Latersquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef kleinzusje het volgende:
tot later, ik ga........................ even mn electrischetandenborstel inwijden![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gevraagd en het antwoord luidde: "wij hebben een vrije relatie dus als jij zin hebt in een verzetje dan is dat voor mij okay"
wel opmerkelijk was het feit dat daarna mijn vreten in de bak werd geggooid en ik nu maar uit moet zoeken hoe ik mijn honger stil.
Nah...ik heb inmiddels maar een pizza besteld....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Misschien wil KZ je gezelschap houden als je op de bank moet slapen?![]()
Oeh... dat is wel heel tricky... als je nu namelijk de keuken induikt om zelf wat in elkaar te flansen kun je ook niet meer volhouden dat je niet eens water kunt koken zonder recept.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het zojuist gevraagd en het antwoord luidde: "wij hebben een vrije relatie dus als jij zin hebt in een verzetje dan is dat voor mij okay"
wel opmerkelijk was het feit dat daarna mijn vreten in de bak werd geggooid en ik nu maar uit moet zoeken hoe ik mijn honger stil.
Iddquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Die hard![]()
Leeft de kid nog een beetje?
Die heb jij erdoor gedrukt héquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd
De kid heeft het een beetje moeilijk met de verminderde dosis pijnstillers... maar ook dat komt wel goed
Zo ken ik er meerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef Leandra het volgende:
Ja![]()
Ik ben niet zo van de drogerende middelen... pak ze zelf ook pas als ik half dood ben
Junkquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zo ken ik er meer![]()
Die slaan ook asperines uit mijn handen enzo.![]()
Maar zn haar zit wel goed!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd
De kid heeft het een beetje moeilijk met de verminderde dosis pijnstillers... maar ook dat komt wel goed
Was jij niet degene die over mijn staking zei: dat boeit niet, zonder jou kunnen we het ook wel ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:58 schreef petraa het volgende:
Ian sjee man tis echt saai als je er niet ben, we hebben 2 dagen met een sC gedaan.
Ik heb dus echt NOOIT hoofdpijn.quote:
Ehhh we hebben die cos daarvoor wel volgekalkt zonder jou!!!!!>quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij niet degene die over mijn staking zei: dat boeit niet, zonder jou kunnen we het ook wel ?![]()
Gaat ze helemaal alleen?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh we hebben die cos daarvoor wel volgekalkt zonder jou!!!!!>
Ik heb een dilemma, me dochter is 15 en wil vrijdag alleen naar Amsterdam naar de TMF studio's voor Tokio Hotel. Nu gun ik het haar echt wel, maar ik vind haar ook veeeeeeeel te jong om helemaal alleen naar Amsterdam te gaan.
Ze wil alleen, tenminste er zijn 2 meisjes op hyves, die ze niet kent, die ook via Rotterdam Centraal gaan dus daar wil ze mee afspreken. Niemand van haar vriendinnen is Tokio Hotel fan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat ze helemaal alleen?
Of met vriendinnen?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo allemaal !
Daar kan ik me wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze wil alleen, tenminste er zijn 2 meisjes op hyves, die ze niet kent, die ook via Rotterdam Centraal gaan dus daar wil ze mee afspreken. Niemand van haar vriendinnen is Tokio Hotel fan.
quote:
Ian !quote:
Ik vind het net meisjesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
Ah Tokio Hotel...... De broertjes.....
Als ze alléén naar de studio's toegaat is er toch niets aan de hand ?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh we hebben die cos daarvoor wel volgekalkt zonder jou!!!!!>
Ik heb een dilemma, me dochter is 15 en wil vrijdag alleen naar Amsterdam naar de TMF studio's voor Tokio Hotel. Nu gun ik het haar echt wel, maar ik vind haar ook veeeeeeeel te jong om helemaal alleen naar Amsterdam te gaan.
Moet je eensch op me hyves kijken Ian, ze heeft me 100 redenen gegeven om wel te gaan. in me krabbeltjes boek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen.![]()
Lean, geef eensch een mening?
Ik vind 15 te jong![]()
Die ene zeker...... Ik dacht eerst ook dat het een meisje was....quote:
Oh ja kut, ik heb ook nog een Haifs.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Moet je eensch op me hyves kijken Ian, ze heeft me 100 redenen gegeven om wel te gaan. in me krabbeltjes boek.![]()
Gaat daarna zelf lekker naar de Pathéquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Mama brengt dochter met auto en
Dat doet mama altijd, ik kreeg voor Moederdag een kaartje voor John Legend *ik weet inmiddels wie het is* omdat zij er zo graag heen wil en het in Amsterdam is en ze weet dat ze niet alleen mag.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Mama brengt dochter met auto en wacht netjes in de auto, neemt boekje mee, snacks en flesje fris. ^_^
Het is tijd voor een revolutie! Doe als de moeder van Amanda en stuur je dochter op haar 12e met een vriendin naar Lloret!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat doet mama altijd, ik kreeg voor Moederdag een kaartje voor John Legend *ik weet inmiddels wie het is* omdat zij er zo graag heen wil en het in Amsterdam is en ze weet dat ze niet alleen mag.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt. met of zonder t ???
zonder t.... Voltooid deelwoord....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat doet mama altijd, ik kreeg voor Moederdag een kaartje voor John Legend *ik weet inmiddels wie het is* omdat zij er zo graag heen wil en het in Amsterdam is en ze weet dat ze niet alleen mag.
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidt. met of zonder t ???
Duhhhh echt niet.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is tijd voor een revolutie! Doe als de moeder van Amanda en stuur je dochter op haar 12e met een vriendin naar Lloret!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |