Nope, gotsie had het over dat proud of being one (trots om 1 van een groep te zijn), dat dat geen goed engels is. Volgens mij heeft ze gelijk, want als je zegt Proud of being a westlander (trots om een westlander te zijn), dan klopt dat weer wel....quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
Godsie jij bent wel een lolbroek
![]()
Proud of being a man
KAN gewoon![]()
De zinsconstructie proud of of proud of being is correct naar mijn weten. Het komt ook gewoon flink vaak voor in Engelstalige kranten enzo.
oh ok dus echt in de zin van proud of being one.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:46 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Nope, gotsie had het over dat proud of being one (trots om 1 van een groep te zijn), dat dat geen goed engels is. Volgens mij heeft ze gelijk, want als je zegt Proud of being a westlander (trots om een westlander te zijn), dan klopt dat weer wel....
Maar goed, ik kan het ook verkeerd hebben![]()
Goed, sta alleen voor Ned en Gs een 6quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:55 schreef dubidub het volgende:
Boeiend, morgen is nederlands, over een week is engels pas
FvP, hoe sta je er eigenlijk voor? Ik sta overal (net aan) een voldoende
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
IKeijz heb jij een broertje? ik zag iemand die heul veul op jou leek, in de V&D ()
Nee, voor zover ik weet heb ik geen broertjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:00 schreef dubidub het volgende:
IKeijz heb jij een broertje? ik zag iemand die heul veul op jou leek, in de V&D ()
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:19 schreef dubidub het volgende:
Jawel, wat studeer je?
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef dubidub het volgende:
Kom net een Westlandse FOK!ker tegen op de chat van www.justin.tv :")
Wquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
dubidub jongen....
Wat is dat nou weer voor een kansloze site![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:24 schreef wlsandman het volgende:
[..]
![]()
dubidub jongen....
Wat is dat nou weer voor een kansloze site![]()
Wat vond je van onze examenstunt?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:27 schreef KnorrV het volgende:
K...
Ik ben jordi woon in naaldwijk, zit op het iswtiendweg Havo 4
En nah ga ik eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |