quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:53 schreef geertp het volgende:
heb 'm ff opgezocht, dus zal geen antwoord geven. Eerste 3 letters klopten in elk geval.
nee, die bedoelde ik niet. zal het wel zeggen als de vraag af is.quote:
ok, als dat niet zo is, kan ik ook zeggen wat ik dacht:quote:
Voor zover ik kan nagaan past die ster inderdaad bij het eerste deel van de omschrijving, maar hij staat veel verder weg en zal dus niet zo helder worden als de ster die ik zoek.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:55 schreef geertp het volgende:
[..]
ok, als dat niet zo is, kan ik ook zeggen wat ik dacht:
Eta Carinae
Nou verwacht wordt dat wanneer de Eta Carinae ontploft, het midden in de nacht licht genoeg zal zijn om een boek te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Voor zover ik kan nagaan past die ster inderdaad bij het eerste deel van de omschrijving, maar hij staat veel verder weg en zal dus niet zo helder worden als de ster die ik zoek.
Hint: het is een ster in het sterrenbeeld Orion.
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:02 schreef Mister1977 het volgende:
Dan misschien Betelgeuze?
SaskiaR +1quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:08 schreef SaskiaR het volgende:
arno
Je hebt gelijk, en hebt dus recht op het punt. Mister1977, sorry, kun je het ook aanpassen in de lijst?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:04 schreef geertp het volgende:
[..]
Nou verwacht wordt dat wanneer de Eta Carinae ontploft, het midden in de nacht licht genoeg zal zijn om een boek te kunnen lezen.
De supernovae ook! Ze staan allemaal op springen.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:10 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, en hebt dus recht op het punt. Mister1977, sorry, kun je het ook aanpassen in de lijst?
Wat je had gepost leek er erg op, als ik het geweten had dan had ik daarop doorgevraagd of je al meteen het punt gegeven.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:12 schreef geertp het volgende:
nou, ik had de exacte naam opgezocht omdat ik 'm niet meer wist. Maar jij was op zoek naar de betelgeuze. dus laat het punt maar gewoon bij Mister1977. Anders vind ik m'n punt ook niet helemaal eerlijk.
Nou, vooruit dan maarquote:Op dinsdag 15 mei 2007 16:14 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Wat je had gepost leek er erg op, als ik het geweten had dan had ik daarop doorgevraagd of je al meteen het punt gegeven.
Eerlijk is eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |