paar gaten en thats it, accepteer dat nou maar.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
Een OP van Viswijf lezen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
je reageert zonder een OP te lezen?
oh w8 dat doe ik ook altijd
Jouw inhoud?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
Snappen ze wel wat je zegt? Volgens mij schuilt er een poeet in jou.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef technojunk het volgende:
[..]
k hala dr soms entje weg as t niet so wil klikke![]()
fo as ze nisk meer trugzegge n
Je bent jaloers omdat ik wel iets presteer in mijn leven. Doe je PC uit en ga studeren voor je examen van morgenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wouw. Braveaux. Huldigingen, standbeelden en een naar jou vernoemde straat in Lutjebroek.
kijk dit zijn pas typfoutenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:20 schreef technojunk het volgende:
[..]
k hala dr soms entje weg as t niet so wil klikke![]()
fo as ze nisk meer trugzegge n
hoe bedeol je, ben gnee pootquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Snappen ze wel wat je zegt? Volgens mij schuilt er een poeet in jou.
Psst, mijn examens beginnen niet morgen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je bent jaloers omdat ik wel iets presteer in mijn leven. Doe je PC uit en ga studeren voor je examen van morgen![]()
Ach, misschien heeft hij dyslexie èn een motorieke storing.quote:
Neenee, geen poot, gekkie! Een poeet! Volgens mij kun jij je gevoelens heel goed uiten middels de oh zo rijke Nederlandse taal.quote:
Ehm.. Dan zou ik je rooster nog maar eens goed bekijken als ik jou wasquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Psst, mijn examens beginnen niet morgen.
weet je hoe interessant die zijn?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat is zoiets als het papiertje wat om de big mac zit bekijken.
Hoe dom denk je dat ik ben?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ehm.. Dan zou ik je rooster nog maar eens goed bekijken als ik jou was
Nou ja, eerlijk gezegd was die vraag retorisch, omdat ik weet dat jij me niet goed genoeg kent om deze vraag oprecht te beantwoorden. Kusje.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een sympathiek antwoord?
Ik ga voor sympathiekquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk of een sympathiek antwoord?
lol. was je geirriteerd?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk gezegd was die vraag retorisch, omdat ik weet dat jij me niet goed genoeg kent om deze vraag oprecht te beantwoorden. Kusje..
HAHAHA! Ja, wat ben jij grappig zeg!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:29 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
Ik ga voor sympathiek. O nee, toch maar voor een eerlijk antwoord, dat duur immers het langst toch
.
Welke inhoud?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
En laten we eerlijk zijn, jongens die dat soort dingen "durven" te roepen zijn meestal ook niet moeders mooiste.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:24 schreef von_manstein het volgende:
Als ze vragen of je wil neuken dan zal je wel heel leijk zijn want aan knappe wijven durven ze dat niet te vragen
Eh, je bent niet grappig, post gewoon niet, of sterf gewoon aan een nare ziekte?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:34 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Piemels
Vmbo
Talpa
Openbare lijkverbrandingen
Aldi
Henny Stoel
Piet Paulusma
iemand nog eentje?
AMEN !quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:37 schreef jpg97 het volgende:
Je maakt al teveel spelfouten:
Ten eerste is het jongens en ten tweede is het nuecken of neuqen, ten derde ben je een stomme kloon en ten vierde stink je dus kan ik me niet voorstellen dat iemand seks met je wilt.
Dank je, die laatste had ik nog vergeten:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eh, je bent niet grappig, post gewoon niet, of sterf gewoon aan een nare ziekte?
heb je die dan? waarom sodemieter je hier niet gewoon op met je kansloze pauper topicsquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:19 schreef Viswijfje het volgende:
Misschien moet je je iets minder, eehm, uitdagend kleden?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:09 schreef Viswijfje het volgende:
overal maar "heee neukeh??"
*aangesproken voeltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:13 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat sommigen misschien juist boos worden als het niet gevraagd wordt. Dan worden ze weer onzeker en zo.
Verzuurde ex-mod.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Eh, je bent niet grappig, post gewoon niet, of sterf gewoon aan een nare ziekte?
Misschien moet ze gewoon eens kleding aandoen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:39 schreef Icey1986 het volgende:
[..]
Misschien moet je je iets minder, eehm, uitdagend kleden?![]()
Wat stof zei geldt ook voor jou.quote:
zolang je maar een condoom gebruikt!quote:
condooms zijn overratedquote:
Ja en ondertussen maar neuken voor breezers, en dan ons de schuld geven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:57 schreef De_Ananas het volgende:
Verkapt kijk-mij-een-winstgevende-hoer-zijn-topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |