Waarom is het zo oneerljik verdeeldquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
![]()
Jongens ik ga ervandoor!!
Salaris binnen, met vakantiegeld!
Lekker shoppen
Tot vanmiddag!!![]()
ja het is toch zo?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahaha
ik doe de deur dicht * klap*
Is wel zo'n parodie op gemaakt dat je echt een klap hoordequote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahaha
ik doe de deur dicht * klap*
daarom had ik er ook *klap* bij gezetquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Is wel zo'n parodie op gemaakt dat je echt een klap hoorde![]()
Ik moest voor iemand vorige week windows 98 installeren op een Pentium 2 voor thuisgebruikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef Teije het volgende:
tvp.. echt heerlijk oude workstations installeren bij nieuwe collegas, helemaal als ze het allemaal hardware matig naar de k*nker zijn.
Fijn hequote:
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moest voor iemand vorige week windows 98 installeren op een Pentium 2 voor thuisgebruik
Zoep'n!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Fijn he!
Wat gaan de fok!ers doen met Hemelvaart dan?
Denk dat wij eerst ff naar een moatie gaan die ''ziek'' is! Rest van de dag geen idee, die dag erna bruiloft van een ploeggenoot (ong. 60 man vd voetbal gaan er heen)!
Echt hequote:
bwvs hèquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zijn er meer dan ik in het totale digitale televisie pakket heb zitten![]()
![]()
quote:
ik heb thuis een bak staan met een Pentium 3, 433 MHz en 256 MB RAM, waar dus mooi XP Home op draaitquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:51 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik moest voor iemand vorige week windows 98 installeren op een Pentium 2 voor thuisgebruik
uitslapen, begin van de middag naar de races in De Hoeve, dan de tent in, even naar huis (woon dichtbij) om te eten, omkleden, chillen en 's avonds weer naar de tent tot 's ochtends vroegquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
Wat gaan de fok!ers doen met Hemelvaart dan?
The shit jeweightsquote:
Casual-Tquote:
quote:
K heb al hyvesquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
roycoooooo.hyves.nl bestaat nog niet, grijp je kans!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |