Ik ga voor mijn upgrade ook weer dual geheugen (2x 1GB) bestellenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:29 schreef devzero het volgende:
Tjsa, als je geen gebruik maakt van dual channel geheugen, dan kan het bij plaatsen van 1 reepje alleen maar handig zijn.
Dat is lief zegquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb geen nieuw pc meer nodig ;') mijn moeder vroeg of ik even in LW wou komen. Daar aangekomen, komt ze met een pc aanzettenen wat bleek, juist ze had 1 voor mij gekocht
dit als bedankje van iets
ben net thuis en alles werkt perfect! Maar goed
scheelt me geld
![]()
had ik maar zo'n pa of maquote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Heb geen nieuw pc meer nodig ;') mijn moeder vroeg of ik even in LW wou komen. Daar aangekomen, komt ze met een pc aanzettenen wat bleek, juist ze had 1 voor mij gekocht
dit als bedankje van iets
ben net thuis en alles werkt perfect! Maar goed
scheelt me geld
![]()
Dat kan natuurlijk altijd meerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef BlueCurl het volgende:
wat zou ik nog moeten met nog een pc... ook al zou ik hem van me ma krijgen
hier 2x 512mb en 2x 1gb geheugen!
Zijn mooie uitbreidingen als ik dat zo ziequote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan weet iig hoe zijn upgradepakketje eruit gaat zien:
[afbeelding]
Rond de 450 euro ben ik dan kwijt
Eventueel een snellere proc nog, of ander geheugen, maar dit zal 90% zeker zijnquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:43 schreef JortK het volgende:
[..]
Zijn mooie uitbreidingen als ik dat zo zie
Zeker erg liefquote:
Heb ik gelukkig geen last van, aangezien ik zowat op me zelf welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:21 schreef JortK het volgende:
Potver deed mijn moeder dat maar
Die zit alleen maar te zeiken dat ik er teveel achter zit
2gb is mooiquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef BlueCurl het volgende:
wat zou ik nog moeten met nog een pc... ook al zou ik hem van me ma krijgen
hier 2x 512mb en 2x 1gb geheugen!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
had ik maar zo'n pa of ma
die doen dat echt niet... (nou heb ik wel 2 pc's draaien)
laptop zou nice zijn..., maar dat vinden ze,zelfs voor een ict student, overbodig
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
laptop zou nice zijn..., maar dat vinden ze,zelfs voor een ict student, overbodig
Het zal zeker een verbetering zijn qua verwerking, enkel weet ik niet of 't in het totaalplaatje ook te merken is..quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit moederbord kan 4gb max aanop een snelheid van 800mhz. Er zit nu 2Z 512MB op 664mhz, kan ik het verschil merken als ik hier 800hmz van maak op dezelfde aantal geheugen?
Op welke snelheid draait je cpu bus?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Dit moederbord kan 4gb max aanop een snelheid van 800mhz. Er zit nu 2Z 512MB op 664mhz, kan ik het verschil merken als ik hier 800hmz van maak op dezelfde aantal geheugen?
Vista 32bit kan geen 4gb laten zien, nog steeds 3,nog iets.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
Okeik draai vista en die kan 4gig aan
dus kortom, volgende maand 4gig a 800mhz erin pleuren, dan kom ik voorlopg wel even mee door. Voor de rest een zeer prima systeem
. (Heb lens gekocht daarom geen nieuw geheugen
)
Aha oke thnxquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:27 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Op welke snelheid draait je cpu bus?
[..]
Vista 32bit kan geen 4gb laten zien, nog steeds 3,nog iets.
Dus niet de volledige 4Gb.
Vista 64 kan dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |