quote:It seems that if you wait 7 days or more before calling your scout(s), the call countback turns bold and red, and when you do eventually call them they have more detailed information than if you wait less than 7 days
Heb jij hem misschien op vlaams staan? Mijne staat op Nederlands, en dan krijg je dit:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:31 schreef MrMoon het volgende:
[elleboogstoot in jeugdwedstrijd]
Wat is dit voor schandalig gedrag bij je jeugd zeg... Ik neem aan dat hij hiermee zijn kansen op profvoetbal verspeeld heeft...![]()
Veel leukerquote:De vader die vandaag moest fluiten, dacht een gemakkelijke wedstrijd te hebben. Helaas voor hem liep het door zijn gebrekkige spelregelkennis volledig uit de hand. Boze spelertjes van beide partijen zochten elkaar in de 29e minuut op en begonnen elkaar vreselijk uit te schelden voor 'zittenblijver' en 'afkijker'. De scheidrechter, die ondertussen driftig in het spelregelboekje had gelezen, riep de aanstichter - YMFC'-spelertje Coos Zonnevylle - bij zich en gaf hem rood.
Geaccepteerd, je was de eerstequote:
plaats een advertentie, heb je er zo eenquote:Op woensdag 16 mei 2007 09:13 schreef Kramurz het volgende:
Ik zoek nog een oefenwedstrijd!
Daag me maar uit
Ah mooi, dan kan ik iig 2e worden als ik win.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:58 schreef rompompom het volgende:
Jeej, m'n jeugd trekt de winnende lijn door!! Tweede van de zestien nu, alleen Deamon nog voor me. Drie keer raden tegen wie ik volgende week thuis speel.
![]()
.
M'n vleugel heeft voor het eerst vijf sterren behaald trouwens, wat goed is voor een redelijk (heel laag) vleugelrating..
Niet als ik win, dat leg je af op doelsaldo.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:00 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ah mooi, dan kan ik iig 2e worden als ik win.
Dat zijn de betere friendlies.quote:Je club heeft een wedstrijd gespeeld. De inkomsten uit de ticketverkoop bedragen 16 279 ¤.
Feli Ruudt, DE bekerheld van Fok!quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:50 schreef rompompom het volgende:
Ruudt door in verlenging! Gefeliciteerd!!!
352 counter.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:13 schreef Ruudt het volgende:
Ik ga er woensdag dan toch wel gigantisch hard uitvliegen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het was sarcastisch bedoeld. [afbeelding].
SV Houten 3 - Mardy Bums (90 minuten gespeeld) 3 - 0quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:21 schreef Egamer het volgende:
SV Houten 3 - Mardy Bums (15 minuten gespeeld) 0 - 0 [Verwijder]
0 minuten: De wedstrijd is begonnen, maar helaas kunnen wij nog geen verslag aanbieden. We vragen enig geduld terwijl wij contact proberen te krijgen met de commentator in het stadion.
Speelde je met je A-team ofzo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
SV Houten 3 - Mardy Bums (90 minuten gespeeld) 3 - 0
mijn jonkies gaan met de bus naar Finland, ik heb nu al medelijden met de buschaffeurquote:Roti Academy
Speelterrein : Rajavyöhyke
Aftrap : 18-05-2007 21:05
Regels : Internationale jeugdwedstrijd, Normaal
Internationale vriendschappelijke wedstrijd! Voor deze wedstrijd moet je naar Suomi reizen.
Stamsneijder gaat een topper wordenquote:Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.
Dennis van der Eerden: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Joachim Stamsneijder: Als het aan hem ligt, moet je de Verdedigen-training maar niet veranderen. Hij heeft er echt veel aan op dit moment!
Seth Lastdrager: Hij heeft andere kwaliteiten, maar soms zou ik willen dat hij wat meer emotioneel betrokken was bij wat er gebeurde op het veld.
Seth Lastdrager: Na een trainingsessie hebben we zijn verjaardag gevierd. Wat worden ze snel ouder he?
A team, valt wel mee, heb maar 20 spelers, dus al mijn 5 trainnee's (def) stonden opgesteld...quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Speelde je met je A-team ofzo?Je was bang voor mij.
quote:We have an interesting prospect to evaluate. He goes by the name of Albertus Abbema and is 16 years old.
Without any further training, this player will remain with passable Scoring. In my opinion, this player is a hopeless player when it comes to Passing.
What do you say? Should we give him a chance?
1.5 week in mijn selectie, 4 en 5 sterren behaald met matig vorm. Dat wordt een grotequote:All is well here, hope the same is true for you.
Albertus Abbema had a delightful game this week, he fought harder than any of our other players.
OK. See you later, then.
Niks interessants eigenlijk.quote:Hoe gaat het? Goed hoop ik. Maar laten we over voetbal praten...
Bart Schuitema: Ik hoop dat je hem deze week hebt zien spelen. Hij leverde een van zijn beste prestaties tot dusver.
Tot ziens maar weer!
dat slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, alsof je jeugdspelers al het niveau uitstekend kunnen halen... beetje onrealistisch van Hattrickquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:11 schreef Flappekz het volgende:
Centrale verdediging van mijn jeugdploeg was net Uitstekend(heel laag)![]()
uitstekend voor de jeugd natuurlijk. Als je in real life trainer van de Fjes bent en een van je spelers krijgt de bal op 10 meter bijna in de voeten van een medespeler zeg je ook niet dat het gewoon rampzalig(heel laag) is. Dan zeg je dat het uitstekend (heel hoog) was en denkt erbij "voor jouw niveau".quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dat slaat eigenlijk nergens op natuurlijk, alsof je jeugdspelers al het niveau uitstekend kunnen halen... beetje onrealistisch van Hattrick
da's ook weer zoquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
uitstekend voor de jeugd natuurlijk. Als je in real life trainer van de Fjes bent en een van je spelers krijgt de bal op 10 meter bijna in de voeten van een medespeler zeg je ook niet dat het gewoon rampzalig(heel laag) is. Dan zeg je dat het uitstekend (heel hoog) was en denkt erbij "voor jouw niveau".
Om maar eens een passende metafoor te gebruiken![]()
T W I !!! T W I !!! T W I !!!quote:Idereen die t weet voor TWI reageert is ook goed.
Dat kan ik je zo ook wel vertellen. Afhankelijk van z'n leeftijd een ervaringsniveau dat-ie rond z'n 33 op goed ervaring kan zitten, een fatsoenlijke skill zodat-ie in je A-team meekan en goed leiderschap natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 05:06 schreef Outpost76 het volgende:
@ TWI : jij hebt me (dacht ik) ooit op een site gewezen waar je kon kijken wat een FUTURE COACH nodig had. Wat was die site ook al weer??
[..]
T W I !!! T W I !!! T W I !!!
PLEASE NEAD ASSISTANCE!!!! HELP HELP
Gelijk gestegenquote:David Sevanyan (160933930)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Hayastan
Total Skill Index (TSI): 650
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: F.K. Partizan Puttershoek
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
53k vorige week. 2e winger van het land van 17 jaar.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:24 schreef komrad het volgende:
leuke bijstats(@Lennox: wat heb je betaald?)
Mijn stijgers:
Borut Miljković
TSI = 7 330, 21 jaar, goed in vorm
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Harald-Rudolf Schomer
TSI = 1 510, 18 jaar, redelijk in vorm
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: goed
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: waardeloos