pardon?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:20 schreef Messenga het volgende:
Natuurlijk verslaan we Dirk Scheringa.
En AZ natuurlijk ook. [afbeelding]
quote:
quote:--------------------------------------------------------------------------------
Rel op komst tussen Ajax en AZ
--------------------------------------------------------------------------------
15 mei 2007
Er is een rel op komst over de finale van de play-offs tussen Ajax en AZ op 27 mei, zo meldt De Telegraaf. De Amsterdammers willen niet meer dan tien bussen uit de kaasstad ontvangen, waardoor de fans van de Alkmaarders gedwongen worden tot een dure combiregeling met de trein. Zowel AZ als haar supporters zijn van plan deze opzet te boycotten, omdat ze het hele seizoen nog geen problemen hebben veroorzaakt. Er gaan zodoende nauwelijks fans mee naar Amsterdam.
Het stuit AZ vooral tegen de borst dat de goedwillenden moeten lijden onder de kwaadwillenden. Ajax kan de veiligheid van de busreizigers namelijk niet garanderen. Vooral in het licht van de gebeurtenissen rondom de bekerfinale in Rotterdam is dit onverteerbaar voor de club van voorzitter Dirk Scheringa. Terwijl de aanhang van AZ alle complimenten kreeg voor een probleemloze avond, zorgden de fans van Ajax op en rondom De Kuip voor een schade van 500.000 euro. Met name bussen van sponsor OAD werden gesloopt.
Voetbal is een dure hobbyquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Mijn reactie uit het vorige topic:
[..]
Die paar 'mooie' wedstijden, waar wij alleen maar in kunnen verliezen, zijn voor mij geen win-win situatie. Het gaat mij niet om het geld dat ik ervoor moet betalen (ook al is 20 euro belachelijk voor een wedstrijd die wel tot de competitie wordt gerekend, maar niet onder je seizoenskaart valt), maar om dat de nummer 2 gewoon voorronde CL hoort te spelen. Als het kampioenschap met extra wedstrijden was beslist, had ik er gerust 30 euro voor betaald om Ajax te steunen. Maar die play-offs kloppen gewoon niet.
Sowieso Chivuquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:52 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
tijd om terug te komen dan
Stam - Chivu![]()
Wat een toffe kloonquote:
Laat hem daar dan maar ff wat prijsjes pakken en dan kan ie terug komenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kiwoe:
Juventus heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Christian Chivu. De Roemeense verdediger zou spoedig een vierjarig contract ondertekenen in het Delle Alpi. Juventus moet nog wel overeenstemming bereiken met Chivu’s club AS Roma, maar dat zou slechts een kwestie van dagen zijn. Volgende week gaan bij de clubs met elkaar om de tafel zitten. (TuttoSport)
Wat een held is dat ook he. Hij moet alleen niet naar Juve gaan.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kiwoe:
Juventus heeft een persoonlijk akkoord bereikt met Christian Chivu. De Roemeense verdediger zou spoedig een vierjarig contract ondertekenen in het Delle Alpi. Juventus moet nog wel overeenstemming bereiken met Chivu’s club AS Roma, maar dat zou slechts een kwestie van dagen zijn. Volgende week gaan bij de clubs met elkaar om de tafel zitten. (TuttoSport)
Godver...dat is niet zo mooi... Gaat nog wel even duren voordat hij terugkeertquote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Kiwoe:
Ik vind ook dat hij bij AS Roma moet blijven. Niet naar Juve in ieder geval.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
Wat een held is dat ook he. Hij moet alleen niet naar Juve gaan.
quote:PSV en Ajax hengelen naar Bojan
Naast Ajax hoopt ook PSV volgend seizoen over Bojan Krkić Pérez te kunnen beschikken. De jonge Spanjaard staat bij FC Barcelona onder contract, maar mag daar volgend seizoen op huurbasis vertrekken.
Dit seizoen maakte Bojan indruk op het EK -17. De aanvaller scoorde in de halve finale een belangrijke treffer, en was in de finale verantwoordelijk voor het winnende doelpunt tegen Engeland. Ook in diverse jeugdteams bleek Bojan al een uitzonderlijk talent, met een gemiddelde van maarliefst 3,5 doelpunt per wedstrijd.
Volgens het Spaanse Sport zijn PSV, Ajax en Deportivo la Coruña de belangrijkste kandidaten om de pas zestienjarige Bojan op huurbasis in te lijven. De Nederlandse ploegen lijken daarbij de voorkeur van Barcelona te hebben, vanwege de aanvallende speelstijl.
que?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is dat toch voor een josti-gedrag dat die sukkels alles moeten slopen, en niet uit frustratie....ze hebben nog gewonnen ook.
Daar kan ik echt niet bij, en het gezeik is dat alle supporters meteen die stempel op hun kop krijgen.
Ga met een velpapier klappen ofzoquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
Wat is dat toch voor een josti-gedrag dat die sukkels alles moeten slopen, en niet uit frustratie....ze hebben nog gewonnen ook.
Daar kan ik echt niet bij, en het gezeik is dat alle supporters meteen die stempel op hun kop krijgen.
Wij hebben ten Cate en Cruijffquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:30 schreef TIM-846 het volgende:
Moet PSV zich er ook weer mee gaan bemoeien??
[..]
Voor zover ik weet is er niks noemenswaardigs gesloopt hoor in dat dorp tijdens de bekerfinalequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ga met een velpapier klappen ofzo![]()
![]()
Az-fans meest kansloze volk in nederland![]()
Hij heeft wel gelijk, of kun je uitleggen wat het nut/ de lol er van is...?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ga met een velpapier klappen ofzo![]()
![]()
Az-fans meest kansloze volk in nederland![]()
Er is echt niet voor een half miljoen gesloopt, de media overdrijft nu eenmaal graagquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, of kun je uitleggen wat het nut/ de lol er van is...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |