Dan maakt de prive het wel weer ok, ze zijn daar heel objectiefquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:53 schreef avonne het volgende:
Jaap "Huub heeft het paard mishandeld vorige week. Hij heeft hem het prikkeldraad ingejaagd"
De toon voor het interview is gezet.
It ain't gonna be truthfull
uhm.. dat klopt niet helemaal...quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap: Mn vader was van de spareribskant, kwam mn moeder thuis van het volksdansen en dan met bakken ijs
... mijn moeder van de Health Club kantquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:56 schreef kleinzusje het volgende:
Jaap: Mn vader was van de spareribskant, kwam mn moeder thuis van het volksdansen en dan met bakken ijs
En moeder was van de health freak kant.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:57 schreef lillkiss het volgende:
[..]
uhm.. dat klopt niet helemaal...
moeder Naar volksdansen, kwam vader met bakken ijs
dank uquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:57 schreef lillkiss het volgende:
[..]
uhm.. dat klopt niet helemaal...
moeder Naar volksdansen, kwam vader met bakken ijs
maar dat raam is niet geluktquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef TiNo_Flo het volgende:
Jaap: "ik ben een keer tijdens het slapen uit het raam gesprongen en heb mezelf een keer gelektrocuteerd".![]()
De Prive ook hoorquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
Oh oh ik ben zo slecht in objectief verslag geven![]()
jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef lillkiss het volgende:
zal dit nou allemaal echt waar zijn??
Maakt het uit? Wat een gast die Japio.... ooit Huub zo'n grappig interview zien geven?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef lillkiss het volgende:
zal dit nou allemaal echt waar zijn??
Kom op sussie je kan best wel objectief zijn.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:59 schreef kleinzusje het volgende:
Oh oh ik ben zo slecht in objectief verslag geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |