quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:14 schreef bvvt het volgende:
De volgende wilde ik niemand onthouden
[[url=http://www.bikernewsonline.com/uploaded_images/motorcycle-faucet-797677.jpg]afbeelding][/url]
slechts een gedachtenspinsel van een ontwerper.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:25 schreef -XX- het volgende:
Haha, en wordt die ook nog geproduceerd of blijft het alleen op 3d fantasie!![]()
dan moet je opschieten - ze hebben er slechts 500quote:
Wel goeie kunstenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
slechts een gedachtenspinsel van een ontwerper.
daar blijft het ook bij
[..]
dan moet je opschieten - ze hebben er slechts 500
á heel veel ¤
($799.99 USD)
Tis wel een heel globaal 3d model, weet je cker dat het bij audi zelf wegkomtquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:28 schreef bvvt het volgende:
[..]
slechts een gedachtenspinsel van een ontwerper.
daar blijft het ook bij
is inderdaad een "nog al apart" model jaquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tis wel een heel globaal 3d model, weet je cker dat het bij audi zelf wegkomt![]()
Edit:
Kzie het al, komt er wel vandaan. Lelijke shit dan. Dat ze dat zo durven te presenteren
![]()
Is nog een verkapte trike ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tis wel een heel globaal 3d model, weet je cker dat het bij audi zelf wegkomt![]()
Edit:
Kzie het al, komt er wel vandaan. Lelijke shit dan. Dat ze dat zo durven te presenteren
![]()
nee hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
nee hoor.
Wat mij nu wel opviel - de balhoofdhoekverhouding (2x woordwaarde) is wel erg chopperachtig.
Dan klopt ie weerquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
hierbij 704
Nu je het zegt zie ik het ook............quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
In De reflectie kun je goed zien dat hij 2 achterbanden heeft, en dat de "aandrijving" er tussen door loopt
gohquote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
hierbij 704
Kun je je achterbrug ook niet kromtrekken.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:23 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
In De reflectie kun je goed zien dat hij 2 achterbanden heeft, en dat de "aandrijving" er tussen door loopt
NEE NIET!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 12:47 schreef bvvt het volgende:
[..]
Nu je het zegt zie ik het ook............
en dat gaat echt niet fatsoenlijk werken. veelste onstabiel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |