Ik ben het wel met je eens, maar iets anders irriteert me.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Zou het niet mooi zijn om aan het begin van het seizoen AZ- AJax of andersom te spelen.
Geen gelul over niet fit, geen gezeik over geestelijk op.
Gewoon 22 man met batterijen op 100% (ja ik snap dat het niet haalbaar is) .
@Robar,
Ik heb niet gelezen wat je hebt gepost, dus kan er niet over oordelen.
Ik heb met veel gasten goede discussies, en als je het niet met me eens bent, soit!

Succesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:20 schreef denthemen het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()

1e wedstrijd was hij goedquote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
.
Al vind ik Zuiverloon een best goede speler.

quote:Seedorf sluit af bij Milan
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 15 mei om 16:33
Afsluiten bij zijn eerste club Ajax, dat ziet Clarence Seedorf zichzelf niet meer doen. De middenvelder van AC Milan heeft tegenover La Gazzetta dello Sport aangegeven niet meer te willen vertrekken bij de Italiaanse grootmacht. “Op mijn 34ste wil ik niet meer van club veranderen”, liet de Nederlander optekenen.
Seedorf begon zijn voetballoopbaan in 1992 bij Ajax. Vervolgens verdedigde hij de kleuren van Sampdoria, Real Madrid, Internazionale en AC Milan. In ruim tien jaar tijd groeide hij uit tot de meest succesvolle Nederlandse voetballer aller tijden. De cirkel rond maken met een laatste transfer naar Ajax zagen vooral veel supporters van de Amsterdamse club wel zitten.
De 31-jarige international zelf ziet echter weinig in die optie. Seedorf is nog altijd hongerig naar prijzen en wil nog wat trofeeën aan zijn palmares bijschrijven. Te beginnen met de Champions League.
Evenals twee jaar geleden ontmoet AC Milan het Engelse Liverpool in de finale. Toen bogen The Reds een 3-0 achterstand om tot 3-3, waarna zij de penalty’s beter namen en de Champions League binnen haalden. “Maar ik zou tekenen voor zo een wedstrijd als toen in Istanbul”, zei Seedorf. “We domineerden toen het duel. Als we het nog eens twintig keer over zouden kunnen doen, dan zouden wij ze allemaal winnen.”

Vertel, hoe zit het in elkaar..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat een verkrachting van het originele artikel zeg.

quote:Ajax verder met Rydell Poepon
De technische staf van Ajax ziet toekomst in Rydell Poepon. De talentvolle spits tekende vandaag een contractverlenging die hem tot medio 2010 aan de Amsterdamse club bindt.
Het vorige contract van Poepon liep tot de zomer van 2008. De 19-jarige Poepon is een product van de jeugdopleiding van Ajax. Hij scoorde dit seizoen al acht doelpunten in Jong-Ajax en werd sinds de winterstop uitgeleend aan Willem II. Ook komend seizoen blijft Poepon in Tilburg om ervaring op te doen.
De talentvolle aanvaller toont zich op de clubsite van Ajax gelukkig met zijn nieuwe contract. "Het laat zien dat Ajax vertrouwen in me heeft”, aldus Poepon, die momenteel herstelt van een hamstringblessure. "Dit contract is een mooie stap vooruit.”

Doek elke ochtend, niets mis mee.quote:

quote:

Dat heb je nou wel duidelijk gemaakt, houd dan gewoon een keer op met dat gezever.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 17:56 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Doek elke ochtend, niets mis mee.
Maar kom op zeg, sommige gedragen zich hier echt als 12-jarige

Jammer van Clarence. Had em graag gezien.quote:
En ook wel een beetje van Patje.quote:Van Geel: Kluivert geen optie
Tegenover DeWedstrijden.tv van Tien liet Ajax technisch directeur Martin van Geel weten dat de komst van Patrick Kluivert niet aan de orde is. De dertigjarige spits is "met alle respect geen optie" voor Ajax. Patrick Kluivert solliciteerde afgelopen week openlijk naar een rol bij Ajax. Ten Cate liet daarop weten daar eerst intern over te spreken alvorens daar een reactie op te geven.

Whahah is wel grappig jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:44 schreef toma het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
dacht dat jullie er ook wel om konden lachen

Geef nog even antwoord op mijn vraag, hoe oud ben je?quote:

Ga naar pagina 1 en scroll daar wat ik zeiquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geef nog even antwoord op mijn vraag, hoe oud ben je?

Hij is 20 dennisquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]

zijn zin is correct. Ik denk dat hij er alleen iets anders mee bedoeltquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:11 schreef denthemen het volgende:
[..]

wel als je je zo gedraagtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:14 schreef BonJovi het volgende:
Volgens mij ben ik belangrijker voor jullie dan Ajax

Mwah, dit is echt een heel duidelijk signaal hoor. De toeschouwersaantallen zijn dramatisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:22 schreef BB-boy het volgende:
Nog 84.415 teveel.

Volgens mij is dit zeg maar de laatste serie playoffs voor de evaluatiequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:37 schreef Suijk het volgende:
Ja, maar toen konden ze het nog niet afschaffen. Vindt die evaluatie na dit seizoen plaats of pas volgend jaar?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |