neej das waar... maar als het echt waar is begrijp ik eindelijk zijn opvattingen enzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maakt het uit? Wat een gast die Japio.... ooit Huub zo'n grappig interview zien geven?
inderdaad, die zit alleen maar op te scheppen over de luxe van de villa en zijn stoere daden.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maakt het uit? Wat een gast die Japio.... ooit Huub zo'n grappig interview zien geven?
Hij woont bij zijn moeder, en dat loopt niet zo lekker, meen ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:03 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap heeft thuis zitten:
hond
aanstaande
familie
vrienden
Kan volgens de prive sloerie niet tot psychische druk zorgen ( 1e 2 dan)
of studentjes die toch niets te doen hebben en in bed met een laptoppie liggen (like myself)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:51 schreef avonne het volgende:
[..]
"want die hebben toch geen fuck te doen" zei hij
Schat, ik mis amanda al als ze even niet zichtbaar is. Niet om haar schoonheid maar om haar karakter ( - Loverboy intrapgedrag)quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zijn alle 2 niet bijzonder, er is maar 1 schoonheid in de villa en dat is amandaaaa![]()
palmaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ben ik weer. Vandaag lekker vrij genomen van mijn werk. Werd laat vannacht en voel me ok. Ex komt vanavond langs om nog te praten.
Afijn ik zou NU echt perfect zijn voor de gouden kooi.
Als Natasia een nieuwe weave krijgt zou ik het overgieten met verf "wit staat je veel leuker"
Eric de pisnicht uitmaken voor verkrachter/aanrander
Amanda vertellen dat ze als een bootwerker klinkt
Lieke zeggen dat ze scheler kijkt dan ik als ik dronken ben
Brian vragen naar zijn strafblad op Bonaire en wat prettiger aanvoelt: het slaan van een vrouw of van een jongen
Nicolaas vragen naar zijn latente homosexualiteit
Jaap en Huub daar zou ik wel om kunnen lachen al zou Huub wat meer peper in zijn ass moeten krijgen..
Vergeet ik nog iemand?
jij ook? ze is leuk, niet?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schat, ik mis amanda al als ze even niet zichtbaar is. Niet om haar schoonheid maar om haar karakter ( - Loverboy intrapgedrag)
Hopelijk leest je Ex hier niet mee, ik zou me niet meer durven laten zien na deze post.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoi ben ik weer. Vandaag lekker vrij genomen van mijn werk. Werd laat vannacht en voel me ok. Ex komt vanavond langs om nog te praten.
Als Natasia een nieuwe weave krijgt zou ik het overgieten met verf "wit staat je veel leuker"
Brian vragen naar zijn strafblad op Bonaire en wat prettiger aanvoelt: het slaan van een vrouw of van een jongen
Jaap en Huub daar zou ik wel om kunnen lachen al zou Huub wat meer peper in zijn ass moeten krijgen..
Vergeet ik nog iemand?
Aanmelden bij Tienquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
Vergeet ik nog iemand?
Palma maakt zichzelf al belachelijk. Als ze maar niet denkt dat we een band hebben omdat ik homo ben. Gatverdamme goor vies wijf is het. Uitgezakte zitzak zonder lijn.quote:
Wie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |