Tikkie terugquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Cobra4 het volgende:
Bhutto
PR heeft maar 1 antwoord gegeven, en daarin staat maar 1 antwoordquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
eerst: tank, duitsland
daarna: tank, GB
vragensteller niks gezegd tussendoor: meerdere antwoorden.
niet erg ofzo.. maar ik ben niet blind![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:16 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
eerst: tank, duitsland
daarna: tank, GB
vragensteller niks gezegd tussendoor: meerdere antwoorden.
niet erg ofzo.. maar ik ben niet blind![]()
Aha, dat was ikke, RB, dus niet PR.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:01 schreef RoofingBurner het volgende:
Een tank? Duitsland?
Close enough, Hú Jǐntāo, dus (weer) een tikkie terug:quote:
Weer een eitjequote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:26 schreef RoofingBurner het volgende:
Gershwin
neu, als dat antwoord van RB van PR was (ik haal ze weleens door elkaar) waren het meerdere antwoorden tegelijk (zoniet) dat is anders dan een ingeving, want daarbij vervalt je eerste antwoord.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
en dan nóg het kan je te binnen schieten staat in de OP en dan mag je het posten
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:27 schreef Yestuuur het volgende:
[..]
neu, als dat antwoord van RB van PR was (ik haal ze weleens door elkaar) waren het meerdere antwoorden tegelijk (zoniet) dat is anders dan een ingeving, want daarbij vervalt je eerste antwoord.
afhankelijk waar dat plein is zou je nu moeten weten of het een politicus, schilder of musicus is oid.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef Yestuuur het volgende:
plein in amsterdam
daar heb ik hem ook leren kennenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:33 schreef Yestuuur het volgende:
plein in amsterdam
inderdaadquote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hij heeft toch met de beurs van berlage meegeholpen? Weet alleen niet meer wat hij daarbij deed
weet ik niet precies.. is een tramhalte in de buurt van het museumplein volgens mij.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 14:35 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
afhankelijk waar dat plein is zou je nu moeten weten of het een politicus, schilder of musicus is oid.
Waar is het plein?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |