We gingen vroeger altijd film kijken kwam er alleen nooit vanquote:Op maandag 21 mei 2007 22:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Doe ik wel eens hoor, kan mij het nou schelen dat die oudjes beter weten
Hmm interesantquote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
http://www.qinetiq.nl/pivot/entry.php?id=1597&t=v2_mediapage_template.html
Hoezo we hebben toch andere middelen tegenwoordigquote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
Hendig sjiek!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef Godlike02 het volgende:
Het gaat er over hoe je het beste kan zoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hendig sjiek!
Alhoewel ik het meer vanaf andere plaatsen haal
Waarom heb je het domein niet eerder laten verlengen dan?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:00 schreef WyriHaximus het volgende:
Pff lekker is dat, verloopt je domain vandaag, word het automatish verlengt maar dan is ICANN heel traag maar ondertussen is je site niet online!
Ja had ik idd kunnen doen. Vond het niet echt nodig omdat het eerder wel gewoon goed ging leek het me niet nodigquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom heb je het domein niet eerder laten verlengen dan?
Zover ik weet zijn verlengingen nooit in combinatie met downtimes van websites..
Das jammer wou ik net je site gaan bezoekenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja had ik idd kunnen doen. Vond het niet echt nodig omdat het eerder wel gewoon goed ging leek het me niet nodig![]()
Lol, hehe hij werkt al weer daar niet van, maar is gewoon bagger dat het bedrijf wat dit soort dingen regelt hun werk niet goed doet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Das jammer wou ik net je site gaan bezoeken
Tja ben er nog steeds niet helemaal uit. Kans dat ik in Leeuwarden ga bestellen is eigelijk vrij groot, eigelijk wil ik het gewoon gelijk mee nemen zonder gekloot of zoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:48 schreef Sjowhan het volgende:
En Speedy, al een keuze kunnen maken wat je precies hebt besteld?
De webshops zijn opzich net zo goed hoor, het is natuurlijk wat jezelf het lekkerste vind; je betaald vaak wel wat meer, maar dan heb je inderdaad de service dat ze in de stad zitten en je er zo heen kan rijden mocht er wat verkeerds mee zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja ben er nog steeds niet helemaal uit. Kans dat ik in Leeuwarden ga bestellen is eigelijk vrij groot, eigelijk wil ik het gewoon gelijk mee nemen zonder gekloot of zoen als er wat is, dan kan ik altijd nog weer daar heen brengen
maar waar ik moet kijken, tja ik weet niet.
Upgrate PC.
Norrod.
Dixons.
Dynabyte.
Dit zijn de enige die losse onderdelen hebben![]()
Norrod zegt me zelf wat meer als die upgrate, dus tsjaquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd, dus die 2 wordt het niet. Dan wordt het dus Upgrate PC of Norrod.
Laat het ff weten wat je gaat doen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:00 schreef Burdie het volgende:
Ja, dat was ook het plan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |